Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 4 months later...
  • Răspunsuri 225
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Un traseu scurt si frumos mai ales iarna pentru cei care sunt in zona Rasnov-Bran.

Vine, viiiiine, plimavala!

Duter curubeu

Posted Images

Buna seara!

Proaspat sosit din turneul de o saptamina din Croatia, Istria, undeva sub orasul ' acela', mai precis Pjescana Uvala.

 

Dus cu o noapte la Balaton:

https://picasaweb.google.com/104607859853492036836/2013HR?authkey=Gv1sRgCKLuqpTV2oa37wE#

 

Acolo:

https://picasaweb.google.com/104607859853492036836/20130614PjescanaUvala?authkey=Gv1sRgCOuc-7nKgOWi2gE#

 

https://picasaweb.google.com/104607859853492036836/20130612Pula?authkey=Gv1sRgCPn5g5_80OSKVw#

 

Si putin mai incolo:

 

https://picasaweb.google.com/104607859853492036836/20130611Velence?authkey=Gv1sRgCNGozrrAzqrBnAE#

 

Km parcursi peste 2400, consum mixt, cu preponderenta pe autostrada + clima: intre 6,85 l si 8,72 l/100 km ( cf evidentei bonurilor ) vieza legala si pina la 160 intre Rijeka si Zagreb.

 

Comportament Duster: ireprosabil.

 

Traseu maxim: la intoarcere am plecat la orele 5,30 din Sudul Istriei si am ajuns pe 20,30 in Cluj 1120 km.

 

Patanie: La intoarcere mai spre casa de la Budapesta, m-am decis cu intirziere sa intru intr-o parcare si am abordat-o cu frina de motor rezultind o supraturare a motorului. Din acest moment la turatia de 2100 se auzea permanent un zdranganit de tabla pe tabla din fata dreapta parca s-a rupt ceva pe la toba de esapament. Am facut o constatare ad-hoc fara nici un rezultat, la pornire cind urca turatia motorului pe la 2100 se auzea acel zdranganit. Peste sau sub nimic, becuri avertizare nimic, putere motor este....am decis sa vin acasa la Cluj.

Zdranganitul m-a insotit pina in Cluj la fiecare pornire sau incetinire la 2100 turatii, cale de 500 km. In Cluj cind am abordat curba Republicii spre A Iancu s-a auzit un PANG dedesubt cum ar fi sarit o piatra si totul a revenit la normal. Cind am ajuns in fata casei am incercat din nou si din nou turatia de 2100 nici un zgomot, parca i-a luat cineva boala cu cutitul.

Duminica am fost la padure trecind prin intersectia respectiva am vazut un surub si ceva metalic pe jos.

Luni am inceput saptamina de munca cu un telefon la service povestind totul, ca de obicei daca nu mai suna...dar veniti pina la noi sa ne uitam dedesubt marti la prinz.

Luni la primul drum in oras m-am dus inapoi in intersectie si am ridicat surubul, care s--a dovedit un ditamai surub de la ceva mare nicidecum Duster si bucata de metal care era un plumb si tabla de sustinere ruginita - exclus sa fie de la Dusterul meu.

Dupamasa de luni am petrecut-o sub masina cautind sursa zdranganitului fara succes.

Marti am ajuns la service au ridicat masina am fost si eu de fata, au scuturat tot ce se putea nici un zdranganit. S-au uitat sub capota daca e desprins ceva, daca joaca ceva fata dreapta nimic.

Intre timp in cercul de prieteni s-au nascut diferite fabulatii: o vrabie din croatia s-a uscat si a cazut in Cluj, o pietricica de pe drum care s-a blocat pe scut...si altele.

Na astea au fost bine ca am scapat de zdranganit, sper ...la fel sper ca va plac pozele.

:heart:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Un pic de timp liber si tusti in Muntii Apuseni!

 

Cluj - Huedin - Calatele - Rachitele - Scrind Frasinet - Doda Pilii - Ic Ponor - Padis - Boga si retur

 

https://picasaweb.google.com/104607859853492036836/20130630PadisBoga?authkey=Gv1sRgCPXNnsXkwJ6VvwE#

 

Comportament Duster: IREPROSABIL

 

Daca totusi: In unele cazuri suspensia respectiv amortizoarele prea moi....in sensul ca te leagana ca o caleasca...citeodata!

 

 

:heart:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Referitor la "eu mă duc la ei să repare maşina nu să mi-o de-a înapoi mai defectă decât era." cred ca stii si tu ca pe forumurile romanesti si straine din pacate sunt multi care s-au dus "la ei" si au plecat cu masina mai defecta decat era , au venit cu o problema si au plecat cu doua, prin unele (subliniez asta, nu toate) reprezentante \service este un "laitmotiv" asa face toate domne', mai faceti o tura si se rezolva, etc... Si NU in ultimul rand un posesor de masina, egal de marca\model isi poate intretine \repara mult mai bine si mai cu grija masina daca are informatiile, cunostintele si uneltele necesare  (valabil si pentru bujiile incandescente) ....
    • Da, ai dreptate, dar aversiunea mea faţă de reprezentanţe mă face să nu semnez hârtia aia că plătesc eu client dacă se rupe ceva, eu mă duc la ei să repare maşina nu să mi-o de-a înapoi mai defectă decât era. Avem şi noi scule, mai bine rup eu bujia în garajul personal şi scap de grijă. Cine strică ăla plăteşte, nu-i aşa ?
    • Mda, pe net se gasesc tot felul de filmulete despre aproape orice, totusi acest "video EXCELENT pentru schimbat bujii incandescente la Duster" contine si doua greseli , insa ii las pe ceilalti sa le "comenteze"  ...
    • Îl știu de multe băiat, i-am urmărit multe din clipurile lui, da știu ca sunt alimentate la 4.4 V, sunt și diferențe de preț. Sunt interesat de un tester unu mulți arca, pt VW am, folosesc obd eleven. Am sa - ți scriu în privat. Mulțumesc. 🤝🤝 Uite un video EXCELENT pentru schimbat bujii incandescente la Duster. 
    • Da, un aparat de masura este bun la "casa"/masina omului, iar daca cauti pe acest forum gasesti destule informatii pe care le-am oferit despre ce si cum se poate masura \verifica (inclusiv bujiile incandescente). Deasemenea ti-as sugera si un tester \program de diagnoza dedicat Dacia (dar despre asta putem discuta pe PM daca doresti). Apoi "băiatul" acela dupa YT este chiar administratorul unui forum Dacia, are o vasta /bogata experienta si a facut foarte-foarte multe tutoriale interesante si utile pe care le-am recomandat cu caldura, chiar daca unele sunt mai vechi ele sunt bine realizate si detaliate, sunt de referinta si chiar daca majoritatea sunt pentru Logan ele contin multe lucruri general valabile si pentru alte modele Dacia (inclusiv Duster H79 ph2) avand principii si metode generale. Totusi referitor la acel tutorial as avea cateva foarte mici "observatii" dar il consider destul de OK, de aceea am si facut "trimitere" la el. Deasemenea pentru masina ta bujiile incandescente (asa cum am scris si atasat anterior) sunt la 4.4 V si iti recomand sa NU le "probezi" la bateria de 12V.
×
×
  • Creează nouă...