Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 378
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Da, pompa de injectie. Baietii, mi-au zis ca e posibil ca pompa sa fie buna (cred ca le era lene sa desfaca o zi sa ajunga la ea) dar altul a zis ca e posibil sa aibe “span” in ea.. si sa stric si inj

DF1089 - senzorul de presiune de la turbo ,care o fi ala trebuie sa afli ..... DF964- sonda lambda de dupa catalizator Bafta .  

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Posted Images

Bun venit!

Acolo ai martorii de TPMS (sistem supraveghere presiune în pneuri) + alte defecțiuni electrice (senzor TPMS lipsă/ revizie depăsită etc):

- mașina e 4x4 deci are senzori (nu e completat corect profilul)?

- ai cel putin un senzor TPMS defect

- ai depăsit revizia (mașină fabricată după 01/2016)

De Studiat TPMS aici

De aruncat un ochi pe aici

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

DF569 PRESENT OR STORED - TURBOCHARGING CIRCUIT *
1.DEF: Turbocharging pressure too high.
2.DEF: Turbocharging pressure too low.

1.DEF
Run TEST 4: Turbocharging pressure sensor check.
Run TEST 5: Turbocharger control solenoid valve check.
Run TEST 21/30 Turbocharger check. (nu ai specificat tipul de injecție)

*Întâi se tratează defectele de mai jos, dacă există
Firstly, deal with the following faults:
– DF001 Coolant temperature sensor circuit,
– DF004 Turbocharging pressure sensor circuit,
– DF007 Rail pressure sensor circuit,
– DF011 Sensor supply voltage no. 1,
– DF012 Sensor supply voltage no. 2,
– DF026 Cylinder 1 injector control circuit,
– DF027 Cylinder 2 injector control circuit,
– DF028 Cylinder 3 injector control circuit,
– DF029 Cylinder 4 injector control circuit,
– DF052 Injector control circuit,
– DF054 Turbocharging solenoid valve control circuit,
– DF098 Fuel temperature sensor circuit,
– DF209 EGR valve position sensor circuit,
– DF272 EGR valve control circuit,
– DF619 EGR valve jammed open,
– DF644 Fuel flow regulator circuit,
– DF647 EGR valve position regulation,
– DF653 Cylinder no. 1 fuel injection calibration,
– DF654 Cylinder no. 2 fuel injection calibration,
– DF655 Cylinder no. 3 fuel injection calibration,
– DF656 Cylinder no. 4 fuel injection calibration,
– DF721 Engine overheating,
– DF771 Flow regulation adaptive,
– DF885 Rail pressure,
– DF1089 Turbocharging pressure consistency,

Deci senzor presiune supraalimentare defect și/sau EGR, atenție că în stadiul actual nu-și mai face regenerare:

– The OBD and Level 1 or OBD and Level 2 warning lights are illuminated (depending
on the vehicle),
– The particle filter might be clogged (depending on equipment).
– Engine performance reduced and limited.
 

P.S. Completează corect profilul

 

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 05.12.2020 la 10:24, mikail a spus:

salut, unde se poate face o diagnoza completa 1.5dci 2014 (Bucuresti), dar si explicata, multumesc!

Cea mai corecta solutie, din experienta, e la reprezentanta. La Galati sunt ok, la Braila sunt ok, la Bucuresti nu stiu sa iti zic.

Cauta o reprezentanta Dacia/Renault de incredere in Bucuresti si mergi cu incredere.

Daca nu vrei sa platesti reparatii/interventii platesti doar diagnoza. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Martor "dinti fierastrau " aprins in bord.
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...