Sari la conținut

Postări Recomandate

Hai sa vedem ce preferati, diesel sau benzina?

 

Eu unul prefer cuplul oferit de diesel care dpdv este cel mai potrivit pt Duster apoi autonomia de combustibil oferita.

 

Referitor la costuri se stie ca diesel-ul este ceva mai scump la revizie si mai ales la achizitionare, diferenta de pret intre diesel si benzina fiind aproximativ de 2000 EURO.

 

Deci, ce preferati? :twisted:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 322
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sfarsitul de saptamana care tocmai a trecut a fost alocat "incalzirii" Duster-ului in vederea concediului. Mai exact, l-am plimbat prin zona cetatilor dacice din Orastie (Costesti, Gradistea de Munte)

Va rog sa ma credeti la la diesel vs benzina NU exista decat 1 argument REAL ! Argumentul este reprezentat de nr de kilometri pe care il face utilizatorul pe an. Amortizari si alte aiureli nu sunt va

Sa speram ca pana ajunge Dacia sa produca masini hibride, anul asta sa introduca macar noul motor 1.3 tce pentru cei care nu vor neaparat un motor diesel pe un SUV .. stiu sunt o minoritate dar si ace

Posted Images

Hai sa vedem ce preferati, diesel sau benzina?

 

Eu unul prefer cuplul oferit de diesel care dpdv este cel mai potrivit pt Duster apoi autonomia de combustibil oferita.

 

Referitor la costuri se stie ca diesel-ul este ceva mai scump la revizie si mai ales la achizitionare, diferenta de pret intre diesel si benzina fiind aproximativ de 2000 EURO.

 

Deci, ce preferati? :twisted:

 

Sincer prefer Disel chiar daca diferenta de 2000 Euro fata de un benzinar este recuperata dupa aproximativ 60000 km conform atasament. Interesant ar fi sa avem si costurile de intretinere pentru fiecare tip de motorizare :mrgreen:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa ma credeti la la diesel vs benzina NU exista decat 1 argument REAL ! Argumentul este reprezentat de nr de kilometri pe care il face utilizatorul pe an. Amortizari si alte aiureli nu sunt valabile decat pe hartie ! Concluzia este simpla.

la 1000 - 20.000 km/an benzina este imbatabila chiar daca consumul sare de 8-9-10 l/100 km

la peste 20 - 25.000 km/an dieselul este suveran !

 

Eu am facut zeci de calcule si cu dieselurile (logan, peugeot, renault - deci campioane la consumuri mici) si cu benzinarele (peugeot 205, renault 9, 19, supernova 1,4 mpi, solenza 1,4 mpi, logan 1,6 mpi - deci consumuri diverse dar normale) si am ajuns la urmatoarele concluzii :

 

1. dieseluri 4,5 - 5,5 l/100 km extraurban

5,5 - 7 l/100 km autostrazi

6,5 - 7,5 l/100 km urban

 

2. benzinare 5,5 - 7 l/100 km extraurban

6 - 8 l/100 km autostrazi

7,5 - 9 l/100 km urban

 

Consumurile au rezultat in urma mai multor masuratori, pe diverse autostrazi, in diverse orase, in diverse conditii de trafic, in diverse sezoane. In final NU exista diferente mai mari de 2 litri/100 km la motoare de litraje si puteri asemanatoare (masuratorile mele sunt facute in peste 300.000 de km facuti cu motoare diesel (1,5 dci 65, 85 cp) si benzina (1,2 75 cp, 1,4 75 cp, 1,6 mpi 90)

 

Acesti maxim 2 litri se regasesc lejer in kilometrii anuali, revizii mai ieftine si mai rare la benzinare.

 

Eu am ales Duster dci 110 cp pentru ca fac peste 50.000 km pe an ! Deci la mine Dieselul este mai rentabil. In alte conditii as fi ales benzina ! Si sa nu creada cineva ca TOTI constructorii nu fac calculele astea cand fabrica masinile !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare pedrovl.

Sunt convins ca ai dreptate. Calculele sunt facute de toata lumea, dar pana la urma, fiecare cumpara ce considera de cuviinta si sincer vorbind cam in ce bani se incadreaza.

Am incercat doar sa pun la dispozitie un mic calcul pentru cei care doresc sa isi faca o parere ce insemna amortizare diferentei de 2000 EURO la disel fata de bezinar cam in 3 ani daca media ar fi de 20000 km/an.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Lupule,

 

ce ai propus tu e foarte ok si chiar ar fi interesant sa vedem ce mai posteaza ceilalti. chestiunea cu amortizarea e corecta si ce ai scris tu de asemenea. eu am trecut-o pe planul 2 in sensul ca de fapt dupa multe calcule rezulta un final care duce la cati kilometrii fac posesorii de diesel sau benzina si asa cum spuneai si tu cat este dispus fiecare sa dea la achizitie. scuze ca am zis "amortizari si alte aiureli" dar erau fara referire la ce ai scris tu. multi au argumente aiurea si nu inteleg cum se face o amortizare dar nu am vrut sa intru in amanunte ca sa nu scriu prea mult.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am ales diesel pentru cuplul oferit ( nu am facut pana acum la nici o masina calcule cu amortizari si costuri si nici in viitor nu voi face, deja calculam prea multe in viata asta ca sa mai conteze 2-3 litrii la 100 km - parerea mea) la turatii mici, poate comparatia benzina diesel ar fi fost mult mai bine venita daca si motorul pe benzina era ceva turbo.

Acum daca vrei sa faci si un pic de offroad usor (ceva de genul pescuit, desi de multe ori dupa o ploaie te poti intalni cu adevarate mlastini), motorina te ajuta mai mult.

Personal masina imi pare submotorizata cu ambele motoare , trebuia macar 1,9 dci sau 1,8 16V benzina. Cu 4 persoane bagaje si AC nu mai imi pare destul de sprintena, poate si pentru faptul ca sunt obisnuit cu un diesel de 140CP. Dar intre 2 motoare la capacitati si puteri egale pentru un SUV diesel-ul iese castigator.

Iarasi , un alt lucru de luat in considerare mai este si versiune aleasa. O persoana care da mai bine de 17000 Euro pe un Duster cu toate optiunile nu cred ca isi face griji pentru 2 litrii la consum indiferent de cati km face pe an si alege motorizarea care il satisface. O persoana mai lenesa care nu are chef sa auda motorul turat si sa schimbe des va alege dieselul ( de ex tatal meu care merge in a 3-a de la 40 pana la 70km si daca are nevoie sa o calce masina nu protesteaza si se infige e adevarat ce e 1,9 dci), o persoana tanara si sportiva s-ar putea sa aleaga 1,6 16V si sa ii placa sunetul motorului la peste 3000 - 4000 rot min unde benzina incepe sa iti dea o senzatie sportiva.

 

Sper ca nu v-am ametit foarte tare caci nu am talent la scris.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Cand au ales motirizarile pentru Duster cred ca au vrut sa determine clientul sa mearga spre disel, puteri relativ egale, comsum relativ scazut, emisii mici. Diferenta de 2000 Euro intre cele doua motorizari da bine in cifrele producatorului precum si diferenta de intretinere in contabilitatea celor care se ocupa de service.

Pana la urma oamenii se gandesc si la consum, dar fiecare se va indrepta spre ceva care sa nu il usture pre mult la buzunar la intretinere, ori nu il mai intereseaza nimic si pur si simplu usi cumpara ce ii place si ii aduce bucurii. ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal aleg varianta diesel. Fiind pasionat de plimbari prin natura - paduri, munte, delta - cred ca este varianta cea mai buna. Lumea insa va alege in functie de doua lucruri: bani si utilizare. Diferenta de 2000 de euro ma pune si pe mine pe ganduri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...