Sari la conținut

Zgomot (țăcănit) 1.5 dci


Postări Recomandate

La 30.09.2024 la 10:13, vsebas a spus:


multumesc..

am verificat rezistentele la injectoare.. sunt OK, n-am aparat de diagnoza dedicat.. deaceea am mers la reprezentanta... unde au scris doar codurile injectoarelor.. fara sa le verifice in mod profesionist.. Am crezut ca rezolv problema... mai rau m-au bagat in ceata... Mi-au spus ca s-ar putea sa fie de la motor.. o defectiune fizica (supape, tacheti ...) Le-as putea da jos si sa le trimit in Tg Mures la o firma care le verifica... O sa duc masina la fostul meu elev... care a zis ca-si face timp sa analizeze problema... si da o solutie... Poate fi si DPF infundat si nu face regenerarea din cauza erori de la injector sau defectiune anterioara de la bujie.. de aceea intra in limp-mode
 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 49
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

La fostul meu D1, ph1, la 181000km, 2 din 4.

Încă de la apariția Duster ph2 (jumatatea lui 2013), bujiile incandescente sunt pe 4,4V nu 12V, din motive evidente. Dacă le pui la 12V, prin metoda clasică fir la borna + a bateriei le arzi.

Eroarea e numai 1, aia pe injector: de la injector defect până la calculator de injectie, dacă nu ai avut intervenții pe motor, dacă ai avut, atunci intră pe primul loc în ecuație cablajul mutat de Do

Posted Images

Deoarece initiatorul repeta aceleasi "lucruri" doresc si eu sa subliniez ceea ce am scris (de cateva ori) referitor la toate informatiile \detaliile oferite:

La 27.09.2024 la 20:35, Gil26 a spus:

... atasez si cateva capturi referitoare la aceasta pentru un Duster ph2 motor K9K856\858, poate sunt de folos altor colegi de forum.

 

Si tot pentru ceilati colegi de forum cateva stari si parametri legati de aceasta ce se pot analiza pentru un Duster ph2 motor K9K856\858:

Circuit de carburant/Preîncălzire/Aprindere: Diagnosticare funcţie:

CALCULATOR DE INJECŢIE:  ET160-COMANDĂ RELEU DE PREÎNCĂLZIRE; ET521-INFORMAŢII NIVEL MINIM CARBURANT; ET838-CONFIGURARE MOD COMBUSTIE; ET839-MOD DE COMBUSTIE; PR006-CURENT REGULATOR PRESIUNE ŞINĂ; PR008-VALOARE DEFINITA PRESIUNE IN RAMPA; PR017-DEBIT CARBURANT; PR048-RCO VANĂ REGLARE PRESIUNE RAMPĂ; PR055-REGIM MOTOR; PR059-TEMPERATURĂ AER ADMISIE; PR063-TEMPERATURA CARBURANTULUI; PR064-TEMPERATURĂ APĂ; PR089-VITEZA VEHICULULUI; PR364-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 1; PR365-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 4; PR405-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°2; PR406-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°3; PR739-CURENT ELECTROVANĂ DEBIT DE CARBURANT; PR850-VAL PRESTAB CUR ELECTR. DEBIT CARBURANT; PR864-RCD VANĂ REGLARE DEBIT RAMPĂ; PR890-COMANDĂ BUJII DE PREÎNCĂLZIRE; PR916-DEBIT DE AER MĂSURAT; PR1031-DEBIT PRINCIPAL INJECŢIE; PR1035-STARE ADAPTARE CILINDRU 1; PR1036-STARE ADAPTARE CILINDRU 2; PR1037-STARE ADAPTARE CILINDRU 3; PR1038-STARE ADAPTARE CILINDRU 4

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...