Sari la conținut

Anvelope Offroad & All-Terrain AT


Postări Recomandate

Presiunea foarte mica se practica la MT-uri sau Simex, sunt colegi care merg cu 0.8-1.2 dar acolo vorbim de o guma mai mare de 235 montata pe cea mai ingusta janta adica J5-J5.5.Eu cu resapatele mele am mers la minim 1.6-1.8 dar eu am si camere montate pe interior :).Voi stiti mai bine si nu este un lucru general valabil pentru ca aveti gume diferite.

Din ce am vazut in pozele lui @cain BFG AT KO2 calca diferit, are alta suprafata de contact in functie de presiune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 620
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare , MT-urile pe Duster sunt destul de zgomotoase , mai ales la viteze in care ajunge toata vibratia in zona de rezonanta armonica a masinii ( de ex pe la 40-50 km/h - viteza cu care se merge d

Am citit cu interes acest topic. Pentru mine alegerea gumelor a pornit de la un adevar deja demonstrat : nu exista anvelopa care sa exceleze la toate aplicatiile. Trebuie sa stii clar ce vrei, adica i

https://youtu.be/dJXymJjmTwU

Posted Images

Din pacate argumentele de genul "ma enervez" nu sunt pentru un topic tehnic dedicat din care, multi isi vor culege informatiile mai tarziu

1 presiunea lui @timekruzer, la momentul respectiv era 1.4, nu 1 sau 1.2!

2 comentariul unui pilot experimentat de la fata locului a fost cu explicatii concrete de ce nu merge sub 1.8 aducand in discutie si subiectul camerelor care nu dau voie la dejantare.

3 dimensiunile AT-urilor nu sunt, asa cum zice si @Caphonne, dimensiuni care sa tina roata presata pe janta. Daca ar exista beadlock-uri, situatia ar fi alta dar... nu cred ca-si pune nimeni pe masina asa ceva.

4 din cauza dimensiunilor si in cazul unei alunecari laterale (cu sprijinire intr-un mal al santului) va duce la miscarea anvelopei in lateral in asa fel incat exista posibilitatea dejantarii.

5 din cauza crampoanelor laterale (aderentei crescute in cazul prezentat in foto), in viteza anvelopa se misca prea mult in lateral si exista riscul dejantarii.

6 pentru oricine vrea sa inteleaga cum este fenomenul (experimentul asta poate fi facut cu orice roata), puteti desumfla rotile la 1.6 atm si sa faceti un traseu cu jaloane. Se va vedea imediat cum se plimba masina oe perna creata de anvelope. Este foarte adevarat ca la AT-uri sau MT-uri, fiind ranforsarea laterala mai serioasa nu se va simti la fel ca ca niste anvelope normale dar, tos se va simti!

7 si eu mergeam pe presiune scazuta 1.6 pe MT-uri la inceputuri dar, mergand pe un drum de macadam (pe un drum de macadam) am simtit cum se misca mult pe anvelope si... tot acelasi pilot, mentionat la pct 2, mi-a zis despre presinea ce o foloseste el mereu pe astfel de drumuri (min 1.8 dar, cel mai frecvent, 2.0 sau peste). Totusi, in acea situatie, la trecerea printr-un rau am lovit un bolovan care... mi-a strambat janta. Poate ca daca aveam anvelopele mai tari... imi sarea nitel volanul din mana.

 

Editat de danielcojocar
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce se vede in poza NU s-a intamplat din cauza presiunii scazute in pneuri, ci din cauza vitezei cu care a fost abordata curba.

 

Din cauza presiunii scazute, "cascadoria" din poza s-a lasat cu o dejantare.

 

(pune explicatia completa sa stie toata lumea ce s-a intamplat, cei care n-au fost acolo nu isi dau seama din poza ca s-a lasat cu dejantare)

 

Pai... intrebarile ce te enerveaza pe tine au si argumentari simple! Ba chiar, unele din ele, le-ai vazut si tu pe viu! Daca pe tine te enerveaza sa inveti din experienta altora, pe mine nu ma enerveaza sa incerc sa fac viitorii cititori sa invete inainte de a face o "nefacuta"!

Asadar, viitori cititori, presiunea scazuta in pneuri, pentru a doua intrebare pusa la postul #519, poate duce la:

7c12a7d8402c82f2ec940981d86dcd39.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ridicarea pe doua roti s-a produs din cauza presiunii prea scazute, care a dus la dejantare în momentul când mașina a apăsat maxim pe roata respectiva. Cu presiune minim 1 7 -1.8, la viteza cu care a intrat, ar fi derapat, nu s-ar fi ridicat. Faptul ca flancul cauciucului a cedat, scăzând brusc înălțimea rotii combinat cu faptul ca janta s-a înfipt în pământ au dus la cascadoria respectiva. Zombi rămăsese cu presiunea prea scăzută de la un traseu anterior, unde mersese mult mai ușor. Personal, nu as cobora sub 1.6 în bfg at, indiferent de traseu. Mai trebuie ținut cont și de faptul ca alea sunt 225/70, deci talon mai mare bine fata de 215/65.

Editat de 77Dan
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Nu stiu nimic de Lassa insa in banii aia mai poti sa iei Toyo Open Country AT 2 plus, care au un renume in spate si gasesti reviewuri destule pt ca sunt foarte populare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt turcesti, stai linistit, cumpara ceva cunoscut chiar daca mai pui 30-40 lei per anvelopa, Toyo imi plac si mie.Daca vrei ceva mai low cost mai bine te uiti la Matador Izzarda 360-380 lei dimensiunea standard.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...