Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 337
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

@marco79ro asa cum bine si corect s-a scris anterior diagnoza nu inseamna doar citire\stergere erori, martorul acela se poate ”aprinde” din mai multe cauze. Referitor la erorile din captura ta relevan

De ce nu ai schimbat bateria ? E pe garanție sau nu? Ai 3 chei dar doar 2 sunt funcționale . Doar cheile prezente la momentul învătării noii chei sunt împerecheate, deci aia pierdută e breloc mom

Posted Images

Din cate tin minte pe Duster ph1 (2010) au fost parca si injectii SID, colegul nu a oferit mai multe detalii despre masina eventual cod motor, m-am ”bazat” pe ceea ce a scris ” la codul DF 026  imi mai apare: 2 Def In limitare maxima, CO Circuit dechis, 3 Incoerenta semnal, 4 DEF Comparatii ale informatiilor de conf., 5 Def semnal incorect”, daca are DCM 1.2 si doar 2.DEF si CO atunci pentru CO poate sa conecteze mufa de la injectorul2 la injectorul1 sa execute AC006 (daca foloseste CLiP) si sa verifice functionarea acestuia apoi cablajul, iar pentru 2.DEF poate sa verifice si senzorul accelerometru inclusiv resetarea adaptivilor de presiune cu RZ004, sa il deconecteze \reconecteze, etc.

Dar toate acestea sunt doar presupuneri, avand in vedere ca ” am schimbat si regulatorul de presiune si rampa cu senzor...am schimbat si injectorul nr 1 de 2 ori dar nu s-a rezolvat” cred ca ar fi bine fie sa ofere mai multe detalii (si corecte) plus sa foloseasca corespunzator testerul de diagnosticare si apoi sa faca daca este cazul si verificarile necesare, fie sa apeleze la cineva care poate sa faca conform toate astea si sa rezolve problema.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

s-a rezolvat problema cu errorile..au fost de vina conectorii care nu facea contact perfect..insa acuma intre turatiile de 1500 si 2000 scoate fum gros negru si motorul face urat.." parca ar sparge nuci "  daca dau gas mai mult merge frumos...o sa verific debitorul de aer sa vad daca merge in parametri....revin ..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Salut. 
Ieri dimineata s-a aprins “check engine” portocaliu si din cand in cand cel de bujie. Duster 1.5 dci, 2011. 

Erorile afisate sunt P245A, P245C, P0045 (inactiva). 
Vad ca, general, cele de 245 sunt legate de EGR. 

Nu am mai iesit cu ea din oras de 2 luni. S-a mai lovit cineva de problema asta?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salut, am si eu o problema si postez aici in speranta ca ma poate ajuta cineva care a mai intalnit probleme de acest gen.

Masina in cauza este un Duster fab 2019 1.5 Blue dCi 46000km , acum cateva zile pe autostrada mi-sa aprin in bord 2 becuri cheia de sevice si check engine, si mesajul verifica instalatia antipoluare, astazi am pus testerul pe masina si singura erroare care nu se sterge este "DF1010 Downstream Temp Catalytic Converter 1 , Internal Component Failure".

Am cautat pe net codul de erroare dar nu gasesc nici un rezultat, are cineva idee ce ar putea insemna acest cod??

Multumesc anticipat !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...