Sari la conținut

Probleme faruri?


Postări Recomandate

Se pare ca am avut noroc in problema condensului.Ieri am facut 400 km si am prins si o ploaie torentiala,azi FL a beneficiat si de a doua spalare fara sa apara acest fenomen,farurile si stopurile sunt ok.Se pare ca geamul farului este prins de corpul farului cu coliere tip arc iar izolarea se face cu ajutorul unei garnituri.Se poate vedea ca in partea de sus sunt cele doua coliere care care sustine geamul farului de corpul farului, daca erau lipite nu le-asi vedea rostul.Dau si eu cu presupusul ideea e ca condensul apare datorita neetansietatii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 55
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu sincer nu prea am condens în lămpi mai de loc, și țin mașina afară, ploaie, alea,alea, nu am garaj, circul zi de zi, dar tot timpul cu faza scurtă aprinsă, chiar și prin oraș, poate din această cau

Sunt două variante: o primă variantă de reducere a umezelii este introducerea, prin gaura unui soclu, a unui plic de silica-gel(din ambalajele cu componente electronice) sau altă substanţă hidrofilă,

Hmmm, imi amintesc de daciile cu apa de doua degete in faruri. Aia problema...

Pe mine nu ma deranjeaza in utilizarea masinii insa parca vad ca peste 2-3 ani tre sa schimb farurile ca s-au matuit. Asta in cazul in care nu face pana atunci vreun scurtcircuit si dau in alte belele.

 

Stai linistit ca nu trebuie schimbate. Masina mea implineste imediat doi ani si nu am schimbat farul si nici nu a facut scurt. Si nici nu am auzit sa schimbe cineva dintre colegii cu vechime farul pe motiv de matuire.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai treaba atat cu farurile cat si cu stopurile - este simpla - aceste componente nu sunt etanse - este imposibil sa fie etanse atata timp cat inauntru temperatura variaza foarte mult si deci ar aparea presiune inauntru - lucru care nu se intalmpla. Atat farurile cat si stopurile au ceva aerisiri - care din diverse motive in cazuri punctuale - la una din aerisiri a ajuns ceva umezeala. nu va faceti probleme - daca mergeti cu ele aprinse o perioda, umezeala dispare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Stiu ca in topicul asta se dezbate strict problema aburirii farurilor. Intrucat nedumerirea mea este legata tot de faruri si n-am gasit alt topic, intreb aici:

E normal ca atunci cand ai faza scurta aprinsa si semnalizarea pe stanga in functiune, daca mai apesi putin pe maneta de semnalizare, sa se stinga faza scurta?

Am observat ca si la mine are acest comportament. Nu mereu ci doar uneori si mai ales cand volanul nu este in pozitia inainte(dreapta).

Am sa fac un drum pana in service sa vad ce e cu blocul lumini. Este detul de nasoala faza, mai ales cand esti printr-un sens giratoriu sau printr-o parcare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai nou, la mine problema s-a acutizat, in sensul in care, avand faza scurta aprinsa, daca semnalizez, se intampla ca abia dupa 1-3 secunde de cand am pus semnalizarea, sa se stinga faza scurta (fara ca eu sa ma ai degetul pe maneta de semnalizare).

Comportamentul asta e de-a dreptul periculos. Daca esti la drum lung si intri intr-o depasire, cum ar fi sa se stinga luminile cand ai 90-100 km/h, in depasire?? :)

Saptamana asta ajung si eu la service.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...