Sari la conținut

Duster Journey 1.5 Blue dci 2WD 2023


Postări Recomandate

Acum 10 ore, sebiag a spus:

...

Cu aceasta ocazie s a aplicat si un OTS pentru reprogramare injectie. 

Rog colegii sa ma lamureasca si pe mine in ce consta acest OTS si care sunt obiectivele lui, deoarece domnii din service au fost de neinteles.

Mentionez ca , dupa reprogramare, motorul pare mai zgomotos, acum nu stiu daca e de la noul ulei sau noul soft sau doar o parere , dar, clar, parca si a mai pierdut din dinamică. 

...

La Dusterul meu fab. iun.2023 există conform dialogys online un OTS albastru BT85315 ( data 5.dec.2023 ) pentru dispariţia de pe tabloul de bord a mesajului de averizare "reumplere AdBlue în xxx km", adică se pare că după reumplere mesajul nu dispare.

La colegul @sebiag cred că asta este, ambele Dustere blue dCi diferenţă de fabricaţie câteva zile.

Până la revizia anuală mai am timp să vad dacă permit resoftarea ecu injecţie, oricum nu voi lăsa să apară acel mesaj pe bord, monitorizez prin diagnoză nivelul de AdBlue şi completez din timp.

Eu am salvat pagina aceea dialogys cu descrierea scopului OTS dar nu se deschide, eu nu ştiu java să o fac să meargă. Aş posta aici fişierele paginii dar conţine cam multe date personale de conectare aşa că mai bine nu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 28
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dupa o experienta de 10 ani, foarte ok, mai ales dpdv financiar, m-am despartit de Sandero Stepway 0.9 tce. Dupa indelungi analize ale pietei de autoturisme noi, am ales sa raman fidel brand ului Daci

Salutare tuturor, Dupa mai bine de un an de utilizare, vin cu noi impresii, si intrebari, la care nu am primit raspunsuri in reprezentatia Dacia. Aspectele pozitive, menționate in primele po

Posted Images

Acum 12 ore, sebiag a spus:

Am inlocuit uleiul si filtrul pentru ca avea un nivel scazut aproape de minim, nivel care a putut fi observat pe joja problema, abia dupa ce s-a innegrit. Atasez si imagini cu nivelul uleiului vechi.

Rog, daca stiti, la acest motor, sa mi spuneti care este cantitatea de completat intre minim si maxim.

Nu stiu daca asa a fost de noua. Ramane sa urmaresc , daca dupa noul schimb, motorul consuma ulei, conform spuselor tehnicianului de service si manualului, pana la 0.5 litri/1000 km. S a folosit Dacia Oil Plus 5w30 RN17, acum sper sa nu fi făcut o greseala cu acest ulei. Vedem..

Fiind masina cu AdBlue, ar trebui maxim 5.5 L. Insa, din cauza ca mai ramane ulei in motor la schimb ( undeva la 2-300 mL ), pui 5.1-5.2 L.

Sa ne zici si noua unde scrie in manual ca e normal ca sa se consume 0.5L/1000 km. Daca e asa, tu gandeste-te ca la cat ulei incape in motor ( 5.5 L ), in 11.000 km ramai fara ulei. Iar mecanicul care a spus tampenia asta, ca "e normal", ar merita o palma peste cap.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ce spui, aceeasi reactie am avut si eu, dar mi a cerut manualul si mi a aratat. Acum sunt acoperiti...

 

Screenshot_20240117_114819_Microsoft 365 (Office).jpg

Stiu ce spui, aceeasi reactie am avut si eu, dar mi a cerut manualul si mi a aratat. Acum sunt acoperiti...

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 12 ore, sebiag a spus:

Este vorba de exact martorul din imagine, desi a mea este diesel. Nu am mai vazut acest martor pana acum, nu se aprinde nici la punerea contactului. Nu s a mai aprins nici un alt martor suplimentar, iar aceasta a stat aprins, exact pe perioada in care ventilatorul radiatorului functiona in turatia maxima. 

Si in captura pe care am atasat-o anterior apare acest 'Martor luminos sistem filtru de particule" dar fiind pentru versiunea pe benzina (vezi si atasat la ce se refera) nu l-am subliniat pentru ca se refera la alta motorizare.

In mod normal as spune ca acel martor nu trebuie sa se aprinda la Dusterul tau 1.5 Blue dci 2WD 2023 insa cautand cu totul altceva am gasit posturile unui user care pentru un alt model Renault diesel dCi a activat prin diagnoza acest martor cu derivate DDT2000  si a confirmat ca se refera la regenerari. Am verificat functiile respective iar acestea sunt si pentru Duster II XJD, dar nu voi detalia mai mult pentru ca trebuie sa mai fac cateva “verificari”. Intersesant si “… Cu aceasta ocazie s a aplicat si un OTS pentru reprogramare injectie. …”, cei din reprezentanta au CLiP si nu stiu in ce a constat aceasta reprogramare injectie si ce modificari in soft s-au facut cu acest OTS de catre cei de la Dacia, dar se pare ca s-a "activat" si acest martor :unsure:

PS: am dat “Like” dar tin sa si scriu multumesc pentru raspuns (am aflat un lucru interesant si chiar daca nu este valabil pentru masina mea voi mai studia asta)

MartorFAPbenzina.png

MartorPeDiesel.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Uite poză pentru martor DPF la diesel, se pare că trebuie să se aprindă şi semnalizeză regenerare. Ceea ce nu am avut la sandero dCi, temperatură motor şi regenerare DPF acum sunt prezente la Duster.

20240118_082935.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de la care \ce diesel este poza aceea :D , iar daca nu este activat si "inclus" in soft evident ca nu are nici ce sa "semnalizeze", apoi daca te uiti putin mai atent via diagnoza prin softul masinii tale mai gasesti niste \alte "surprize-surprize" :yes: .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate, nu se aprinde contact, deci la colegul @sebiag cu ocazia update de soft injecţie au activat şi regen DPF.

Dacă îl activez doar în TdB vine mesajul Error prog, injecţia trebuie să trimită mesaj CAN pentru el. Cam multe surprize la dusterul ăsta mereu descopăr câte ceva, ce rol are S_GW încă nu am înţeles. Scriu/citesc toate calculatoarele, S_GW degeaba nu l-or fi pus ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In TdB ai facut Reset SW :11 03 , SGW te-a "lasat" sa trimiti 1103 (ECU_Reset. SWReset) 1103 (Start Diagnostic Session, Extended) 22010B (DataRead. Telltale Autotest P1_CF), gateway a permis sa primesti si “raspunsurile” aferente, Telltale Autotest P1_CF. Autotest DPF s-a modificat din not autotested in autotested ??

 

La 17.01.2024 la 11:50, sebiag a spus:

Stiu ce spui, aceeasi reactie am avut si eu, dar mi a cerut manualul si mi a aratat. Acum sunt acoperiti...

Majoritatea producatorilor auto NU doar Dacia s-au “acoperit” cu asta prin manualele de utilizare, dar un consum de ulei de pana la 0.5 L/1000km este totusi destul de mare, iar daca un motor “papa” ex 0.4 L/1000km atunci pot sa fie si probleme cu acesta. Tinand cont de ceea ce ai scris “… Am inlocuit uleiul si filtrul pentru ca avea un nivel scazut aproape de minim, nivel care a putut fi observat pe joja problema, abia dupa ce s-a innegrit. Atasez si imagini cu nivelul uleiului vechi. ..” si poza pe care ai atasat-o daca nivelul de ulei s-a masurat in mod conform atunci sugestia mea este sa apelezi si la alta reprezentanta cand \daca mai scade asa mult intr-un rulaj asa mic, eventual poti face si o poza cu nivelul actual (eu la masina actuala il tin la ¾ dintre min si max pe joja, intre revizii care le fac cam la 10 000 km nivelul este cam acelasi, diferenta este aproape insesizabila), conteaza ce cantitate de ulei ai acum dupa schimb si nivelul actual (in unele reprezentante, nu toate, se mai pune si peste sau chiar mult peste maxim, “experiente” din pacate sunt destule) si vezi daca \cand\cat mai “mananca” ulei.

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...