Sari la conținut

Jante Aluminiu in Soft Off-Road


Postări Recomandate

@taviro: cam asa consider si eu despre gris platine...nu imi place in mod deosebit culoarea dar cred ca e buna pentru confortul anti zgarieturi. Dar pe langa asta, personal imi place la pack look, pe langa geamurile cu tenta fumurie (uitasem de asta), si gri-ul ala fata/spate si oglinzi care e o nuanta foarte asemanatoare cu gris platine de pe masina. Toata combinatia impreuna cu aparatorile negre de aripi si bandourile laterale negre de pe usi dau un efect cromatic...nu stiu cum sa zic...nu neaparat frumos dar consistent, organizat, ingrijit...da impresia ca toata masina a fost personalizata si omogenizata, nu numai culoarea de pe tablarie.

 

@BlaueCorsa: nu prea vreau piele pentru ca e foarte rece iarna, fierbinte rau vara, se largeste in timp daca uiti sa o tratezi cu diverse produse pentru elasticitate (acuma chiar nu am chef sa duc masina la spa si masaj :) ) iar in spate cred ca va fi foarte zgariata in foarte scurt timp data fiind fetita mea care isi va petrece destul de mult timp acolo in excursiile (sper) dese pe care le vom face :) La logan am tapiteria aia clasica de stofa gri deschis si, desi fetita a murdarit mult si des in spate, n-am avut niciun stres, am spalat tapiteria o data pe an in cele mai calduroase zile de vara (se usuca foarte repede) si arata si acum ca noua (fara exagerare)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 44
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Da da, am scris in post-ul ala cu Duster vs Stepway 2 ca raman pana la urma la Duster   Ideea e ca imi place foarte mult pachetul look IN SPECIAL pe culoarea gris platine cu aparatorile de aripi ne

Jantele de Aliaj sunt destul de pazite de catre anvelopele care au un balon atat pronuntat cat si inalt dar, cu toate astea, exista posibilitatea ca un soft off-road sa se transforme destul de repede

Daca nu vrei musai factura incearca la userul Planetara!

Posted Images

@neogeo, am fost tentat sa pun si eu aparatorile alea de plastic pe aripi si pe portiere. Dar o "pasarica" cu multa greutate m-a sfatuit sa o las balta. Nu stiu din ce sunt facute aparatorile alea ca pretu e astronomic la ele. In plus m-am uitat la o masina a petromului cu atentie si pe aripile din spate 2 bucati erau un pic (mai mult) dezlipite, si mult pamant in gaurile ramase. In plus de asta celebrele aparatori de plastic de la logan puse cu mare grija in programul de anticoroziune au plecat cu aripi cu tot. Sub ele era numai rugina. Asa ca personal nu mai am incredere in plastice lipite mai mult sau mai putin corect de masina, daca nu vin direct din fabrica. Sunt practice, dar cu calitatea tablei made in dacia nu am avut curajul sa ma risc, Despre frumusete, nu m-a impresionat. Am vazut una complet echipata, inclusiv cu bullbar, praguri de inox, carlig "de firma" dar nu am "picat in nas" de atata frumusete. Tot gri platina.

Si pe logan si pe duster am pus huse, foarte practice, se spala usor si repede.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legat de Prestige vs Laureate, am constat si eu ieri, cu stupoare, ca un Prestige dci 110 4x4 este mai IEFTIN cu 105 euro fata de un Laureate DCI 110 4x4 desi include pack piele in plus: Prestige = 18305 (cu geamuri electrice spate, vopsea metalizata si ESP), Laureate = 18410 (geamuri electrice spate, vopsea metalizata, ESP, volan piele si pack look)

Cu alte cuvinte, diferenta de pret la pack piele la Prestige este "amortizata" de un pret mai redus, inclus pentru pack look.

 

Cu toate astea eu tot nu vreau piele...Si daca pun huse pe ea ce am rezolvat? Ca singura "smecherie" la tapiteria de piele este modul in care arata, nicidecum utilitatea ei (eventual, sa zicem ca se curata mai usor). Daca o ascund atunci clar o iau degeaba :)

 

Legat de protectiile de aripi:

 

Interesanta opinie, cu siguranta demna de luat in considerare in special pentru faptul ca este foarte posibil sa se dezlipeasca. Se monteaza cu banda adeziva si, intr-adevar, cum nu se monteaza in fabrica ci de catre diversi mesteri in atelierul dealerului exista mari sanse sa se lipeasca prost (suprafata nu e bine degresata inainte si alte chestiuni de genul asta)

 

Problemele cu aparatorile la Logan cred ca au fost limitate la prima generatie - de unde si modul in care au fost montate gratuit in programul anti-coroziune.

 

Eu pe a mea am montat benevol aparatori de genul ala prin 2009. In 2011 si anul asta, doua dintre ele au fost scoase (dreapta fata si spate) pentru repararea unor daune la aripi si nu era nici urma de rugina sub.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta opinie, cu siguranta demna de luat in considerare in special pentru faptul ca este foarte posibil sa se dezlipeasca. Se monteaza cu banda adeziva si, intr-adevar, cum nu se monteaza in fabrica ci de catre diversi mesteri in atelierul dealerului exista mari sanse sa se lipeasca prost (suprafata nu e bine degresata inainte si alte chestiuni de genul asta)

 

 

Nu tine neaparat de mesteri, la mine dupa cum se vede in poza dupa un an jumate arata cam asa:

 

Din pacate si calitatea benzii adezive lasa de dorit, ca sa nu mai spun de plasticul folosit care cred eu, din cauza caldurii, isi modifica proprietatile si la capete se desface.

post-900-0-75469500-1353916373_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mmm cam trist...chiar o sa stau bine pe ganduri in ceea ce priveste aparatorile astea...:)

 

Si desi am fost destul de mult off topic pe thread-ul asta va multumesc tuturor ca ati adus in discutie si subiectul cu problemele aparatorilor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi amintesc acum o faza cu montatul aparatorilor la Logan:

 

Dupa ce mi-au fost montate in service-ul unei reprezentante din Cluj am constat o cantitate mare de adeziv gros si uscat pe aripi in jurul lor care nu mai iesea la spalat...Am vorbit la service si mi-au zis ca e imposibil sa fie de la ei, ca aparatorile se monteaza cu banda adeziva, ca ei nu dau cu adeziv suplimentar si etc. In sfarsit, am scos adezivul ala cu o solutie speciala la spalatorie dar e drept ca niciodata nu am avut probleme de dezlipire ca in poza lui masiu...probabil tocmai deaia...un mester stia ca banda aia adeziva nu tine si a aplicat un strat gros de adeziv, proactiv ca mesterul pasionat si mandru de munca lui...:)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...