Sari la conținut

Noul Duster 1.6 Hybrid 140 cp


Postări Recomandate

Salutare tuturor! Deschid acest topic cu scopul de a invita posesorii de Duster 1.6 Hybrid 140 cp sa impartaseasca impresii si pareri despre acest model.

Eu sunt interesat de achizitionarea unei astfel de masini si imi doresc sa dezbatem subiectul in cadrul acestui topic.

Parerea mea este ca acest model este unul extrem de reusit si este cel mai potrivit pentru traficul de oras (in special Bucuresti) prin prisma consumului redus si usurintei in conducere.

Am unele retineri in ceea ce priveste fiabilitatea sistemului hybrid Renault mai ales dupa ultimele stiri legate de problemele cutiei de viteze, asa zis " de unica folosinta " ce echipeaza aceasta masina.

De asemenea, costurile de intretinere se pare ca sunt mai mari decat in cazul unei motorizari clasice pe benzina.

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil pretul de achizitie va fi mai mic in urma reducerilor si tichetului Rabla.. dar nu despre pret era vorba in acest topic ;)

Discutii de genul " de 28xxx euro iti iei masina, nu Dacia " nu cred ca ajuta pe nimeni sa-si faca o parere despre modelul adus in discutie.

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
acum 1 oră, andrei_s a spus:

Am unele retineri in ceea ce priveste fiabilitatea sistemului hybrid Renault mai ales dupa ultimele stiri legate de problemele cutiei de viteze, asa zis " de unica folosinta " ce echipeaza aceasta masina.

Da, din cate se pare pentru aceasta motorizare exista deja un OTS (Operatiune Tehnica Speciala) cu cod rosu, si imi permit doar sa citez un alt coleg de forum:

Citat

August 2024 ; OTS OEG2 - RECONFIGURARE - Mesaj Supraîncălzire cutie de viteze / Oprire temporară sau Răcire cutie de viteze / Oprire temporară
- Cod OTS: OEG2
- Clasificare OTS: Roșu = Grav, poți primi scrisoare acasă, și/sau SMS/e-mail / sau notificare în aplicația My Dacia;
- Manifestare: Efecte Client / EC: mesaje "Supraîncălzire cutie de viteze" / "Oprire temporară" sau "Răcire cutie de viteze" / "Oprire temporară" în general când mașina este utilizată la drum lung;
- Detalii: mesajele apar pe bord în mod eronat, nu este vorba de un defect;
- Scopul acțiunii: reconfigurare software TdB;
- Număr de vehicule afectate: toate Dacia-Renault cu motorizare E-TECH 140 / Full-Hibrid;
- Modele afectate: Dacia Jogger /Duster, Renault Captur II/Clio V, etc.;

Si sa speram ca pe Duster III inclusiv 1.6 Hybrid 140 CP  nu vor fi asa multe probleme tehnice ca la celelalte modele de pe platforma CMF-B, chiar daca de la Renault a plecat un grup destul de mare de ingineri buni la alte marci, “tatucul” Luca de Meo a spus ca unul din principalele sale obiective este reducerea drastica a costurilor si timpului de dezvoltare ale noilor modele, etc., etc. …

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Să sperăm că se vor rezolva aceste probleme ale cutiei de viteze și încrederea clienților nu va scădea de tot .. în ultima vreme fiabilitatea a tot scăzut la toate mărcile inclusiv la Renault/Dacia.

Ciudat e ca buba a explodat după câțiva ani buni de la lansarea motorului hybrid 1.6 până acum defectele fiind mai degrabă rezolvate prin resoftare etc.

În ultimul timp au apărut și probleme cu acel o-ring dintre cutia de viteze și motor a carui schimbare cred că presupune timp și costuri mult mai mari.

Cei care vor să cumpere modelul hybrid ca și mine de altfel, cred ca vor mai aștepta puțin după acest “scandal “ al cutiilor de viteze.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@andrei_sAs vrea sa te intreb si vreau sa te asigur ca nu "la misto"! De ce doresti sa cumperi in mod special un Duster, cu aceasta motorizare? In gama Renault/Dacia sunt cateva modele cu aceasta motorizare si sunt curios ce anume te-a facut sa alegi tocmai Duster.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@DannyMC O veche vorba romaneasca spune "gusturile nu se discuta". Pe scurt, sunt posesor de Duster 2 si mi-a placut din totdeauna masina, Duster-ul actual fiind chiar mai reusit dpdv al design-ului dupa parerea mea. Nu acelasi lucru l-as putea spune despre variantele gen Arkana sau Captur ..sunt masini strict de oras, prea soft ca aspect as zice iar eu imi doresc in continuare o masina cu care sa pot merge pe orice fel de drum fara remuscari.

Motivul principal pentru care as lua noul Duster, eventual Bigster-ul, este asa cum am mai spus, consumul redus in oras comparat cu un motor clasic pe benzina si usurinta in condus oferita de cutia automata.

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
La 29.08.2024 la 17:12, andrei_s a spus:

@DannyMC O veche vorba romaneasca spune "gusturile nu se discuta". Pe scurt, sunt posesor de Duster 2 si mi-a placut din totdeauna masina, Duster-ul actual fiind chiar mai reusit dpdv al design-ului dupa parerea mea. Nu acelasi lucru l-as putea spune despre variantele gen Arkana sau Captur ..sunt masini strict de oras, prea soft ca aspect as zice iar eu imi doresc in continuare o masina cu care sa pot merge pe orice fel de drum fara remuscari.

Motivul principal pentru care as lua noul Duster, eventual Bigster-ul, este asa cum am mai spus, consumul redus in oras comparat cu un motor clasic pe benzina si usurinta in condus oferita de cutia automata.

Cu aceasta motorizare si cu tractiunea 4x2 nu cred ca poti spune " eu imi doresc in continuare o masina cu care sa pot merge pe orice fel de drum fara remuscari." DPMDV cred ca dusterul a cam murit. Grupul vrea sa te orientezi inspre alte modele ale sale. Motorul este mult subdimensionat si deficitar pentru ceea ce vrea sa fie, sau sa cel putin, vrea para Duster. Daca grupul recunoaste problema cutiei de viteze si vine public cu declaratie de remediere, probabil aceast model merita achizitionat si asta daca locuiesti intr-un oras cu gropi si cu multe borduri peste care trebuie sa treci. Intotdeauna mi-am dorit un duster dar numeroasele probleme cu care s-a confruntat in timp m-a facut sa ma indepartez tot mai tare si sa se autoelimine din lista de optiuni. DPMDV singurele motorizari care merita pe un duster sunt 140 tce si 1.5 dci. Speram la un 1.7 DCI dar surpriza a fost total neplacuta cu noile motorizari total ... si ma opresc aici. Personal nu am detinut un Duster, avem cateva in firma si am efectuat numeroase deplasari in interes de serviciu cu acest model. Majoritatea au fost 1.5 DCI si cateva benzinare 4x4. Dusterul de vis este Diesel 1.5/1.6/1.7, EDC, 4x4, dar asta poate intr-o lume paralela. la 28 K Euro cat costa versiunea hybrid a noului Duster exista mult mai multe optiuni mai fiabile, mai dotate, mai durabile si mai robuste. Parerea mea. RIP Duster! /Sadface

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...