Sari la conținut

Ai fost la test drive cu Dacia Duster? Scrie aici!


Postări Recomandate

Daca ai fost la test drive cu Dusterul posteaza aici impresiile, pozele sau clipurile tale si poti castiga un Duster gratis!

 

Scrie aici un review despre test drive-ul cu Dacia Duster pana pe 31 mai 2010, strange cele mai multe voturi si te-ai facut cu o Dacia Duster (macheta)!!

 

Dupa data de 31 mai 2010 se va organiza un poll / voting cu autorii celor care au postat aici. Perioada de votare este de 2 saptamani, la sfarsitul acestei perioade cel care are cele mai multe voturi castiga!

 

Succes!

 

 

In atasament este imaginea premiului: Dacia Duster - macheta originala.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 67
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dupa vreo cateva luni de cautat inlocuitor SH pentru batranul Golf 4 m-am gandit sa ma uit si la o Dacie noua. Cautam un motor pe benzina simplu dar cu ceva cai asa ca am trecut peste Sandero si am aj

Stefanudrea, era doar scoaterea in evidenta a preferintelor aia cu blonda. Ex: Mie mi-e draga Charlize Theron de as lua-o acasa. Zilnic. Ca sa revenim la oile noastre: 1.2 Tce e perfecta asa cum e. Cu

si 4x2 si cu motor de ascutitoare. (tu ai cautat-o, nu m-am putut abtine)

Posted Images

Am fost in sfarsit astazi la test drive cu Duster,f.multe plusuri .....dar si cateva minusuri majore.

Varianta drive test -Dacia Duster Laureat 1,5 ,85hp ,4x2, + pack loock,geamuri electrice spate,volan piele.

 

+vizibilitate excelenta(se observa f.bine gropile care cresc neafectate de plata rovinietei);

+tinuta de drum buna;

+directie buna;

+pozitie conducere excelenta;

+surprinzator de agila;

+cutie etajata bine;

+finisare buna;

+plastice superioare fata de logan;

+plasticul ala maro nu este asa manelist ca in fotografii;

+spatiu pasageri spate suficient(am 1,77kg si 92kg);

+consum carburant minuscul;

 

-cotiera;

-clima optional;

-baterie completa airbag-uri optional;

-usor zgomotoasa;

-volanul este cusut cu ata alba;

-cd player odios;

-plastic frana mana penal;

-usile sunt cam usoare;

 

Una peste alta pe o scara de la 1la 10 un 7 corect sau un 7+ nationalist.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

M-am tinut de cuvant si am scos Duster-ul la o plimbare. Versiunea 1.5 cdi 105cp 4x4:

+aspect exterior foarte reusit: pack look-ul exterior foarte reusit

+foarte spatioasa la interior

+comenzi pe volan

+cotiera

+gemuri cu tenta

++++cutie cu 6 trepte

+sonorizare buna

+zgomot exterior foarte redus

+tinuta excelenta la drum

+garda la sol

+am verificat consumul care il afisa computerul de bord pe o distanta de 350km...un uimitor 7.3% in conditiile in care un motor nou consuma mai mult decat unul care a trecut de rulaj si tinand cont ca este o masina de drive test - desi este o masina la care se apasa destul de tare pedala de acceleratie.

 

-placticul din interior este parca prea ieftin*

-cum poti sa faci un test drive la o masina 4x4 daca nu iesi cu ea de pe sosea??? pe asfalt nu vezi toate calitatile masinii

 

*daca tinem cont de definitia masinii: un suv compact cu cel mai mic pret de vanzare din lume, eu cred ca toate minusurile pot fi scoase din discutie; au facut prea mult pentru un pret asa de mic

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am fost si eu astazi la drive test, iar in completarea celor prezentate de pretorian404 as putea spune ca imi pare rau ca nu am avut posibilitatea de a testa un DUSTER 4X4.

La test am fost 5 persoane in masina, iar pentru cei 85 CP a fost destul de sprinten, ajungand relativ repede la 100 :mrgreen:

Ca minus as putea spune ca toba finala nu este una dintre cele mai silentioase (sau antifonarea nu este de cea mai inalta clasa), insa una peste alta e OK. Ce nu mi-a placut a fost faptul ca butoanele pentru geamurile spate se aflau pozitionate intre scaune, putin cam in spate pentru a putea fi utilizate usor de sofer sau pasager fata. Linia audio lasa putin de dorit, insa ... cine are nevoie de altceva poate sa o schimbe.

Am obsevat ca majoritatea celor prezenti erau atrasi de culoarea BRUN CAJU, care in lumina Soarelui arta bine, dar nu am inteles de ce?! Bine, gusturile nu se discuta... dar in opinia mea... culoarea NOIR NACRE da masinii o nota de eleganta deosebita, iar elementele de Pack Look nu isi mai gasesc rostul. Referitor la gentile din tabla pot spune ca arata chiar bine cu acele capacele.

:D

Vizibilitate este buna (oglinzile laterale era bina sa fi fost mai mari). Portgagajul consider ca este suficient de incapator.

Oricum este clar ca DUSTER este o clasa peste Logan, fiind spatioasa atat pentru locurile din fata cat si pentru pasagerii din spate, iar confortul acestora nu are de suferit fiind mai bun la Duster.

 

Nota acordata 7,5 - 8.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Daca ai fost la test drive cu Dusterul posteaza aici impresiile, pozele sau clipurile tale si poti castiga un Duster gratis!

 

Scrie aici un review despre test drive-ul cu Dacia Duster pana pe 31 mai 2010, strange cele mai multe voturi si te-ai facut cu o Dacia Duster (macheta)!!

 

Dupa data de 31 mai 2010 se va organiza un poll / voting cu autorii celor care au postat aici. Perioada de votare este de 2 saptamani, la sfarsitul acestei perioade cel care are cele mai multe voturi castiga!

 

Succes!

 

 

In atasament este imaginea premiului: Dacia Duster - macheta originala.

:mrgreen:
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost duminica la test drive si am fost placut impresionat de Duster. Am avut programare asa ca nu am asteptat decat cateva minute pana la plecarea pe traseu.

 

 

In masina am fost 5 persoane: eu cu un prieten, un alt "curios" cu prietenul sau si un reprezentant Dacia (Meridian Militari).

 

Traseul a fost astfel:

-plecare de la Meridian catre Metro

-intoarcere pe celalalt sens pe la semaforul de la intrarea in Metro

-condus pana la intrarea spre autostrada

-intoarcere la Meridian

 

Primul care a condus a fost "curiosul" :D , care la un moment dat era sa se urce cu Duster-ul pe o alta masina :mrgreen: de era cel de la Dacia sa ii smulga volanul din mana, apoi am condus eu (exemplar :D ).

 

Versiunea folosita in test drive a fost un Laureate 4x2 (din pacate) cu motorizare diesel de 85cp.

 

Si acum impresiile:

 

 

Pozitia la volan:

 

(+) vizibilitate buna fata si lateral

(+) vizibilitatea in oglinzile laterale foarte buna

(+) vizibilitate in oglinda centrala este suficienta

 

(+) pozitia la volan nu ofera o senzatie de "conduc un tractor"

(+) volan piele placut la atingere

(+) plasticul de bord (bordul) este ok (inca nu avea greieri)

(+) scaunele ofera un comfort decent, parca sunt ceva mai profilate fata de logan si mai moi

(+) un plus de comfort a fost adus si de existenta cotierei

(+) comenzi audio - satelit comanda

 

(-) consola centrala care e de culoare maro nu imi place, e mai reusita cea pe gri.

(-) butoanele de reglare aer, directionare etc (care sunt de la logan / sandero) sunt prea evidente, nu se potrivesc cu linia consolei

(-) cd player - eh, urat e adevarat insa ala se poate schimba in secunda 2

 

Senzatia de la volan:

 

(+) suspensia filtreaza / amortizeaza excelent denivelarile si gropitele

(+) trec un plus la stabilitate, am facut un S cu masina si nu avut tendinte de inclinare / ruliu - viteza 40-50km/h

 

(+) directia este ferma, pot sa zic precisa - da o senzatie de agilitate masinii

(+) dimensiunile masinii - din primii 10 metrii deja ai senzatia ca esti stapan pe ea

(+) cutia de viteze - schimba bine fara sa agate

 

(+) treptele 1 / 2 optimizate pt "putere" nu pt sprint- asta e normal zic eu pt masina asta, in treapta a 3-a masina se trezeste la viata - cum ar veni - din aceasta treapta deja esti pe asfalt

 

(+) pedala de ambreiaj are o cursa medie pana sa "prinda" - pt mine inseamna bine

 

 

(-) motorul este suficient insa cu siguranta il voi cumpara pe cel de 110Cp tot diesel

 

Am uitat sa vad care era media de consum insa cred ca nu e foarte relevant.

 

 

Senzatie de pasager:

(+) loc in spate suficient, am stat 3 persoane fara sa tinem genunchii lipiti unul de altul si nici cu ei in gura nu am stat

 

(+) dupa cum spuneam si ca pasager suspensia isi face treaba bine, nu te zdruncina

(+) nu dai cu capul in plafoniera (am 1.87cm)

(+) acces la locurile din spate mai mult decat acceptabil

(+) zgomot - atenuat foarte bine, izolare fonica buna

 

 

 

 

 

Look exterior:

 

(+) masina arata mult mai bine decat in poze

(+) pachetul LOOK face toti banii!

(+) vopsea - nici pe negru nu da rau

(-) capacul de la rezervorul de carburant e hidos cand il deschizi- e prea mare fratilor!

 

 

Look interior:

(+) bordul arata bine cu exceptia consolei pe maro

(+) spatiu sofer si pasager fata - mai mult decat decent

(+) spatiu pasageri spate - mai mult decat decent chiar cu scaunul fata dat in spate la max

(-) niste capacele pe manerele de la usi - ce o fi cu ele - vom avea butoanele de la geamurile electrice pe manerele de la usi sau pe acolo demontezi manerul?

 

 

 

 

 

Portbagaj

(+) spatiul e mai mult decat suficient, acces bun la portbagaj

(-) cu siguranta te vei murdari cand o sa incerci sa inchizi haionul si tocmai ai iesit din offroad!

(-) ruloul din portbagaj se plieaza nu se ruleaza

 

 

In concluzie:

 

Duster-ul este o masina decenta pe care cu siguranta voi da banii! :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...