Sari la conținut

Duster 3 hybrid 140 cp vs Jogger hybrid 140 cp


Postări Recomandate

Buna ziua! Din punct de vedere al motorului și al cailor putere cele 2 masini sunt identice.

Ce diferente exista referitor la suspensii și alte cele?

Joggerul e mai aerodinamica si spatioasa. Garda la sol e cal la fel, amandoua sunt 2x4.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Am eu o parere dar nu o sa fie populara: amandoua sunt ne-masini din cauza propulsiei.

E parerea mea.

Daca se poate trai cu ideea: SCAPA DE HYBRID - nu e o afacere. 

Avand in vedere cerinta  2x4, as merge pe Jogger cu motor pe benzina daca se mai face.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda, titlul topicului este Duster 3 vs Jogger ambele hybrid 140 cp si chiar in primul post ai scris ca:

La 17.06.2024 la 18:55, marco79ro a spus:

Garda la sol e cal la fel, amandoua sunt 2x4.

apoi ai intrebat "Nimeni nicio parere?" si acum ca:

Acum 6 ore, marco79ro a spus:

Eu caut un 4x4 cutie automata ....

deci oricum cele doua modele \motorizari pentru care ai deschis acest topic NU sunt ceea ce cauti.

Totusi daca gasesti un model Dacia 4x4 cutie automata  :hmm: sunt si eu interesat pentru ca in 34 de ani am condus \detinut doar masini cu transmisie automata, inclusiv 4x4 dar alta marca, si as vrea si eu o Dacia 4x4 automata.

Editat de Gil26
Subliniere in citat
  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Duster produs pentru Europa 4x4 si cutie automata nu se gasește. Erau ceva modele produse pentru arabi sau ruși, dar sunt rămase rău în spate cu norma de poluare și nu vreu să mă complic.

Inițiasem postul acesta gândindu-ma ca poate renunț la 4x4 în detrimentul cutiei automate și a gărzii la sol ridicate. 

Uitându-ma pe la "vecini" avem cam asa:

Suzuki S-Cross are 4x4 cu ceva cutie robotizata destul de rudimentara zic unii și care ridică semne de întrebare legat de fiabilitate. 

Tucson si Sportage au modelul 4x4 și plugin hibrid dar garda la sol 17.(com putin zic eu) 

Ar mai fi Peugeot 3008 plugin hibrid 4x4 cu garda ceva mai maricica.

La ultimele 3 m-as fi gandit ca o achiziție SH.

Deocamdata ne bucurăm de ce avem.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, este si ex Renault Duster 2.0 4x4 motor F4R410 transmisie automata DP8 cu convertizor de cuplu (vezi doar ca info si atasat) insa acesta mai trebuie si inmatriculat \omologat pentru a putea circula cu el in UE \Romania, din cate stiu NU exista Duster 4x4 automat pentru Europa, mai este de asteptat pentru o transmisie e-4WD, deocamdata avem acest hybrid de 140 CP pe Jogger si DusterIII 1.6 dar 4x2 si o transmisie “electrificata” cu patru trepte pentru termic si doua trepte pentru electric, probabil va apare si un Duster3 mild-hybrid 1.2 de 130 CP cu transmisie “robotizata” EDC DW23 (prezenta si pe facelift la “surata” CMF-B Logan&Sandero3). Ramane insa de vazut \citit si cat de fiabile vor fi aceste transmisii pentru Duster3 4x2.

TransmisieAutomataDP8Duster.png

Deocamdata asta avem si cu asta "defilam":

Duster3.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...