Sari la conținut

Verifica star stop, injectie si sistem antipoluare


Postări Recomandate

  • 2 months later...

Buna. Poti sa imi spui te rog care a fost rezultatul diagnozei si rezolvarea ? recent am intampinat aceeasi situatie. Multumesc.

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut \bun venit in aceasta comunitate.

Nu stiu daca ai intampinat exact aceeasi situatie, martorul acela si cele trei mesaje pot sa fie generate de mai multe cauze, pot avea si erori diferite, implicit functie de acestea pot sa fie si rezolvari diferite.

Apoi este bine daca oferi date despre masina  ex an de fabricatie, motorizare, etc. (nici initiatorul acestui topic nu le-a oferit, nici la profil nu a completat nimic) si desigur cat mai multe detalii despre problema, altfel cred ca este greu ca cineva pe forum sa te ajute concret \corect, iar sugestia mea este sa faci si o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault ex CLiP sau multimarca dar profesional si daca poti sa oferi si eventualele coduri de eroare.

PS: si da, dupa ce se cer informatii \ajutor pe forum este bine sa se revina si cu un update eventual rezolvarea (unii din pacate “uita” sa mai faca asta :(), experientele putand sa fie utile si altora. :yes:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare. Am revenit cu detalii si cu o posibila rezolvare. Duster 2019 1.5 dci, toate reviziile in reprezentanta, fara nici o problema pana la cea mentionata mai sus. Rezervorul de adblue l-am tinut mereu plin ( stiind ca pot aparea probleme de acolo ) . Erorile "verifica injectie" , "verifica sistem antipoluare" si "verifica start stop" au aparut simultan intr-un moment in care este posibil sa fi mers putin subturat ...  Odata cu erorile am observat ca motorul nu trecea mai mult de aprox 3000 rpm ...  Primul instinct a fost sa sun la reprezentanta dar nu am reusit sa fac o programare fiind destul de aglomerat imi imaginez, asa ca m-am apucat sa caut pe forumuri cauze posibile si rezolvari :)  .  

Incercarea 1: Cu o interfata OBD2 am sters erorile si am deconectat minusul de la baterie 1 minut. Erorile au disparut din bord dar acestea au aparut din nou dupa cateva sute de merti.  Incercarea 2:  Am facut doua ture a cate 20 - 25 km cu motorul turat maxim cat a permis ( aprox 3000 rpm ) in treptele 4 si 5 dupa care am sters din nou erorile si pana astazi nu au reaparut iar motorul se comporta perfect exact ca inainte sa intampin aceasta situatie. M-am gandit ca este posibil sa fi fost de la filtrul de particule asa ca suplimentar am mai cumparat din dedeman un aditiv de curatare filtru ( nu cred ca are ce sa faca rau ). 

Acum in cazul in care am avut noroc si s-a rezolvat problema nu pot sa nu ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca reuseam sa ma programez in reprezentanta ... In majoritatea cazurilor din ce am vazut problemaele de genul acesta se rezolva greu sau scump ... 

 

 

Editat de Leo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...