Sari la conținut

Zgomot (țăcănit) 1.5 dci


Postări Recomandate

Postat (editat)

la inceput de August.. a facut scandal in drum spre Bucuresti, In Bucuresti la service au pus calculatorul si : Injector 2 si 3 defecte.. Au pus doua noi si pe celelalte le-au reconditionat la o firma din Bucuresti. Eu am crezut ca au pus pe cilindrii 2 si 3 injectoarele noi. Am plecat impacat si au tot aparut problemele. Am mers la reprezentanta din Medias.. dupa 3 sapt., Au spus ca intr-adevar sunt 2 injetoare noi, le-au scris codurile , si atat.. Nu le-au verificat functionarea.. lucru solicitat de mine dealtfel

Au spus ca s-ar putea ca tzacanitul sa fie de la tacheti, motor... Cred ca se bazau pe ce au facut cei din Bucuresti.. La alte doua service-uri la fel.. dadeau din umeri, credeau ca injectoarele sunt bune.. si sa desfaca motorul.. etc. nu aveau timp, m-au programat peste cateva sapt... mi-au spus sa merg cu ea asa.. Cand am desfacut capacul am observat ca primele doua injectoare din stanga sunt noi... am crezut ca-s cilindrii 1 si 2.. si al treilea (cilidrul 2) arata ca nou !! foarte curat !! Doar injectoru1 1 (cel din dreapta) arata ca vechi.. Azi l-am dat jos si mi-am dat seama ca era injectorul vechi.. Mai e ceva de capul lui??

Injector2.jpg

Editat de luciraica
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 49
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

La fostul meu D1, ph1, la 181000km, 2 din 4.

Încă de la apariția Duster ph2 (jumatatea lui 2013), bujiile incandescente sunt pe 4,4V nu 12V, din motive evidente. Dacă le pui la 12V, prin metoda clasică fir la borna + a bateriei le arzi.

Eroarea e numai 1, aia pe injector: de la injector defect până la calculator de injectie, dacă nu ai avut intervenții pe motor, dacă ai avut, atunci intră pe primul loc în ecuație cablajul mutat de Do

Posted Images

 

aidecapulmeu :rolleyes: (si orice alte "comentarii" cred ca sunt de "prisos" :()

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

ce vrei sa spui??:gandire: Am crezut mult timp ca ordinea cilindrilor se face de la stanga la dreapta.. Injectoarele 2,3,4 arata foarte bine.. stralucesc.. ca noi. Doar cel 1 arata ruginit.. Am dat jos injectorul 2, pe care l-am fotografiat, Cum vi se pare capatul.. mai e ceva de capul lui?? Cum ar trebui sa arate??

Editat de luciraica
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Renault/Dacia numerotarea cilindrilor se face de la ambreiaj spre distribuție, exceptând la unele motoare (de ex: TCe și SCe) la care numerotarea începe de la distribuție.

Dacă nu știu ce cilindru e, e foarte ușor de aflat: în cazul tău, motor k9k, scoți mufa unui injector și încerci să pornești motorul... după codul de eroare ai și numărul cilindrului

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

am facut swap de injectoare.. 2 cu 3.. am facut cateva zeci de km. Apare doar eroarea la clapeta acceleratie P0101.. dar nu intra in mod avarie. Cred ca din cauza ca sare siguranta la conexiunea dintre cele doua tuburi care duc la intercooler (am pus o poza ).. As lega-o mai strans.. dar cred ca este conceputa astfel.. sa se desprinda. Nu cred ca e stricata clapeta, motorul se tureaza, trage.. Oricum o s-o duc intr-un service.. Ce ziceti, sa faca o regenerare DPF fortata? Se poate, chiar daca nu e in parametrii?

tubulatura.jpg

Editat de luciraica
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate ajuta pe cineva alta data: ordine injectoare motor K9K 898, 1.5dCi, 110CP, 2012:
image.thumb.png.f33b1e831c05306c5aba412556373a55.png
 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Am fost cu tractorasul la un fost elev, la service.. nici n-am intrat bine pe poarta serviceului si m-a intampinat cu "Ha, ha , dom. profesor.. problema cu injectoarele?" A ascultat motorul si a spus ca rontaitul ala.. care este f. pregnant spunea el, e de la unu sau mai multe injectoare. Mi-a explicat care este treaba,  si m-a programat peste o saptamana. Poate o sa cumpar un injector sh. pana atunci si sa vad daca mai rontaie motorul..

Va tin la curent...

Editat de luciraica
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In postul din pagina doi am atasat schema electrica si locatia injectoarelor, am subliniat chiar injectorul nr. 2 se poate vedea foarte clar pozitia acestuia plus mufa cu descrierea pinilor. In postul din pagina patru am atasat si un extras din procedura de diagnosticare a injectoarelor in care am subliniat cu rosu si “Cilindrul nr. 1 este situate langa volantul motor”.

Procedura cred ca este destul de clara (in limba romana, plus sublinierile facute), am sugerat de cateva ori ca primul pas este o diagnoza conforma, pe langa citirea corecta a erorilor se pot verifica si codurile injectoarelor sa corespunda cu cele de pe masina (in ordinea corecta), se pot verifica si corectiile injectoarelor in conditiile din procedura (am scris ca este bine sa fie cat mai apropiate de valoarea 1) dar si in functionare, se pot face toate verificarile electrice necesare (ex rezistenta interna a injectoarelor intre 150 -250 ohm, cablaj, continuitate, etc.), se pot masura si fizic debitele de retur in functionare si cand nu este in functionare (valorile din procedura), functie de toate acestea, altfel degeaba se “permuta” injectoare intre ele (si fara se se scrie codurile lor) sau se inlocuiesc aiurea cu unele noi ori SH care si acestea trebuie verificate in mod conform, nu neaparat sunt OK si mai ales scrise corect codurile lor in softul injectiei, cunosc cazuri cand s-a rezolvat “rontaitul” dar si cateva in care s-au schimbat injectoare dupa injectoare si tot NU s-a rezolvat, repet ca toate aceste verificari trebuie facute in mod conform \corect, altfel se pierde timp efort si bani degeaba.

Mai atasez cateva capturi referitoare la ceea ce am scris, poate sunt de folos si altor colegi de forum:

Corectii1.png

Corectii2.jpg

MufaInjectie.png

Verificare1.png

Verificare2.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Buna seara! Mi-au aparut acesti 3 martori dintr-o data. Ce ar putea insemna??? Multumesc imi pare rau daca nu postez la topicul bun
    • Deoarece initiatorul repeta aceleasi "lucruri" doresc si eu sa subliniez ceea ce am scris (de cateva ori) referitor la toate informatiile \detaliile oferite:   Si tot pentru ceilati colegi de forum cateva stari si parametri legati de aceasta ce se pot analiza pentru un Duster ph2 motor K9K856\858: Circuit de carburant/Preîncălzire/Aprindere: Diagnosticare funcţie: CALCULATOR DE INJECŢIE:  ET160-COMANDĂ RELEU DE PREÎNCĂLZIRE; ET521-INFORMAŢII NIVEL MINIM CARBURANT; ET838-CONFIGURARE MOD COMBUSTIE; ET839-MOD DE COMBUSTIE; PR006-CURENT REGULATOR PRESIUNE ŞINĂ; PR008-VALOARE DEFINITA PRESIUNE IN RAMPA; PR017-DEBIT CARBURANT; PR048-RCO VANĂ REGLARE PRESIUNE RAMPĂ; PR055-REGIM MOTOR; PR059-TEMPERATURĂ AER ADMISIE; PR063-TEMPERATURA CARBURANTULUI; PR064-TEMPERATURĂ APĂ; PR089-VITEZA VEHICULULUI; PR364-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 1; PR365-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 4; PR405-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°2; PR406-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°3; PR739-CURENT ELECTROVANĂ DEBIT DE CARBURANT; PR850-VAL PRESTAB CUR ELECTR. DEBIT CARBURANT; PR864-RCD VANĂ REGLARE DEBIT RAMPĂ; PR890-COMANDĂ BUJII DE PREÎNCĂLZIRE; PR916-DEBIT DE AER MĂSURAT; PR1031-DEBIT PRINCIPAL INJECŢIE; PR1035-STARE ADAPTARE CILINDRU 1; PR1036-STARE ADAPTARE CILINDRU 2; PR1037-STARE ADAPTARE CILINDRU 3; PR1038-STARE ADAPTARE CILINDRU 4
    • In postul din pagina doi am atasat schema electrica si locatia injectoarelor, am subliniat chiar injectorul nr. 2 se poate vedea foarte clar pozitia acestuia plus mufa cu descrierea pinilor. In postul din pagina patru am atasat si un extras din procedura de diagnosticare a injectoarelor in care am subliniat cu rosu si “Cilindrul nr. 1 este situate langa volantul motor”. Procedura cred ca este destul de clara (in limba romana, plus sublinierile facute), am sugerat de cateva ori ca primul pas este o diagnoza conforma, pe langa citirea corecta a erorilor se pot verifica si codurile injectoarelor sa corespunda cu cele de pe masina (in ordinea corecta), se pot verifica si corectiile injectoarelor in conditiile din procedura (am scris ca este bine sa fie cat mai apropiate de valoarea 1) dar si in functionare, se pot face toate verificarile electrice necesare (ex rezistenta interna a injectoarelor intre 150 -250 ohm, cablaj, continuitate, etc.), se pot masura si fizic debitele de retur in functionare si cand nu este in functionare (valorile din procedura), functie de toate acestea, altfel degeaba se “permuta” injectoare intre ele (si fara se se scrie codurile lor) sau se inlocuiesc aiurea cu unele noi ori SH care si acestea trebuie verificate in mod conform, nu neaparat sunt OK si mai ales scrise corect codurile lor in softul injectiei, cunosc cazuri cand s-a rezolvat “rontaitul” dar si cateva in care s-au schimbat injectoare dupa injectoare si tot NU s-a rezolvat, repet ca toate aceste verificari trebuie facute in mod conform \corect, altfel se pierde timp efort si bani degeaba. Mai atasez cateva capturi referitoare la ceea ce am scris, poate sunt de folos si altor colegi de forum:
×
×
  • Creează nouă...