Sari la conținut

Postări Recomandate

Titlul spune tot, informații utile mai ales pentru cei care nu le cunosc deja :)

 

Informațiile se referă strict la ce s-a fabricat/vândut în România  /!\

 

Duster ph1

euro5

1,6 16v 105CP aka K4M 690(4x2), 606(4x4)

1,5 dCi 90CP aka K9K 894(4x2)

1,5 dCi 110CP aka K9K 896(4x2), 898(4x4)

 

Duster ph2

euro5

1,6 16v 105CP aka K4M 842(4x2), 646(4x4)

1,5 dCi 90CP aka K9K 666 (4x2)

1,5 dCi 110CP aka K9K 856(4x2), 858(4x4)

1,2 TCe 125CP aka H5F 404 (4x2)

euro6 (implică prezența Stop&Start), fabricate începând cu 06/2015

1,6 16v 114CP aka H4M 738(4x2), 730(4x4)

1,5 dCi 90CP aka K9K 626 (4x2)

1,5 dCi 109CP aka K9K 656(4x2), 658(4x4)

1,2 TCe 125CP aka H5F 408(4x2), 410 (4x4)

 

Duster ph3(HJD)

1,5 dCi 109CP aka K9K 667(EDC), 656(4x2), 658(4x4)

1,5 dCi 115CP adblue aka K9K 872(4x2), 874(4x4)

1,6 SCe 114CP aka H4M- 730(4x4), 738(4x2), 740(4x2+gpl) toate euro6

1,2 TCe 125CP aka H5F- 408(4x2),  410(4x4)

1,3 TCe 130/150CP aka H5H 480, 494 cu GPF

1,0 TCe 100CP aka H4D 450(4x2), 460(4x2 + gpl) cu GPF

 

Duster HJD ph2

1,0 TCe 90CP aka H4D (4x2), cu GPF

1,0 TCe 100CP aka H4D (4x2 + gpl) cu GPF

1,3 TCe 130/150CP aka H5H cu GPF

1,5 dCi 115CP adblue aka K9K 872(4x2), 874(4x4), 876, 878

 

Topicul e work in progres, se va actualiza/corecta în limita timpului disponibil

 

  • Like 4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • t0rquemada locked, pinned și featured this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Punctul 1 include si verificarea corespunzatoare a intregului circuit de racire plus aerisirea acestuia in mod conform. (este bine \recomandat sa se adauge la profil si masina, motorizare si an fabricatie, ulterior se primeste mai usor ajutor)
    • Referitor la modul parcare si limita de oprire mai adaug ca sunt diferente intre camere implicit si aplicatiile lor, ex 70mai este diferita de Viofo la care se pot alege trepte de voltaj ce stabilesc limitele pe care daca acumulatorul le atinge atunci nu se mai alimenteaza camera, tocmai de aceea trebuie avut grija si asupra acestui aspect, deasemenea si cablurile kitului de montaj sunt mai subtiri la 70mai, atentie si la realizarea legaturilor, sertizare, protectia de plastic, etc. PS: pe mine nu m-a interesat prea tare “Parking Surveillance” masina fiind “supravegheata” mai mult de 90% din timp de alte camere exterioare si mult mai bine, mai importanta este gestionarea energiei, de aceea am ramas la “planul A” referitor la cele doua sigurante pentru alimentarea camerelor, nu am mai trecut la “plan B” cu “+ permanent” ( +BAT) tot timpul, temporizarea alimentarilor pe care o are masina fiind suficienta pentru mine, iar camera 70mai fata+spate face ceea ce trebuie sa faca si pentru ceea ce am achizitionat-o, repet insa ca toate acestea depind de fiecare si cum se considera \doreste.
    • 1. Aduci mașina la conformitate = montezi toate piesele date jos + completare nivel și verificare densitate antigel. 2. Cu diagnoza pe mașină monitorizezi, corespondența între Tapa citită de injecție și Tapa afișată pe bord static și în mers 3. Suplimentezi masa pe motor. 4. Repeți pct 2.
    • Ca notă subiectivă, dacă DVR-ul are modul original de parcare: - masa, de oriunde găsești metal legat la caroserie, în zona cutiei de siguranțe - +permanent (+BAT) de pe o alimentare permanentă (Atenție la limita de oprire 12 V, fie din buton fie din aplicație) - +pornire (+ACC) se poate lega pe în 3 moduri: a) pe plafonieră, camera va înregistra încă înainte de a intra în mașina și câteva minute după încuiere b) pe brichetă/accesorii, cu cheia în contact camera e pornită și fără motor pornit c) pe contact, camera funcționează doar cu motor pornit   Cum se implementează ține de îndemânarea celui ce montează, atenție la limita de oprire (protecție la descărcare excesivă a bateriei de 12 V) fie din buton fie din aplicație.  
    • Da, o lampa martor (de 5 W) este recomandat sa se foloseasca pentru verificari (ex la alimentarile unor mufe, conectori, cablaj, senzori la 5V), dar pentru sigurantele de 12V poate sa se foloseasca si un multimetru digital, si nu neaparat digital (eu timp de aproape 40 de ani am folosit unul analogic, un MAVO 35 obtinut “pe sub mana” in vremurile acelea, si pot spune ca nu m-a “pacalit”) sau chiar un creion electric de tensiune. Ex cand am verificat sigurantele pentru montajul camerei (am avut vreo trei variante \optiuni) am folosit un multimetru digital din comoditate (mai mic si usor) iar acesta mi-a “confirmat” alegerea sigurantelor si nu m-a “pacalit” cu absolut nimic. Revenind, alegerea sigurantelor depinde de fiecare, dar in manualele de utilizare descrierea lor este destul de vaga, in documentatia tehnica sunt descrise mult mai precis (de aceea am facut trimitere si la acel topic \post) si poate sa fie de ajutor, ba mai mult, in alegerea lor cred ca este bine sa se tina cont (si se pot elimina “din start” cateva) si de schemele electrice, poate chiar si de cutia sigurante de putere, doar ca exemplu si atasat:
×
×
  • Creează nouă...