Sari la conținut

problema pornire motor


Postări Recomandate

acum 1 oră, t0rquemada a spus:

Mașina aia mai are garanție ?

Dacă da, să o repare reprezentanța (dacă ăia la care ai fost sunt depăsiți caută alta ).

Dacă nu, nasol (minim reprogramare, maxim schimbată coloana de direcție + reprogramare) asta dacă injecția și adblue-ul sunt deja reprogramate cu ultima vesiune de soft (pornire neautorizată datorită adblue)

 

 

nu mai este in garantie, este complicat sa caut alt garaj, adblue a fost resoftat acum cateva luni,sper sa poata rezolva ei

acum 1 oră, Gil26 a spus:

@madalin1 , pentru ca "tot felul de neica-nimeni care se bagă în vorbă neîntrbaţi" (rog vreun moderator sa nu mai sterga asta pentru ca doar am citat ce s-a scris) ar putea sa spuna multe referitor la problema ta dar NU spun nimic apoi iti "recomanda" complet aiurea reprezenta Dacia cand tu ai scris foarte clar ca masina se afla in reprezentanta Dacia de doua saptamani iar cei de acolo nu au rezolvat problema, ei bine strict referitor la 

eu iti pot spune ca la multe modele Dacia \Renault inclusiv Duster dupa schimbarea bateriei (sau ma rog deconectarea si reconectarea dupa mai mult timp) trebuie facute cateva reinitializari si reprogramari, inclusiv a senzorului unghi volan.

Legat de faptul ca masina nu mai porneste acest lucru poate sa fie generat de mai multe cauze principale dar si secundare, dar in (ne)cazul tau poate sa depinda si de ce a facut (sau nu a facut) acel "mecanic" dar poate si de "... dar de 2 saptamani cei de la Dacia nu stie ce sa-i faca , i-am tot sunat la 2 zile si am acelasi raspuns  masina nu porneste si o sa va sun maine, ultima data cand am vorbit cu ei , m-au informat ca este posibil ca ECU sa nu mai functioneze ..." ori "... dar cei de la dacia spun ca nu pot sa faca nimic pe ecu, este blocat, pot sa vada errorile dasr nu este posibil sa faca nimic ..." sau "... din ce imi aduc aminte este doar despre directie, au incercat sa le stearga dar nu merge ... dar ei spun ca nu pot face nimic pe ECU , se pot conecta si doar atat ..." pentru ca si asta poate avea cateva cauze care au dus la imobilizarea masinii \neautorizarea pornirii, tocmai de aceea trebuie facute mai multe verificari, reprogramari si\sau chiar rescriere soft.

 

eu iti pot spune ca la multe modele Dacia \Renault inclusiv Duster dupa schimbarea bateriei (sau ma rog deconectarea si reconectarea dupa mai mult timp) trebuie facute cateva reinitializari si reprogramari, inclusiv a senzorului unghi volan. cred ca ar fi trebuit sa fi mers de la bun inceput la reprezentanta , ei sa inlocuiasca bateria atunci cand am observat ca incepe sa ma lase, masina era utilizata zilnic , exceptia cand mergeam in concediu, atunci statea in parcare, sper sa o poata rezolva reprezentanta

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Era bine daca aveai codurile de eroare, puteau sa indice macar o "idee" ce a facut sau nu acel “mecanic”, totusi strict referitor la “… un mesaj pe ecranul din bord, acest mesaj "panne de direction"(defecțiunea direcției) …” iti atasez doar ca exemplu (subliniez asta) un mic extras din procedura de diagnosticare (pe care o au si cei de la Dacia) despre mesajul “Pana directie” dar si la pornire motor imposibila, desigur ca multe dintre acestea se pot elimina in (ne)cazul tau dar unele trebuie verificate, avand la randul lor proceduri specifice, insa cred ca partea cea mai urata este referitoare la “…dar cei de la dacia spun ca nu pot sa faca nimic pe ecu, este blocat, pot sa vada errorile dasr nu este posibil sa faca nimic …” care la randul ei poate sa aibe cateva potentiale cauze, insa neavand alte detalii cred ca este greu de precizat de la distanta exact care este “buba”.

Iti doresc bafta cu cei din reprezentanta Dacia la care ai acum masina si sper sa poata rezolva problema. Deasemenea este de apreciat orice update inclusiv rezolvarea, experienta ta putand sa fie de folos si altor colegi de forum, chiar daca pot sa fie si cauze diferite.

Sa auzim numai de bine.

Diagnosticare.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu, “…din primele coduri parca acestea sunt”, ce am atasat nu sunt coduri de eroare ci doar un sumar al unora de verificare ale unor elemente \componente. Codurile de eroare sunt sub forma DTCxxxxxx sau DFxxx, atasat doar ca exemplu o lista cu cele din calculatorul directie asistata pentru un Duster HJD, procedura de diagnosticare a uneia de calibrare a senzorului unghi volan si una cu pierderea comunicarii ex cu calculatorul injectie. Cu mentiunea ca cea legata de senzorul unghi volan este destul de des intalnita mai ales la deconectarea \reconectarea bateriei si se rezolva destul de usor, detalii si experiente despre asta gasesti destule pe acest forum, doar ca ex aici: https://forumduster.ro/topic/5976-probleme-indicator-consum/page/47/?tab=comments#comment-78556

sau aici: https://forumduster.ro/topic/4462-eroare-esc-servodirectie-plus-martor-service-aprins/?tab=comments#comment-83127

Insa la tine cred ca ar putea sa fie interesante si celelalte erori “… apar 5 alarme , errori , a incercat sa le stearga dar nimic …” atat din directie asistata cat si din injectie, si mai ales “… cei de la dacia dar ei spun ca nu pot face nimic pe ECU , se pot conecta si doar atat …” pentru ca trebuie rezolvata cauza erorilor si nu doar incercat stergerea lor, facute toate verificarile necesare fizic pe masina.

Vezi ce au mai facut cei din reprezenta Dacia aceea din Belgia, ce spun, etc., iar daca tot nu au gasit cauza sau cauzele incerca macar sa faci cateva poze cu erorile din calculatoarele masinii in care sa se vada tot ecranul din programul de diagnoza, sau daca sunt amabili iti pot da si un printout cu logurile. Chiar si asa insa rezolvarea problemei poate sa depinda de mai multi factori.

Bafta!

EroriDirectieAsistata.png

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...