Sari la conținut

Inchiderea centralizata nu ramane inchisa


Postări Recomandate

Acum 44 minute, dohnjoe a spus:

Din documentatia selectata inteleg ca banuiesti;

Documentatia selectata (este mult mai mare dar nu am dorit sa "abuzez" in capturi) am scris destul de clar (si subliniat) ca poate sa fie de folos si altor colegi sau cine citeste acest forum.

Strict referitor la problema ta asa cum bine si corect s-a scris anterior se pot face cateva verificari simple (vezi si martorii) apoi printr-o diagnoza facuta in mod conform \corespunzator se verifica starile aferente deschiderilor mobile plus celelalte (doar ca ex si in procedura), functie de rezultate se pot face si verificarile necesare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am apreciat documentatia care desigur va folosi si altor membri. Si da, am citit sublinierea. Ce nu am inteles este de ce ai simtit nevoia de a face acele sublinieri, de parca cineva de abia astepta sa te atace cu vreo remarca usturatoare sau aroganta. Te asigur ca nu este cazul in ceea ce ma priveste. Am prea putin timp liber si am suficienta educatie. Nu am nici frustrari si nici nu vreau sa fac pe desteptul in materie de Duster. Asteptam doar un raspuns de genul "din experienta noastra legata de Duster, defectul este destul de des intalnit la inchiderea centralizata si se poate datora lui X, Y, Z. Ca sa castigi timp, incepe cu ... pentru ca se defecteaza cel mai des." Eu asa cred ca functioneaza oamenii seriosi.

Am apreciat sugestia legata de incuietoarea pentru usa portbagajului, exact in sensul de mai sus. Pacat ca tonul a fost deplorabil.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am facut acea subliniere pentru ca informatiile pot sa fie de folos si altora, plus ca acelasi efect poate sa fie generat de cauze diferite iar verificarile (X, Y, Z) trebuie facute fizic pe masina, restul :unsure: ... no comment.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda, vad ca este inutil sa cer politete si lipsa de agresivitate. Nu stiu exact de unde ai atata nervozitate si dorinta de a imparti vinovatii si pedepse, dar am cateva banuieli. Sunt extrem de mirat ca esti acceptat ca moderator.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Măi, dar nu vă mai certaţi, sunteteţi doar băeţi inteligenţi, ne mai citesc şi alţii şi de peste hotare,   

faceţi de ruşine ditamai fourmul de dusterişti, ....   adică faceţi de ruşine dusterul ... :))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • salutare. ce mai recomandati (all season)  va rog? din ce am mai citit s-au mai schimabt din "clasamente". jantele stoc, 17. Va multumesc
    • Vă salut,  Ma puteti ajuta cu o opinie legata de acea depunere in partea inferioara a vasului de expansiune? Motorizarea este este 1.3 TCE cu EDC, nov. 2022 și are 23.000 km. Cutia EDC a fost înlocuită pe garanție la 6000km din cauza unor zgomote la retrogradare. Dupa prima revizie de 1 an, nov.  2023 , am observat ca nivelul de ulei motor depășește cu aprox 0,7cm pe joja iar cu lichid răcire am completat în iarna sa fie la nivel. De curând am văzut ca pe fundul vasului de expansiune exista acele depuneri și nu-mi dau seama dacă e calcar sau sunt uleioase ca nu mă pricep. Aveți idee, sunt normale sau ar trebui să-mi fac griji? Multumesc!
    • E mai ușor sa primești mura.n gura decat sa cauți!
    • Este bine daca initiatorul adauga la profil si detaliile despre masina, motorizare si an de fabricatie. Pe forum se gasesc foarte multe informatii, detalii si experiente despre transmisia 4x4 TL8, inclusiv despre probleme cu aceasta (majoritatea insa ca nu cupleaza sau decupleaza), faptul ca “la viraj stanga sau dreapta mi se cupleaza 4x4 si masina merge infranata, … , dar numai cand virez stanga sau dreapta apare aceasta problema” cred ca poate sa fie generat de cateva cauze, inclusiv poate ca “…recent s a schimbat uleiul la grup pentu ca mi se supraincalzea tractiunea”, de aceea cred ca este bine sa se faca cateva verificari atat via diagnoza cat si electrice sau mecanice. Iar pentru ca titlul topicului este “Probleme tractiune 4x4” atasez doar cateva capturi legate de aceasta pentru un Duster H79, poate sunt de folos si altor colegi de forum (si nu numai):
    • Salut pe toti dusteristi. Gabi poate fi de la mufa de cuplare 4x4 grup diferential spate.Trebui mai intai sa o decuplezi,sa-i dai cu un spray de contacte electrice si sa o cuplezi la loc.Asta ar fi cel mai bun caz.Daca nu merge trebuie vazut cablajul care intra in grup.Acesta se deterioreaza si trebuie inlocuit de un mecanic priceput.Bafta si spor la treaba.
×
×
  • Creează nouă...