Sari la conținut

probleme turatie Duster 1.6 16v 2010


Postări Recomandate

Eu am cumparat cu Plus dar nu au vrut sa il lege la Vernesti, au zis ca nu este nevoie. A fost doar 100 RON in plus. Pana acum a mers instalatia foarte bine pe aprox 40 mii km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Citeste https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=309473&hl=. E acelasi motor motor cu al tau chiar daca e pe Logan. Mai cauta si prin posturile lui YRX (https://www.daciaclub.ro/Vw-Touareg-The

Tomasetto nu face calculatoare GPL. AC Stag face calculatoare de GPL, cele mai populare fiind din familia Qbox Basic (buget),  Plus (soluția inteligentă pentru cei care nu vor complicații)

Resetare harti de injectie, verificare TRIM-uri, sonde Lambda. Recalibrare motoras pas cu pas.

Pe mașina din semnătura ta nu ai CAN decât pe injecție (restul comunicării e pe K line) și de asta nu au vrut să se complice.

Avantajul comunicării GPL - Injecție via CAN e că GPL-ul își poate lua informațiile necesare fără a fi nevoie de tras fire (sondă lambda necablată la 99% din mașinile cu GPL) și recalibrări periodice ale instalației GPL. Că merge și fără toate firele e altceva, dar nu înseamnă că merge corect

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multumesc. La ultima revizie de la Vernesti , acum 2 luni, au pus-o pe tester si au verificat parametrii, nu au schimbat nimic. Doar filtre.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revin, din pacate, cu vesti proaste. Dupa ultima resoftare, am avut sensatia ca masina si-a mai revenit, si ca turatia o lua razna doar dupa ce ma dadeam mai tare la ea... in schimb in ultimile zile, turatia nu doar ca ramane undeva la 1500 de ture, ci oscileaza ca si cum as apasa acceleratia din secunda in secunda, are o fluctuatie de aproximativ 300 de ture. In plus, in momentele cand masina sta pe loc si turatia coboara, motorul se balbaie sa zic asa, si se chinuie sa nu moara. Se pare, ca buba pe care o are si pe care inca n-am descoperit-o, incepe sa se agraveze.

Mentionez ca masina a mers doar pe benzina, n-a mai vazut gazul nici macar o secunda.

O sa apelez la un electrician, iar daca nu-i dau de cap, o sa ma duc din nou la reprezentanta.

Daca mai aveti vreun sfat, v-as ruga sa mi-l dati, ca nu stiu ce sa-i mai fac.

Multumesc.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, am un Duster benzina 1.6 , 16 V, an fabricatie 2010, km reali 87000, sant unic proprietar. De curand am observat ca la franare pana oprirea rotilor cu ambreiajul calcat si indiferent in ce treapta de viteza sant am o oscilatie mare la turatie in sensul ca acul se duce aproape de zero turatii, parca da sa se opreasca motorul apoi isi revine imediat. Daca o scot pe liber si franez nu mai am aceasta oscilatie (masina fiind in miscare si in aceasta situatie). S-a mai intalnit cineva cu aceasta situatie? De la ce ar putea fi problema? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Salut, 

Duster 2011 1.6 16v 4x2 - pe la 125.000 de km relantiul a inceput sa o ia razna 728 rpm-500 rpm-800 rpm si tot asa. Chiar ieri a dat sa moara :(. Am tot citit pe net si am gasit pe forumul reno solutiile - https://www.reno.ro/index.php?showtopic=161113&st=60

Eu am facut astea:

- curatat clapeta de acceleratie cu solutie speciala dar nu i am modificat pozitia si din cate am citit nu trebuie. Oringurilende etansare nu le am avut dar le am curata bine pe cele vechi

- schimbat cele 5 garnituri de pe admisie. Cele vechi erau originale si usor crapate ...cel nai probabil nu nai etanseau corect

- am scos tot uleiul acumulat in cutia "rezonatoare" in care intra filtrul....si era cel putin un litru acolo. Tot uleiul era strans in partea de jos a cutiei

- am curatat admisia dar nu avea prea multe depuneri

- am curata toate contactele electrice si senzorii de pe admisie cu spray de contacte

Am pornit masina dar tot facea putin insa dupa o tura de 10 km cu 4-5000 de ture "s-a asezat" pretioasa si sta intre 728 rpm si 752. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 7 months later...

Duster ul meu benzina 1.6  16v  172.000km  motorul funcționează bine trage bine doar ca mai ales după ce s a încălzit la oprirea pe loc scade ușor relanti ul iar după câteva secunde începe sa sacadeze și sa se scuture motorul.... acul pe turometru oscilează 800 - 400 ture  apare și fum pe eșapament. 

Am schimbat toate garniturile de pe admisie și cele de la clapeta am curatat senzorii de pe galerie și le am schimbat oringurile... am pus bujii noi și am cumpărat 1x bobina noua pe care am plimbat o pe la toți cilindrii ... am curatat injectoarele am făcut probe chiar și cu alta rampa completa...am curat clapeta de acceleratie  după care am blindat de proba  conducta către  canistra de vapori. 

Nu reușesc sa i dau de cap  varianta de motor mai veche de pe megane mergea mai bine  și am văzut și mașini cu 350.000km poate și aia nereali!!! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am avut Logan fab 2012 euro 5 k4m-696 tot aşa făcea şi ăla. Motor k4m Euro 4 cu acceleraţie pe cablu merge perfect când au trecut la Euro 5 acceleraţie motorizată au început problemele.

Nu au avut ce să-i facă niciun service, este din softul de injecţie, s-a vândut merge perfect şi azi dar tot aşa oscilează relantiul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...