Sari la conținut

Zgomot (țăcănit) 1.5 dci


Postări Recomandate

Acum 2 ore, luciraica a spus:

presupun ca bujile sunt alimentate la 12V.

Pentru Duster H79 ph2 1.5  dCi 4x4 2015 motor ex K9K858 asa cum bine s-a scris anterior bujiile incandescente sunt alimentate la 4.4 V si NU la 12V, mai adaug ca sunt marcate rosu mediu, au codul OE 110654876R (sau 8200682592 ori 8660001621), releul bujii cod OE 110678071R, desigur insa ca aceste coduri trebuie verificate pe baza seriei VIN.  

PS: iar cine doreste sa citeasca desigur ca poate sa "citeasca" si softul masinii (si poate va intelege cand \cum functioneaza bujiile de pre-postincalzire), atasat doar ca exemplu (sunt si am mult mai multe) un grafic de pe masina din semnatura:

BujiiIncandescente.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 49
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

La fostul meu D1, ph1, la 181000km, 2 din 4.

Încă de la apariția Duster ph2 (jumatatea lui 2013), bujiile incandescente sunt pe 4,4V nu 12V, din motive evidente. Dacă le pui la 12V, prin metoda clasică fir la borna + a bateriei le arzi.

Eroarea e numai 1, aia pe injector: de la injector defect până la calculator de injectie, dacă nu ai avut intervenții pe motor, dacă ai avut, atunci intră pe primul loc în ecuație cablajul mutat de Do

Posted Images

Buna,

mi-am facut timp si am verificat bujiile.. una.. cea din partea dreapta (cilindrul 1 sau 4) era OL (rezistenta infinita) celelalte aveau 1,8-2 ohmi.. deci trebuie inlocuita. Se poate ca din cauza unei bujiI sa nu se faca regenerarea si sa intre motorul in limp mode?

Editat de Mak
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un post anterior @t0rquemada a scris ca injectia poate cere sa se incalzeasca bujiile si daca in urma acestui fapt rezulta o eroare, regenerarea este inhibata => dupa ceva timp, limp mode, pt.  ca e prea colmatat DPF daca nu se face regenerare. Eu asa am inteles.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot se vorbeste de bujii incandesente, voi pe la cati km i-ati schimbat?

Eu am peste 180oookm si inca le am pe cele din fabrica, ma gandesc sa le schimb preventiv: sfaturi? pareri?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cheie lunga de 10 mm sau articulata, cheie pentru pentru bujii incandescente (este si trusa), bujiile incandescente se strang la 15 Nm, grija mare la demontare (exista riscul sa se sparga \rupa), curatare, montare, etc. ...(si repet ca si pe acest forum se gasesc multe informatii despre bujiile incandescnte, trebuie doar cautat).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Zgomot (țăcănit) 1.5 dci

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...