Sari la conținut

Postări Recomandate

Pai daca majoritatea modelelor care ies de pe liniile de fabricatie sunt echipate cu motoare diesel...?

Ia si omul ce gaseste.

Iata si efectele programelor antipoluare: https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22413804-proiect-circulatia-masinilor-euro-0-1-2-3-4-putea-interzisa-bucuresti-incepnd-2021-ntre-orele-06-00-22-00-proiectul-nu-fost-adoptat-consiliul-general.htm

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 322
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sfarsitul de saptamana care tocmai a trecut a fost alocat "incalzirii" Duster-ului in vederea concediului. Mai exact, l-am plimbat prin zona cetatilor dacice din Orastie (Costesti, Gradistea de Munte)

Va rog sa ma credeti la la diesel vs benzina NU exista decat 1 argument REAL ! Argumentul este reprezentat de nr de kilometri pe care il face utilizatorul pe an. Amortizari si alte aiureli nu sunt va

Sa speram ca pana ajunge Dacia sa produca masini hibride, anul asta sa introduca macar noul motor 1.3 tce pentru cei care nu vor neaparat un motor diesel pe un SUV .. stiu sunt o minoritate dar si ace

Posted Images

Majoritatea se fabrica pe comanda, asa ca motorul diesel este optiunea clientului.

Nu se va adopta prea curand o astfel de lege. O varianta mult mai buna este marirea impozitului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa co2 este vorba de niste particule care ar fi cancerigene si acelea ar fi ultima picatura care a inceut sa duca la interzicerea motoarelor diesel, doar ca firma Bosch a gasit o solutie ca sa reduca foarte mult acele particule, 

Americani au masini cu motoare mari pe benzina care produc efect de sera nu le zice nimeni nimik k oricum.sau retras din tratatul de la paris, 

Pana sa interzica motoarele diesel mai e mult , poate vor pune restrictii vor marii niste impozite sau vor pune taxe pentru tranzit,  oricum sunt de parere ca daca ma duc sa vad parisul(e un exemplu)  as prefera sa merg mai mult pe jos sau sa folosesc mijloacele lor de transport decat sa stau la volan si sa nu pot admira mai nimika.

Cat de curand o sa apara doar electric si in loc de carburant la pompa o sa incarcam masina cu electricitate. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu putem decat sa speram soarta ne va surade placut in viitorul apropiat.

Un amic de-al meu are o Skoda diesel, ne intalnim intr-o zi si printre altele imi spune ca urmatoarea lui masina va fi un hibrid.

- Oauuu! Pai de ce un hibrid? intreb eu.

- In urmatorii 5 ani vor fi transformari majore pe piata auto din Romania.

- Pe asta de unde ai mai scos-o? il intreb eu.

- Am aflat-o la ultimul stagiu de pregatire profesionala la care am participat in primavara asta.

Am uitat sa spun: amicul meu este mecanic auto la reprezentanta Opel.

De aici poate sa traga fiecare ce concluzii vrea.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In anul 2017 in Romania cele mai vandute masini au fost masinile second hand. Cei care au cumparat masini noi (indiferent de motorizare) au fost o minoritate. Masinile noi au fost echipate in proportie aproximativ egala cu motoare Diesel si Otto. Doar aproximativ 1% din masinile noi au fost electrice 100% sau hybrid (plug in sau "clasice"). Dintre masinile noi se detaseaza la vanzari marca Dacia.

Este foarte greu de crezut ca peste 5 ani 1. masinile noi vor intrece la vanzari masinile second hand 2. masinile cu componenta electrica vor intrece la vanzari masinile cu motoare termice 3. Dacia va produce o masina cu componenta electrica (100% sau hybrid) sau daca nu, o alta marca care produce masini cu componenta electrica va detrona Dacia de pe primul loc in clasamentul vanzarilor.

Pe masura ce vanzarile de electrice o sa creasca (nu foarte mult) statul nu-si va mai permite sa acorde celebrul bonus la achizitie. Pe de alta parte investitiile in statii de incarcare nu vor creste asa rapid. Doar pretul pentru o incarcare o sa urce. Ramane de vazut ce si cum. Important este sa nu avem parte de cutremur si razboi, cu restul ne descurcam.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bine punctat.

In general, occidentalii sunt interesati sa ne vanda masinile hibrid fabricate de ei.

Occidentalii vor ca Romania sa ramana la statutul de stat obedient, nicidecum sa aiba o industrie auto performanta. 

Vor sa ne vada permanent cu mana intinsa.

Vanzarile record ale Dacia in UE si nu numai, credeti ca nu le-a dat de gandit?

Oare banii primiti de la stat la achizitionarea unei masini hibrid, nu ne face sa banuim nimic?

Eu unul sunt convins ca UE ne va conditiona sa acordam in continuare acel bonus fie ca avem, fie ca nu avem bani in pusculita.

Statiile de incarcare sunt doar pentru cele electrice.

Mainile hibrid se incarca singure in timpul functionarii.

Tendinta este de a mari autonomia de deplasare pe electric a hibridelor, aceasta autonomie reprezentand un punct forte in alegerea modelului de auto hibrid.

Intr-adevar, un cutremur sau un razboi ar stagna progresul economic.

Ideea este ca totul este intr-o continua transformare, iar noi romanii va trebui sa ne adaptam.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu (s-ar putea sa gresesc dar rostul acestui forum este sa invatam) masinile hybrid "clasice" (ex. Toyota) se incarca singure iar cele hybrid plug in (ex. Volkswagen) se incarca de la priza.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...