Sari la conținut

Jante 16" si 17" pe Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 115
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In general, in astfel de cazuri se urmaresc doua variante: exfoliere (garantie discutabila, cu cantece si constipatii, ca n-are cum, nu se poate, n-am mai auzit) sau coroziune (acizi, intemperii, deci

Le.ai montat legat la ochi? NU ti apare pe cauciuc nicio sageata ceva?

Daca te uiti la teste cu anvelope all season de top, o sa vezi ca au performante similare cu anvelope bune doar pentru vara sau doar pentru iarna. Deci nu pierzi nimic la capitolul siguranta. Dar cel

Posted Images

  • 4 years later...

Salutare comunitate (este primul meu post pe acest forum)!

Intenționez să achiziționez un Duster nou, varianta Prestige și am o mare nelămurire / rugăminte legată de dimensiunile anvelopelor trecute în carte...

Dacă aleg din fabrică varianta de jante pe 17" (jante diamantate 17'', design Maldive), în carte este trecută și dimensiunea echivalentă pe 16" pentru anvelope (adică ambele dimensiuni standard: 215/60 R17 și 215/65 R16)? Puteți vă rog să vă uitați în cartea voastră de identitate și să verificați acest lucru (cei care au cumpărat noul Duster)?

Îmi plac mult ca și aspect jantele pe 17", dar aș vrea să îmi iau ulterior încă un set de 4 jante sh pe 16" și să le încalț cu anvelope A/T pentru noroială, iar cele de 17" care vin din fabrică să le las mai mult pentru șosea. Vreau de 16" pentru noroială că așa e mai mare balonul anvelopei și va amortiza mai bine șocurile.

Dacă nu sunt trecute și dimensiunile pe 16", aș putea să comand mașina din fabrică direct cu jante pe 16 (jante aliaj ușor 16", design Cyclade), dar nu arată atât de bine.

Multumesc anticipat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 09.01.2015 la 12:00, huskyuk a spus:

Iti spun sigur ca iti va sta aprins mereu martorul de presiune in roti!

 

Cei din service-uri au inceput deja sa se loveasca de problema asta cu PH2-uri. La fel, daca schimbi pozitia rotilor (celebra rotatie a anvelopelor fata-spate stanga-dreapta) pentru uzura uniforma, si se aprinde martor-ul de presiune, pe CLIP va aparea de exemplu problema la roata dr-f, pe cand tu ai pana la roata st-s.

Este un sistem de monitorizare a presiunii ieftin si cam cu hibe. Masinile mai pricopsite fac aceasta monitorizare cu ajutorul calculatorului de ESP. Identifica diferente intre vitezele de rotatie ale rotilor si sunt mult mai precise.

La VW Golf exista buton de anulare a senzorului de presiune in roti, care se afla in torpedou. Pentru Duster, orice martor luminos, poate fi stins din calculator.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...