Sari la conținut

Duster Journey 1.5 Blue dci 2WD 2023


Postări Recomandate

Sandero a fost vandut cu cca 150.000 km.

Chederele de care iti spuneam, se monteaza suplimentar pe usi, in locul celor existente, dar sunt diferite pentru ca se prelungesc si in partea de jos a usii , pe praguri, fata de cele cu care a venit masina. Usile sunt deja gaurite, unde se clipseaza.

Cu siguranta intra si roata de dimensiuni normale in portbagaj, pentru ca loc este destul.

Cu privire la 4WD, inseamna m am inselat asupra locului rotii de rezerva, datorita faptului ca portbagajul este diferit. Scuze!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 28
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dupa o experienta de 10 ani, foarte ok, mai ales dpdv financiar, m-am despartit de Sandero Stepway 0.9 tce. Dupa indelungi analize ale pietei de autoturisme noi, am ales sa raman fidel brand ului Daci

Salutare tuturor, Dupa mai bine de un an de utilizare, vin cu noi impresii, si intrebari, la care nu am primit raspunsuri in reprezentatia Dacia. Aspectele pozitive, menționate in primele po

Posted Images

NU CITA ULTIMUL MESAJ!

Deci Dusterul meu 1.5 dci 2WD are loc de roata de rezerva /oala in portbagaj. Sa fiu eu norocos sa nimeresc un model unic?!...

Editat de Mak
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O noua chestie sesizata: in ultimele zile , cu dimineti cu temperaturi negative , la parcurgerea primilor cca 15 km, la franare pt oprire, cand masina face balans din inertie ,catre inainte, dar numai in acel moment, se aude un zgomot , huruit slab dar sesizabil, parca ceva intra in rezonanta, atinge ceva. Dupa ce se redreseaza la orizontala in pozitia normala, sau la franari usoare doar pentru reducerea vitezei, acest zgomot nu apare.  Dupa ce se incalzeste motorul si afara, sau de exemplu , seara la intoarcerea de la job, nu se mai aude. Am verificat in compartimentul motor subansamblele care s ar putea misca in balans si par destul de bine fixate, nu imi dau seama ce ar putea fi. Nu este ceva deranjant, dar exista acolo si se percepe numai cu radio oprit. Aveti idee, s a mai intalnit cineva cu ceva similar? Si era sa uit, tot acum am observat ca nivelul lichidului de frana este situat la jumatate , intre minim si maxim . Am atins 5k km, credeti ca lichidul de frana poate scadea in acest mod din uzura si asezare frane, in acest interval scurt?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Update dupa 7500 de km: Per ansamblu masina se prezinta bine.

Am inlocuit uleiul si filtrul pentru ca avea un nivel scazut aproape de minim, nivel care a putut fi observat pe joja problema, abia dupa ce s-a innegrit. Atasez si imagini cu nivelul uleiului vechi.

Rog, daca stiti, la acest motor, sa mi spuneti care este cantitatea de completat intre minim si maxim.

Nu stiu daca asa a fost de noua. Ramane sa urmaresc , daca dupa noul schimb, motorul consuma ulei, conform spuselor tehnicianului de service si manualului, pana la 0.5 litri/1000 km. S a folosit Dacia Oil Plus 5w30 RN17, acum sper sa nu fi făcut o greseala cu acest ulei. Vedem..

Cu aceasta ocazie s a aplicat si un OTS pentru reprogramare injectie. 

Rog colegii sa ma lamureasca si pe mine in ce consta acest OTS si care sunt obiectivele lui, deoarece domnii din service au fost de neinteles.

Mentionez ca , dupa reprogramare, motorul pare mai zgomotos, acum nu stiu daca e de la noul ulei sau noul soft sau doar o parere , dar, clar, parca si a mai pierdut din dinamică. 

Ceea ce este interesant e ca, imediat dupa plecarea din service, cand s a incalzit motorul acesta si a facut regenerare semnalizata la bord de martorul DPF cu galben, care a stat aprins pe perioada regenerarii, iar cand s a oprit , s a stins si acesta. Nu am mai vazut pana acum acest comportament, nici la cele de la serviciu (1.5 dci). Initial am crezut ca am probleme cu sistemul antipoluare, dar am auzit ventilatorul pornit pe treapta mare si m am prins. Am rulat pana s a oprit ventilatorul si concomitent s a stins si martorul DPF. Deci da, acum masina indica la bord regenerarea.

Cu privire la zgomotul de ronțăit la actionarea ambreajului, acesta nu s a rezolvat, ci s a mai amplificat, dar in continuare nu este considerat defect la service, pentru garantie.

Nu stiu cum sa procedez pentru asta, probabil voi schimba service-ul,  in speranta ca voi gasi alta mentalitate. Sper sa nu fie ceva la ambreiaj si sa ma lase in drum ...

 

20231229_111255.jpg

20240106_124743.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, poti sa detaliezi te rog putin asta:

Acum 8 ore, sebiag a spus:

Ceea ce este interesant e ca, imediat dupa plecarea din service, cand s a incalzit motorul acesta si a facut regenerare semnalizata la bord de martorul DPF cu galben, care a stat aprins pe perioada regenerarii, iar cand s a oprit , s a stins si acesta. .... Deci da, acum masina indica la bord regenerarea.

Mai exact la care martor te referi ca indica la bord regenerarea, Din cate stiu pana acum la Dacia \Renault (inclusiv masina mea) NU este vreun martor luminos care sa indice in bord regenerarea (eu am monitorizat regenerarile active doar via diagnoza), dar este adevarat ca masina ofera numite “indicii” cand are loc regenerarea activa (ex inhibarea S&S cand este autorizata, pornirea unor consumatori ex degivrarea cand are loc, etc…), despre toate acestea s-a mai (tot) discutat inclusiv pe acest forum.

Daca te referi la martorul luminos de control antipoluare (ex atasat din ultimul manual de utilizare Duster) atunci aprinderea acestuia reprezinta altceva nu cand are loc regenerarea (si de obicei mai este “insotit” si de unele erori aferente), insa cred ca poate sa fie interesant cum “masina indica la bord regenerarea” …

ManualUtilizareDuster.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de exact martorul din imagine, desi a mea este diesel. Nu am mai vazut acest martor pana acum, nu se aprinde nici la punerea contactului. Nu s a mai aprins nici un alt martor suplimentar, iar aceasta a stat aprins, exact pe perioada in care ventilatorul radiatorului functiona in turatia maxima. 

 

Screenshot_20240117_071530_Chrome.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...