Sari la conținut

Zgomot (țăcănit) 1.5 dci


Postări Recomandate

La 30.09.2024 la 10:13, vsebas a spus:


multumesc..

am verificat rezistentele la injectoare.. sunt OK, n-am aparat de diagnoza dedicat.. deaceea am mers la reprezentanta... unde au scris doar codurile injectoarelor.. fara sa le verifice in mod profesionist.. Am crezut ca rezolv problema... mai rau m-au bagat in ceata... Mi-au spus ca s-ar putea sa fie de la motor.. o defectiune fizica (supape, tacheti ...) Le-as putea da jos si sa le trimit in Tg Mures la o firma care le verifica... O sa duc masina la fostul meu elev... care a zis ca-si face timp sa analizeze problema... si da o solutie... Poate fi si DPF infundat si nu face regenerarea din cauza erori de la injector sau defectiune anterioara de la bujie.. de aceea intra in limp-mode
 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 66
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

La fostul meu D1, ph1, la 181000km, 2 din 4.

Poți să afirmi  Scula de diagnoza nu bate câmpii... ea citeste erorile stocate.. unele erori sunt temporare/accidentale ca cea de la Clapeta si AC. doar după ce folosești, pe mașina ta sau u

Pentru Duster H79 ph2 1.5  dCi 4x4 2015 motor ex K9K858 asa cum bine s-a scris anterior bujiile incandescente sunt alimentate la 4.4 V si NU la 12V, mai adaug ca sunt marcate rosu mediu, au codul OE 1

Posted Images

Deoarece initiatorul repeta aceleasi "lucruri" doresc si eu sa subliniez ceea ce am scris (de cateva ori) referitor la toate informatiile \detaliile oferite:

La 27.09.2024 la 20:35, Gil26 a spus:

... atasez si cateva capturi referitoare la aceasta pentru un Duster ph2 motor K9K856\858, poate sunt de folos altor colegi de forum.

 

Si tot pentru ceilati colegi de forum cateva stari si parametri legati de aceasta ce se pot analiza pentru un Duster ph2 motor K9K856\858:

Circuit de carburant/Preîncălzire/Aprindere: Diagnosticare funcţie:

CALCULATOR DE INJECŢIE:  ET160-COMANDĂ RELEU DE PREÎNCĂLZIRE; ET521-INFORMAŢII NIVEL MINIM CARBURANT; ET838-CONFIGURARE MOD COMBUSTIE; ET839-MOD DE COMBUSTIE; PR006-CURENT REGULATOR PRESIUNE ŞINĂ; PR008-VALOARE DEFINITA PRESIUNE IN RAMPA; PR017-DEBIT CARBURANT; PR048-RCO VANĂ REGLARE PRESIUNE RAMPĂ; PR055-REGIM MOTOR; PR059-TEMPERATURĂ AER ADMISIE; PR063-TEMPERATURA CARBURANTULUI; PR064-TEMPERATURĂ APĂ; PR089-VITEZA VEHICULULUI; PR364-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 1; PR365-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 4; PR405-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°2; PR406-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°3; PR739-CURENT ELECTROVANĂ DEBIT DE CARBURANT; PR850-VAL PRESTAB CUR ELECTR. DEBIT CARBURANT; PR864-RCD VANĂ REGLARE DEBIT RAMPĂ; PR890-COMANDĂ BUJII DE PREÎNCĂLZIRE; PR916-DEBIT DE AER MĂSURAT; PR1031-DEBIT PRINCIPAL INJECŢIE; PR1035-STARE ADAPTARE CILINDRU 1; PR1036-STARE ADAPTARE CILINDRU 2; PR1037-STARE ADAPTARE CILINDRU 3; PR1038-STARE ADAPTARE CILINDRU 4

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna

am scos masina de la service... problema a fost distributia sarita.. pompa de injectie avea si ea axul defazat. Prin urmare avansul dereglat si deaici zgomotele de rontait.. Mi-a explicat fostul elev ca, daca injectia nu se face la timp sau continuu, amestecul arde neuniform si asa apare tzacanitul ala tipic de injectoare. Poate nu trebuiau schimbate nici cele doua injectoare. Mi-a facut si o regenerare DPF fortata.. Masina merge ca unsa... nici vorba de defectiune mecanica la motor.

Va doresc drumuri bune si multumesc comunitatii pentru sfaturi, indrumari

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumim si noi pentru faptul ca ai revenit si cu rezolvarea :thumbsup: (unii uita sa mai faca asta dupa ce cer \primesc ajutor), experienta aceasta a ta poate sa fie de folos si altor colegi de forum.

PS: iar asta confirma ceea ce am scris inca din pagina patru:

La 27.09.2024 la 12:44, Gil26 a spus:

... Insa pot da exemplul unui alt coleg de forum care avea acest "tacanit" sau "rontait" si pe care l-am ajutat dupa ce a fost prin cateva reprezentante si service,  ... i-am sugerat sa verifice si distributia care fusese schimbata cu ceva timp in urma, ei bine, aceasta era "decalata" cu un dinte (tot de un mecanic "potrivit"), s-a refacut si "rontaitul" a disparut...

Iar in incheiere repet ca problemele cu injectoarele, tacanit, rontait, etc. trebuie diagnosticate, analizate si tratate in mod corespunzator, altfel degeaba se schimba \reconditioneaza injectoare.

 

 

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si la distributie.. dar nu vad cum sa traga motorul atat de bine cu distributia decalata... Mergea de rupea.. doar la mers constant pe la 2000 ture dadea in limp mode. Distributia a fost schimbata acum 4 ani si de atunci a mers ca unsa. Poate sari cureaua la mers in frana de motor? Ce era cu tzacanitul ala initial de-ti mergea pe creieri, care dupa schimbarea a doua injectoare s-a atenuat considerabil?  Sunt prea multe neconcordante..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

amu a aparut eroare la injectorul 3 (p0203)...  la mers constant 120 km/h cu tempomat pe autostrada a intrat in limp mode... Dupa o perioada de mers iasa din limp-mode dar martorul check-engine ramane aprins.. Masina mere bine dar la decelerare se aude un rontait ca de flasneta... O sa fac switch de injectoare si o sa urmaresc daca se muta eroarea.. Sa fie iar distributia sarita.? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...