Sari la conținut

Zgomot (țăcănit) 1.5 dci


Postări Recomandate

poi la pornire, bujiile pornesc automat.. ca sa creasca temperatura in camera de ardere. La functionare, cand motorul este incins nu mai e cazul. Regenerarea se face cand senzorul detecteaza ca filtrul particule este incarcat, prin adaus suplimentar de motorina.. 

Motorul nu intra in mod avarie, chiar daca e eroare pe una din bujii..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 49
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

La fostul meu D1, ph1, la 181000km, 2 din 4.

Încă de la apariția Duster ph2 (jumatatea lui 2013), bujiile incandescente sunt pe 4,4V nu 12V, din motive evidente. Dacă le pui la 12V, prin metoda clasică fir la borna + a bateriei le arzi.

Eroarea e numai 1, aia pe injector: de la injector defect până la calculator de injectie, dacă nu ai avut intervenții pe motor, dacă ai avut, atunci intră pe primul loc în ecuație cablajul mutat de Do

Posted Images

@luciraica  codurile acelea de eroare au fost citite cu o aplicatie generica multimarca si nu sunt foarte “precise” pentru Dacia \Renault.

Circuitul de pre-postincalzire (bujiile incandescente \releul) influenteaza atat sistemul antipoluare (DPF, regenerari, etc.) cat si injectia (inclusiv corectiile injectoarelor care trebuie sa fie cat mai aproape de nominal = valoarea 1).

Si sugestia mea este sa faci o diagnoza cu un tester dedicat Dacia \Renault (eventual la cineva care stie sa il si foloseasca), o analiza conforma a injectiei urmata de verificarile aferente, functie de rezultate se pot schimba sau nu componente, trebuie rezolvate erorile \problemele.

Informatii, detalii, experiente, etc. despre bujii \releu si injectoare se gasesc foarte-foarte multe pe acest forum, trebuie doar cautat, totusi atasez cateva capturi referitoare la erorile DTC0380xx si DTC0202xx (si ultimele doua cifre conteaza dar asta este alta discutie), scheme electrice, locatii si mufe cu descrierea pinilor, etc. pentru un Duster H79 ph2 1.5 dCi K9K856\858, poate te ajuta, sau pe alti colegi de forum.

1-DTC0380.png

2-DTC0202.png

3-SchemaBujiiIncandescente.png

4-SchemaInjectie.png

5-LocatieMufaReleu.png

6-LocatieMufaInjectoare.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos..

o sa listez schemele trimise.. si cand o sa am timp, o sa ma apuc de masurat.

Ce ma intriga este, ca cei de la Reprezentanta Dacia au facut o diagnoza cu soft dedicat si mi-au spus ce stiam si eu deja.. Mi-au luat banii si m-au lasat ca la dentist :nervos cu durere si banii luati si cu recomandarea sa desfaca tăt motoru.. fo 3000 numai manopera..

O sa va tin la curent

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai detaliat ce au diagnosticat, dar din ceea ce au scris alti colegi de forumuri reprezentanta aceea este una destul de OK. As mai adauga sa se verifice cu atentie si circuitul \cablajul mai ales al injectoarelor 2 si 3 (datorita "pozitiei" acestora), iar daca vreo bujie incandescenta este defecta este recomandat sa se schimbe toate, cu mare grija \atentie la demontarea lor :excl:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 ore, luciraica a spus:

poi la pornire, bujiile pornesc automat.. ca sa creasca temperatura in camera de ardere. La functionare, cand motorul este incins nu mai e cazul. Regenerarea se face cand senzorul detecteaza ca filtrul particule este incarcat, prin adaus suplimentar de motorina.. 

Motorul nu intra in mod avarie, chiar daca e eroare pe una din bujii..

Tipul ăsta de gândire, e complet eronat.

Întrebare de 100 de puncte, ce voltaj au bujiile de pe motorul ăla, știi ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La reprezentanta m-am dus in speranta ca au instrumente sa verifice functionarea injectoarelor.. ceva gen livedata.. cand colo au depistat doar eroarea pe bujii.. eu le-am spus de eroarea de la injectorul2 pe care am sters-o de o luna. Am solicitat special verificarea injectoarelor.. lucru scris si pe fisa de solicitari. Ei au facut doar rescriere coduri injectoare

presupun ca bujile sunt alimentate la 12V.. Eu nu vad ce rol mai au bujiile cand motorul este la temperatura de lucru ....nici chiar cand e vorba de regenerare

O sa fac un swap de injectoare (2 cu 3) si o sa vad daca se muta eroarea.. se demonteaza f. usor

momentan nu am timp

Editat de luciraica
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

acum 1 oră, luciraica a spus:

presupun ca bujile sunt alimentate la 12V..

 

Încă de la apariția Duster ph2 (jumatatea lui 2013), bujiile incandescente sunt pe 4,4V nu 12V, din motive evidente. Dacă le pui la 12V, prin metoda clasică fir la borna + a bateriei le arzi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Zgomot (țăcănit) 1.5 dci

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...