Sari la conținut

Postări Recomandate

Bine, hai ca spun.

 

1. Albac - Horia - spre Casa Memoriala Horia - Albac.

Traseu usor, se merge spre Huedin pana la Horia, apoi stanga pe drumul spre casa memoriala.

Ultima portiune este asfaltata de curand, este ingusta, cu serpentine stranse si fara indicatoare.

2. Albac - Beius - Rosia.

La Rosia am vazut singura moara de apa functionala din Apuseni.

Pentru inceput voi posta fotografii realizate pentru aceste doua trasee.

3. Rosia - Pestera Meziad (pestera cu lilieci).

4. Pestera Meziad - Pestera Ursilor.

5. Pestera Ursilor - Cabana Padis -Doda Pilii -Giurcuta de Sus - Poiana Horia - Albac.

La traseul 5 as fi fost fericit daca as fi avut un 4x4 cu garda generoasa (am transpirat de cateva ori).

6. Albac - Garda de Sus - Pestera Ghetarul Scarisoara - Cheile Odrancusei - Pestera lui Ionele -Albac.

7. Albac - Belis - Huedin - Bologa - Rachitele - Cascada Miresii - Doda Pilii - Rachitele.

 

 

DSC06323.JPG

DSC06296.JPG

DSC06325.JPG

DSC06295.JPG

DSC06330.JPG

DSC06331.JPG

DSC06324.JPG

DSC06349.JPG

DSC06350.JPG

DSC06351.JPG

DSC06342.JPG

DSC06368.JPG

DSC06370.JPG

DSC06383.JPG

DSC06386.JPG

DSC06423.JPG

DSC06426.JPG

Nenea de la moara  din Rosia nu s-a lasat pana nu ne-a cantat ceva din instrumentul lui care este specific zonei.

Vioara cu trompeta sau cum s-o mai fi chemand, instrumentul asta altoit scotea sunete placute urechilor.

Drumul dinspre Beius spre Rosia trece prin Remetea.

Pentru a ajunge la Pestera Meziad, ne-am intors in Remetea iar de acolo am facut stanga spre pestera. 

Pentru a ajunge la Pestera Ursilor ne-am intors la Beius, apoi spre Sud spre Sudrigiu.

Din Sudrigiu am facut stanga spreStancesti, apoi prin Chiscau am ajuns la Pestera Ursilor.

 

DSC06435.JPG

DSC06480.JPG

DSC06475.JPG

DSC06500.JPG

DSC06515.JPG

DSC06552.JPG

DSC06546.JPG

DSC06555.JPG

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 225
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Un traseu scurt si frumos mai ales iarna pentru cei care sunt in zona Rasnov-Bran.

Vine, viiiiine, plimavala!

Duter curubeu

Posted Images

De la Pestera Ursilor (cea mai spectaculoasa pestera din zona) ne-am intors la Stancesti, iar de acolo am facut dreapta spre Padis.

Drumul este asfaltat, este bun si accesibil cu orice masina.

De la Padis spre Doda Pilii incepe "distractia".

Dupa aprox. 500 - 600 de metri, dupa ce treci de pensiuni ... se termina asfaltul.

Drumul nepavat spre Doda Pilii este un drum pentru 4x4, pentru tractoare, carute, TAF-uri, etc,

In apropiere de Doda Pilii isi face aparitia asfaltul - brusc si instantaneu m-am luminat va fata.

Ma iau dupa indicatoarele din intersectie.

Apuc drumul spre Giurcuta de Sus prin Smida, apoi spre Poiana Horia. Acest drum are indicatoare, dar este ingust si seamana mult cu cel dintre Padis si Doda Pilii.

In cele din urma ajung la Poiana Horia. Aici incepe asfaltul, de aici dispare transpiratia si stresul.

Din Poiana Horia fac dreapta spre Albac. Acest drum este de curand asfaltat, dar pe anumite portiuni este ingust si cu greu incap doua masini una pe langa cealalta.

Sa vedem pozele...

 

DSC06570.JPG

DSC06572.JPG

DSC06576.JPG

DSC06581.JPG

DSC06588.JPG

DSC06590.JPG

DSC06596.JPG

DSC06599.JPG

DSC06600.JPG

DSC06602.JPG

DSC06609.JPG

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate DA.

As fi fost mult mai relaxat daca mergeam cu un Duster 4x4.

Fiecare merge cu ce are.

In mod sigur si cu Dusterul este dificil, chiar viteza mica, iti clantane dintii in gura si te zdruncina serios.

Unele zone au fost cu adevarat dificile, trebuia sa incalec bolovani si balti.

Provocare mare a fost cand am intalnit o balta lata cat drumul si lunga de 5-6 metri.

Am coborat din masina, am aruncat vreo doua pietre in balta, dar nu mi-am dat seama cat este de adanca.

In stanga brazi - in dreapta brazi... nu o puteam ocoli in nici un fel.

M-am uitat dupa niste urme de cauciucuri mai inguste si mai recente, mi-am luat inima in dinti si am trecut urmand acele urme.

Nici nu i-am spus sotiei ca am trecut la ghici prin balta.

Cand am ajuns la Iasi a trebui sa schimb un capat de bara.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru turismul cu masina in general putem vorbi despre frumos la trecerile, legaturile pe sosea intre soseaua Cluj - Oradea, Oradea - Virfurile ( Stei ) , Virfurile - Turda.

1. Acces din N spre S:

Luna de Sus, Gilau, Capusu Mare,  Paniceni-Izvorul Crisului, Huedin, Poieni, Bologa, Negreni, Bulz, Bratca, Borod si Topa de Cris.

2. Acces din V spre E  

Beius, Sudrigiu, Stei- Virfurile

3. Acces din S spre N

Arieseni. Girda de Sus, Albac, Buru

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca din graba am omis un traseu cu obiective interesante.

Din Albac m-am indreptat spre Sud (spre Campeni), inainte de a ajunge la Campeni am facut dreapta pe digul de la acumularea Mihoiesti spre Nemesi.

La Nemesi se poate vizita Dealul cu Melci si Cascada Pisoaia.

Am continuat drumul spre Incesti unde este Casa Memoriala Avram Iancu.

Drumul continua si dupa Sertesti am facut stanga pe Valea Dobranei spre Muntele Gaina.

La coborare de pe M. Gaina ma opresc putin la un izvor. 

Din padure apare un 4x4 fara numere, cu luminile aprinse. Mergea ca un habauc. (ultima foto)

Murdara masina de noroi, dar si soferul era stropit de noroi ca un caine dalmatian.

 

DSC06654.JPG

DSC06659.JPG

DSC06777.JPG

DSC06782.JPG

DSC06690.JPG

DSC06766.JPG

DSC06942.JPG

DSC06927.JPG

DSC06927.JPG

DSC06944.JPG

La Rosia Montana am constatat ca localitatea este intr-o continua depopulare.

Nu exista nici  macar o farmacie in Rosia M.

In Abrud am gasit trei farmacii. 

Am fost sfatuit sa nu ma aventurez pana la exploatare deoarece drumul este impracticabil. Am ascultat sfatul.

Pentru cei cu instalatii GPL pe masini: 

Dupa Turda, cea mai apropiata statie cu GPL este la Abrud. Pretul este apropiat de 3lei/l.

Am fost nevoit sa fac de doua ori plinul cu GPL la Abrud.

 

Multumesc pentru indicatii dle ISZY56.

Vad ca sunteti din zona si din acest motiv locatiile prin care am trecut si drumurile va sunt binecunoscute.

Voi incerca sa ma conformez.

 

 

 

 

DSC06612.JPG

DSC06616.JPG

DSC06620.JPG

DSC06631.JPG

DSC06628.JPG

DSC06627.JPG

DSC06629.JPG

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hartile sumare unde traseele sunt marcate cu rosu.

Ansamblu.jpg

MEZIAD.jpg

P. Ursilor- Padis.jpg

PADIS-DODA PILII.jpg

DODA PILII-POIANA HORIA.jpg

SCARISOARA.jpg

VALUL MIRESII.jpg

Cred ca am inceput sa monopolizez topicul cu pozele si hartile mele.

Cer incuviintare de la mai marii forumului daca sa continuu sau nu.

Se Poate?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu ani in urma am batut mult traseele, cu campare din zona Cabanei Padis. 

Pe vremuri singurul mijloc de acces a fost cursa ITA Huedin - Giurcuta de jos 17,30 in sus 4,30 in jos, pina la Smida de acolo pe jos. Eventual forestierele din Calatele. 

Au urmat multe bielete si  rotule schimbate pina am ajuns sa detin o casuta la Boga. Noi practicam accesul prin Borod - Beius - Sudrigiu - Boga.

Drumuri bune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare, Sunt si eu noul posesor al unui duster 1.3 tce 150cp 4x4. Am auzit aceeasi problema, am adus masina la garantie si aparent dupa un pool tehnic de catre ceva specialist de la mioveni mi s-a zis ca zgomotul este de la volanta si ca trebuie sa merg mai turat(praf in ochi). Intrebarea mea este, cine a rezolvat aceasta problema, cum, si la ce dealer? La casa auto Iasi m-am lamurit.
    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
×
×
  • Creează nouă...