Sari la conținut

Ghid postare topicuri si posturi pe forumduster.ro


Postări Recomandate

Dragi membrii,

 

Cu scopul de a pastra o nota coerenta in exprimarea noastra pe forum am rugamintea sa va conformati urmatoarelor sugestii:

 

-incercati sa nu deschideti un subiect (topic) care este deja dezbatut, folositi acel topic (existent) pt a va posta ideile

 

-deschideti topicuri ale caror subiecte au legatura cu forumul sau subforumul respectiv: de ex. daca doriti sa initiati o intalnire postati in subforumul "Intalniri si evenimente", daca vreti sa vorbiti in general de Dusterul vostru deschideti in subforumul "Dusterul meu", daca vreti sa discutati despre intretinerea Dusterului, revizii, etc.. in zona "Dacia Duster - intretinere" si asa mai departe. Ideea este sa grupam "mesajele" noastre in functie de subiectul pe care il dezbatem, inteleg ca poate nu aveti chef sau timp sa cautati pe site insa asta este si in ajutorul vostru si a celor care participa la dezbateri pe forum . Este inspre binele tuturor, de ex. daca eu deschid un topic despre navigatie si apoi vorbesc despre anvelope, tu ca cititor o sa fii foarte dezamagit de ceea ce vei gasi in acel topic, pt ca pe tine te intereseaza sistemul de navigatie si nu anvelopele sau mai stiu eu ce subiect offtopic.

 

-nu doresc sa scriem literatura sau mai stiu eu ce curent literar cu o gramatica perfecta, insa am rugamintea, daca gresiti sa va corectati, poate nu observati pe moment si mie mi se intampla, insa corectati. Din graba de a scrie fiecare mai "rontaie" cate o litera insa as dori sa incercam sa scriem cat de cat corect.

 

Nu vreau sa aveti retineri in a deschide topicuri sau a dezbate subiectele existente, doar atat am rugamintea sa fim un pic mai organizati, avem de castigat cu totii.

 

Va multumesc ca sunteti membrii forumduster.ro si apreciez tot ceea ce postati si

dezbateti, fiecare dintre noi poate aduce un plus acestui forum si fiecare poate beneficia de aceste informatii.

 

Calitatea informatiilor de pe acest forum noi o dam, membrii si tot noi beneficiem de ea.

 

Va multumesc anticipat pt intelegere.

dust3radmin

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare,in cazul in care cineva intreaba sau face o referire despre sistemul de franare, cum a fost un post mai devreme, completat de o constatare referitoare la consum, cum poti sa raspunzi ? Strict la subiect, si ma fac ca "ploua" referitor la constatare deoarece este un topic pentru franare ? Ii bag un "offtopic" in fata frazei care nu face referinta strict la topicul in care a fost facut postul respectiv ? Il atentionez ca nu e topic pentru consumuri? Cum propuneti sa facem mai departe ? Initiatorul topicul poate sa ii schimbe eventul denumirea si sa il mute in alta parte in cazul in care discutia a deviat ? Multe din topicuri urmeaza in general o anumita linie, chiar daca e "serpuita" si atinge mult mai multe informatii fata de titlul initial, ca in final pot sa se abata complet de la subiect. Si totusi din cate am observat o parte din utilizatorii forumului sunt multumiti de acest sistem in care informatiile sunt concentrate. Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi recomandat sa se atraga atentia asupra offtopicului iar daca doresti sa discuti altceva poti deschide un alt subiect nu este nici o problema.

 

"O parte din utilizatori" sunt multumiti pt ca au postat chiar ei offtopicurile sau sunt antrenati in acestea, o sa iti schimbi parerea cand o sa ai nevoie de o informatie si vei gasi discutii care nu au legatura cu topicul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba de utilizatorii noi care au primit informatile de care aveau nevoie nu de aia care "bat apa in piua" si incerca sa ii faca sa inteleaga ca dusterul e o masina buna. Daca imi explici de ce as fi multumit ca am postat offtopic sau ca as fi antrenat in acesta eu ma inclin in fata ta. Nu lucrez la dacia si nu am nici un avantaj sau dezavantaj ca postez on sau off pe acest .

Singura "placere" indiferent ca e on sau off e ca respectivul a primit un raspuns care sa il ajute., sau sa il lamureasca la o intrebare care a pus-o. Sau eventual ii mai indes in "morcov" care il obliga la o cautare mai aprofundata pe ref. la chestii mai putin publice.

Sunt de acord ca topicurile specializate sa nu fie poluate, dar in acest caz schimbarea numelui unui topic sau mutarea postului nu cred ca e foarte dificil. Multumesc pentru intelegere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna pt tine topic specializat ? ca ma depaseste aceasta notiune....pt mine un topic dezbate un subiect, nu unul special si nici unul mai putin special...

 

Ma refer la sentimentul de multumire de a raspunde la o intrebare offtopic, inteleg ca iti place sa ajuti si apreciez, insa o poti face sugerand un nou topic, altfel ideea unui forum structurat nu isi are rostul, unesc toate topicurile intr-unul singur si am terminat povestea.

 

Nu inteleg fraza cu Dacia, daca esti sau nu de la Dacia nu iti creeaza nici avantaje si nici dezavantaje pe acest forum , toti membrii se supun regulilor acestuia indiferent de varsta, situatie materiala, pozitie sociala, culoare, job etc.

 

In momentul in care ai aderat la acest forum in calitate de membru ai acceptat implicit conditiile de utilizare ale acestuia: http://forumduster.ro/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

 

 

Ideea este urmatoarea, sa dezbatem ontopic. Fiecare topic este special.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cazul sa mai lungim aceasta discutie, oricum e inutil, fiecare o tine pe a lui, avand in vedere ca tu esti proprietarul eu trebuie sa ma conformez. Apreciam faptul ca este un mai apropiat de utilizatori. Faci cum doresti. Daca vrei sa ai 2 posturi pe saptamana e ok din partea mea ( via concurenta care este stricta din punctul asta de vedere si rezultatul se vede de departe). Daca vrei sa ai utilizatori care sa isi imparta impresiile iar e ok. Faptul ca esti la Dacia sunt sigur ca denota anumite avantaje, macar o sponsorizare si tot e ok. Nu fac referire la acest site care vad ca e sponsorizat din reclame. In rest e forumul TAU, faci cum doresti si cum crezi ca e mai bine.

Imi pare rau sa te contrazic dar sa deschid nu stiu cate topicuri ca sa ii raspund unui utilizator nou nu stiu daca e cea mai buna solutie.

Ce sa scriu in subiectul topicului? Raspuns pentru intrebarea offtopic a userului xxx referitor la consumul imens datorita faptului ca e traficul infernal si are talpa la pantofi prea grea ? Sau ca aia de la dacia au uitat ca suntem in secolul 21?? Sau "agariciul" de mester care a lipit plasicele de pe masina e depasit de situatie? Scuze dar prefer sa ma abtin sa deschid asemenea topicuri.

Iar aia cu topicul specializat......si multumirea de a raspunde ofline.... prefer iar sa ma abtin. Esti gazda si ca atare inteleg sa repect deciziile si posturile tale chiar daca nu sunt de acord cu ele, suna un pic cam ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei,

Tovarasi si "pretini",

cred ca ne scapa esenta: suntem cu totii pe acest forum pentru ca ne place. Si ne place si Dusterelul nostru.

Si ca sa nu devin si eu offtopic,

indulcesc nota prin a recunoaste ca si eu insumi am gresit deschiderea unui topic si am inteles asta. Nu trebuie sa fim radicali in intelesul offtopicurilor, doar ca Admin are un pic dreptate si sunt convins ca exagerezi un piculet; no offense, dar nu s-a legat de tratarea unor subiecte a caror raspunsuri au mai deviat pe alocuri, ci a pus accentul pe faptul de a avea (noi, cei care postam) o mai mare grija asupra gruparii subiectelor cheie in subdomenii, astfel incat dorinta oricarui cititor de a ajunge la un raspuns cautat sa fie una mai sigura si mai eficienta.

 

hai sa ne relaxam, caci asa ne sade noua :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...