Sari la conținut

Duster 3 4x4 versus Duster 2 4x4 (benzină ambele)


Postări Recomandate

@Gil26 Cred ca e putin prea devreme sa confirmam aceasta problema. Am cautat peste tot pe internet alte surse pentru aceasta stire, dar nu am reusit sa gasesc. Articolul a fost preluat de la profit.ro si de alte site-uri de stiri romane, si toate citeaza ca surse grupuri (de facebook)....

singura sursa care ar putea fi credibla, nu am gasit-o:

" Rechemarea inițiată în luna mai a fost confirmată de publicația l’Argus"

Am cautat aceasta confirmare de catre L'Argus dar din nou, nu am gasit nimic.

In orice caz, motorul este cel full-hibrid, 1.6, nu cel 1.2 care e pe varianta 4x4

 

Editat de CristiPopescu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 21
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

DISCLAIMERS: 1. Sunt posesor de Duster 2 1.33 TCe 150 4x4, pe care recent a căzut un mega copac în parcare, rezultând o daună totală. 2. Informațiile din acest post le-am cules inițial

Da, dar plusurile pot sa fie si minusuri, mai ales in buzunarele clientilor, discurile de frana spate pot avea unele "avantaje" dar si dezavantaje ...

si eu m-am speriat putin de pret, dar dupa mai multe calcule si configurari, am observat ca pot lua un duster "expression" 4x4 cu cam tot ce am nevoie, la 24000 euro. Cam atat a fost si dusterul 2 de

Posted Images

Chia ieri am citit pe grupul de facebook postarea celui care dupa 1000 de km a avut eroarea respectiva. Mai vazusem la un drivetest pe youtube ca prezentatorul pomenea de problemele sistemului hibrid de la grupul Renault, dar atunci nu stiam care sunt.  

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 14 ore, CristiPopescu a spus:

@Gil26 Cred ca e putin prea devreme sa confirmam aceasta problema. Am cautat peste tot pe internet alte surse pentru aceasta stire, dar nu am reusit sa gasesc. Articolul a fost preluat de la profit.ro si de alte site-uri de stiri romane, si toate citeaza ca surse grupuri (de facebook)....

singura sursa care ar putea fi credibla, nu am gasit-o:

" Rechemarea inițiată în luna mai a fost confirmată de publicația l’Argus"

Am cautat aceasta confirmare de catre L'Argus dar din nou, nu am gasit nimic.

In orice caz, motorul este cel full-hibrid, 1.6, nu cel 1.2 care e pe varianta 4x4

 

Multumita AI-ului ( Google ), vezi "ce trebuie sa vezi".

Mai cauta, de preferat nu in Chrome ( poate si Google ).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 19.08.2024 la 21:18, CristiPopescu a spus:

singura sursa care ar putea fi credibla, nu am gasit-o:

" Rechemarea inițiată în luna mai a fost confirmată de publicația l’Argus"

Am cautat aceasta confirmare de catre L'Argus dar din nou, nu am gasit nimic.

In orice caz, motorul este cel full-hibrid, 1.6, nu cel 1.2 care e pe varianta 4x4

 

Am gasit acea "sursa" confirmata de aceasta publicatie L'Argus, articolul e din 2017 despre celalalt motor 1.2, care e complet diferit fata de noul motor:

https://www.economica.net/problemele-renault-cu-motorul-1-2-tce-ar-putea-aduce-compania-in-fata-justitiei_552852.html

"O anchetă a publicației franceze l`Argus arăta, încă din vara lui 2017, că motorul Renault 1.2 TCe are un consum excesiv de ulei, iar asta poate duce la probleme majore pentru utilizatori. La vremea respectivă posesorilor de Renault Clio IV, Renault Captur sau Dacia Duster cu acest motor li se recomanda să verifice des nivelul uleiului."

au vazut 1.2 Renault, au zis ca e acelasi motor...

Eu astept in continuare informatii, inainte sa afirm ceva sau sa imi formez o parere.

 

Acestea fiind spuse, am aflat recent ca mai pot fi gasite inca dustere 1.5 dCi noi la vanzare. Acum oscilez intre D2 1.5 dCi 4x4 si D3 1.2 TCe 4x4

Editat de CristiPopescu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 22.08.2024 la 15:23, CristiPopescu a spus:

Acestea fiind spuse, am aflat recent ca mai pot fi gasite inca dustere 1.5 dCi noi la vanzare. Acum oscilez intre D2 1.5 dCi 4x4 si D3 1.2 TCe 4x4

Diferenta de la cer la pamant intre D2 si D3. Singurul avantaj al lui unui D2 diesel este consumul mic, consum pe care il poti avea cu D3 daca nu mergi sportiv.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@PufarinaUcigasa Depinde ce vrei sa faci cu masina. 1.5 dCi are 260nm cuplu, la tractat (rulota) sigur e mai ok mai mult cuplu decat mai putin (260>230). Ma intreb totusi daca e asa mare diferenta incat sa merite per total sa iau mai mult D2 versus D3. Mai e o chestie, nu stim nimic (inca) legat de fiabilitatea motorului 1.2 TCe de pe noul 4x4. Sunt optimist dar nu pot fi 100% sigur atata timp cat nu avem date... 

Oricum s-ar putea ca intrebarea sa fie degeaba, daca D2 diesel nu e disponibil. Nu am luat niciodata de pe Autovit masini, si desi apar cateva D2 noi, mi se pare putin mai ciudat sa iau de pe Autovit. Ultima oara am luat de la reprezentanta Dacia/Renault. Plus ca astea noi de pe autovit totusi au ceva vechime, chiar daca nu au multi km, ca stiu ca D2 diesel s-a fabricat maxim pana in ianuarie 2024 

Aveti careva experiente cu luat masini noi de pe Autovit? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza ca e Autovit, important este cine e vanzatorul : daca e o reprezentanta/dealer, e acelasi lucru. Masina curenta am vazut-o pe Autovit, iar ulterior am discuta cu vanzatorul, care era o reprezentanta din Bucuresti.

Nu e deloc anormal ca o reprezentanta sa-si faca un stoc, pe care ulterior sa-l puna la vanzare. Inclusiv cu masini care urmeaza sa fie scoase din productie.

Fiabilitate - iei 5 ani garantie, nu-ti bati capul.

D3 : franare de urgenta, volan/parbriz incalzit, comutare automata faza lunga/scurta, discuri pe spate si lista continua.

D2 : un D1 imbunatatit, pe o platforma veche.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salut. Zgomotul este de la pompa de motorina, nu are nici o legatura cu pompa de adblue. De peste 1 an de zile incerc sa gasesc o solutie. Am terorizat toate reprezentantele din tara, sunt vai si amar de capul lor. Raspunsul este ca acest sunet este NORMAL. Din pacate nu exista o pompa aftermarket, exista doar mizeria aceasta de pompa OM produsa de TI Automotive. Eu m-am saturat pana peste cap de acest sunet ingrozitor, am stricat o gramada de bani pe antifonare, degeaba sunetul respectiv trece de orice material. Parca esti mereu in ceva sala medicala cu raze. Am avut prima generatie de Duster - diesel, nu au existat astfel de probleme. Acest duster 2 are si problema aceea de sirenaj intre 90-120’km/h. Daca era masina personala era vanduta demult, asa fiind masina firmei nu am ce sa fac. Am cumparat pompa noua cu 2000 de lei face exact la fel. Este ceva de nedescris aceasta masina. Sunt zeci de pagini pe forumuri in Franta / UK etc se plange lumea, unii au dat in judecata Dacia, s-au imbolnavit de tinitus … Doamne Fereste de asa masina.  
    • update:  se pare ca bipaia pt ca aveam o roata desumflata... Martorul de presiune in roti nu a fost aprins deloc, oare de ce? Dupa ce am umflat roata, bipaitul a disparut!
    • Nu e transversala, e traversa --  Incearca asta: https://www.bestautovest.ro/traversa-suport-filtru-particule-duster-renault-544c48645r.html?srsltid=AfmBOoq9hAh3HNhG_ooFqJUc5Uexww_JP_rgA-yAafP3LAPWA7DXhyuD
    • Atenţie, există 2 tipuri de soclu la becurile astea, contactele parte superioară sau inferioară la pcb sau folie ce este acolo.  
    • Îmi poți da mai multe detalii legate de acea transversala? Eventual o poza? Am fost azi la mecanic si nu știa de o asemenea transversală.
×
×
  • Creează nouă...