Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Mak pinned this topic
  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 291
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dacă apare masina către cheie pe display, la pornire , poate fi revizia. Oricum cu tester în față să nu arunci un ochi peste tot mi se pare ireal.

Când/dacă mai ai acces la acel tester după ce-i dă quick scan/health report la final să-i dea Report( buton dedicat) și face un sumar al problemelor găsite, mult mai clar decât în a2a poză pusă de tin

@marco79ro asa cum bine si corect s-a scris anterior diagnoza nu inseamna doar citire\stergere erori, martorul acela se poate ”aprinde” din mai multe cauze. Referitor la erorile din captura ta relevan

Posted Images

Salutare.

   In urma cu vreo doua luni mi s-a aprins in mers martorul preincalzire bujii care dupa vreo 10km parcursi s-a stins.Am crezut ca s-a ars o bujie si am mers la tester.In urma testarii au concluzionat cei de la reprezentanta ca sunt doua bujii arse pe care ulterior le-am schimbat. Toate bune si frumoase doar ca dupa nici 100km parcursi martorul s-a aprins din nou si impreuna cu el s-a aprins si martorul motor. Din nou am mers la reprezentanta la test si de data aceasta eroarea facea referire la lipsa presiune supraalimentare, motiv pt care am reconditionat turbina si am schimbat senzor presiune supraalimentare si convertorul de presiune. Din pacate la nici o saptamana dupa ce am scos-o din service eroarea a reaparut, martorii se apring/sting dupa cum vor ei. Poate unii dintre voi au intalnit aceasta problema si ma pot ajuta cu un sfat.Mentionez ca am un Duster 1,5DCI,2010, 170000km.

Multumesc,

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 17.08.2021 la 11:49, nsa a spus:

Reinvii acest topic pentru a nu deschide unul nou.

Am o problema oarecum similara, la pornire se aprinde si piue acel martor multifunctional pe portocaliu, dupa cateva secunde se stinge, apoi se aprinde din nou tot cateva secunde. Ulterior ramane stins. Pare ca durata cat sta aprins e direct proportionala cu perioada cat masina sta oprita (daca o pornesc imediat dupa oprire nu mai face)

Pe tester la o cunostinta mi-a dat o eroare legata de bujii si releu bujii (nu stiu codul de eroare) insa am observat ca in timp ce acel martor e aprins nu am servodirectie (desi nu e electrica) masina fiind din 2014. La reprezentanta pot ajunge abia saptamana viitoare din lipsa de loc liber la ei. Intre timp insa, as avea ce sa ii fac? Sa curat vreo mufa sau ceva?

Sau mai repede o trag pe dreapta pana atunci?

Problema mea a reaparut dupa un an (in mod ciudat se repeta fix in aceasta perioada a anului). Fost in service (reprezentanta), concluzia baterie sub capacitate si nu alimenteaza corespunzator servodirectie la pornire. Schimbat baterie, dupa o saptamana a reinceput eroarea. De data aceasta durata cat sta martorul aprins (si lipsa servodirectie) s-a marit la cateva minute bune. La miscari de volan incepe sa dispara, dar servodirectia merge in suturi o perioada pana isi revine complet. In mers nu are nici o problema si nici la porniri/opriri mai scurte. Pe testerul lor a aparut codul din atasament. Nu am reusit o programare decat peste 2 saptamani pentru verificat conectica la mufe cu demontat bara fata. Concluzia lor fie e o intrerupere in cablaje/mufe sau e calculatorul de servodirectie dus. Posibil sa fie totusi de la mufe/fire sau pregatesc creditul pentru o pompa noua? Mai pot incerca altceva pana ajuns la verificare pentru 2 saptamani? Multumesc

Eroare pornire

error.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca servodirectia merge in suturi completeaza cu ulei servo  rosu in vasul de la pompa de directie (eu am aproximativ 210.000 km) si apoi vireaza complet stanga-dreapta de 2-3 ori cu motorul pornit pentru aerisire si dupa aia vezi daca mai face.

Editat de asyone2001
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Salutare ...o intrebare technica...am un Duster model 2010 cu 1.5 dci si am probleme cu motorul..la tester imi da DF026 si oscileaza pe relantiu cateodata...am schimbat si regulatorul de presiune si rampa cu senzor ...si dupa cam 20 km apare spirala si check engine si codul aceasta...am schimbat si injectorul nr 1 de 2 ori dar nu s-a rezolvat..multumesc anticipat pentru raspunsuri..scz pentru greseli :) 

la codul DF 026  imi mai apare:

2 Def In limitare maxima

CO Circuit dechis

3 Incoerenta semnal

4 DEF Comparatii ale informatiilor de conf.

5 Def semnal incorect 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Schimbarea pieselor nu plug&play, sper că știi asta, trebuiau rescrise injectoarele.

Nu cred că e nevoie să mai scriu că, înainte de orice înlocuire de piese, trebuia luat cablajul la verificat și nici că, după 12 ani calculatorul de injecție poate avea probleme (lipituri reci)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • s-a rezolvat problema cu errorile..au fost de vina conectorii care nu facea contact perfect..insa acuma intre turatiile de 1500 si 2000 scoate fum gros negru si motorul face urat.." parca ar sparge nuci "  daca dau gas mai mult merge frumos...o sa verific debitorul de aer sa vad daca merge in parametri....revin ..
    • @Makdupă prima parte a reparatiei inainte de reevaluare stiu că era aproape 14000 lei - apoi s-a mai adaugat puntea spate (la geometrie apărea o mică deviație), sină scaun sofer (s-a strambat la 105kg/1,80m  ) , ornament inscris Duster - probabil ca finalul a fost spre 20000 lei (mai degraba mai puțin), dar nu stiu exact.  Am spălat masina - nu sunt inflitratii de apa - dar trebuie sa astept o ploaie torențială pt a fi sigur ca nu am probleme.  Din exterior masina arata ca inainte de accident (cu rezerva ca nu am un ”ochi” de specialist) - pe sub ea se observa ca s-a intervenit. Cam asta a fost - am avut norocul ca service-ul sa fi colaborat pana nu de mult cu Euroins -  acolo era un centru de constatari daune Euroins, chiar la ei in ”ogradă” - acum nu mai e, dar au pastrat relatia - cred ca si asta a contat si nu am avut probleme cu asiguratorul. Aveai dreptate cand spuneai de Euroins ca sunt naspa in relatia cu pagubitii si eram dispus sa apelez la cei pe care mi i-ai recomandat, doar ca am ”trișat”  și am mers la aia care au ”pile” la Eurions.  Dupa reparatie pot spune doar ca oamenii aia si-au dat silinta sa iasa bine - mie asa mi-au lasat impresia + nu am avut dureri de cap cu dosarul + masina la schimb. Da, poate la service Dacia iesea mai bine - nu stiu- insa e mulțumitor cum a iesit. Acum nu o pot vinde pt ca pierd prea multi bani si nu voi incerca vreodata sa pacalesc un cumparator, dar peste 3-4 ani cand apare Duster 3 si Bigster, ca s-o schimb, se mai atenuează din pierdere (devalorizarea normala aproape o inghite pe cea datorata accidentului) Cele bune
    • @Sa1fireai văzut cumva costul reparatiei? Stiu ca poate nu te intereseaza aspectul asta,doar asa de curiozitate.Sa încerci sa o speli la selfwash și sa observi dacă ai probleme cu apa.
    • Te salut @abc Daca maresti fotografia facuta dupa reparatie, din spatele masinii, pe suportul de la numar, scrie cam tot ce te-ar putea interesa
    • Cum se numeste service-ul in care a fost facuta reparatia?
×
×
  • Creează nouă...