Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare.

   In urma cu vreo doua luni mi s-a aprins in mers martorul preincalzire bujii care dupa vreo 10km parcursi s-a stins.Am crezut ca s-a ars o bujie si am mers la tester.In urma testarii au concluzionat cei de la reprezentanta ca sunt doua bujii arse pe care ulterior le-am schimbat. Toate bune si frumoase doar ca dupa nici 100km parcursi martorul s-a aprins din nou si impreuna cu el s-a aprins si martorul motor. Din nou am mers la reprezentanta la test si de data aceasta eroarea facea referire la lipsa presiune supraalimentare, motiv pt care am reconditionat turbina si am schimbat senzor presiune supraalimentare si convertorul de presiune. Din pacate la nici o saptamana dupa ce am scos-o din service eroarea a reaparut, martorii se apring/sting dupa cum vor ei. Poate unii dintre voi au intalnit aceasta problema si ma pot ajuta cu un sfat.Mentionez ca am un Duster 1,5DCI,2010, 170000km.

Multumesc,

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 337
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

@marco79ro asa cum bine si corect s-a scris anterior diagnoza nu inseamna doar citire\stergere erori, martorul acela se poate ”aprinde” din mai multe cauze. Referitor la erorile din captura ta relevan

De ce nu ai schimbat bateria ? E pe garanție sau nu? Ai 3 chei dar doar 2 sunt funcționale . Doar cheile prezente la momentul învătării noii chei sunt împerecheate, deci aia pierdută e breloc mom

Posted Images

La 17.08.2021 la 11:49, nsa a spus:

Reinvii acest topic pentru a nu deschide unul nou.

Am o problema oarecum similara, la pornire se aprinde si piue acel martor multifunctional pe portocaliu, dupa cateva secunde se stinge, apoi se aprinde din nou tot cateva secunde. Ulterior ramane stins. Pare ca durata cat sta aprins e direct proportionala cu perioada cat masina sta oprita (daca o pornesc imediat dupa oprire nu mai face)

Pe tester la o cunostinta mi-a dat o eroare legata de bujii si releu bujii (nu stiu codul de eroare) insa am observat ca in timp ce acel martor e aprins nu am servodirectie (desi nu e electrica) masina fiind din 2014. La reprezentanta pot ajunge abia saptamana viitoare din lipsa de loc liber la ei. Intre timp insa, as avea ce sa ii fac? Sa curat vreo mufa sau ceva?

Sau mai repede o trag pe dreapta pana atunci?

Problema mea a reaparut dupa un an (in mod ciudat se repeta fix in aceasta perioada a anului). Fost in service (reprezentanta), concluzia baterie sub capacitate si nu alimenteaza corespunzator servodirectie la pornire. Schimbat baterie, dupa o saptamana a reinceput eroarea. De data aceasta durata cat sta martorul aprins (si lipsa servodirectie) s-a marit la cateva minute bune. La miscari de volan incepe sa dispara, dar servodirectia merge in suturi o perioada pana isi revine complet. In mers nu are nici o problema si nici la porniri/opriri mai scurte. Pe testerul lor a aparut codul din atasament. Nu am reusit o programare decat peste 2 saptamani pentru verificat conectica la mufe cu demontat bara fata. Concluzia lor fie e o intrerupere in cablaje/mufe sau e calculatorul de servodirectie dus. Posibil sa fie totusi de la mufe/fire sau pregatesc creditul pentru o pompa noua? Mai pot incerca altceva pana ajuns la verificare pentru 2 saptamani? Multumesc

Eroare pornire

error.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca servodirectia merge in suturi completeaza cu ulei servo  rosu in vasul de la pompa de directie (eu am aproximativ 210.000 km) si apoi vireaza complet stanga-dreapta de 2-3 ori cu motorul pornit pentru aerisire si dupa aia vezi daca mai face.

Editat de asyone2001
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Salutare ...o intrebare technica...am un Duster model 2010 cu 1.5 dci si am probleme cu motorul..la tester imi da DF026 si oscileaza pe relantiu cateodata...am schimbat si regulatorul de presiune si rampa cu senzor ...si dupa cam 20 km apare spirala si check engine si codul aceasta...am schimbat si injectorul nr 1 de 2 ori dar nu s-a rezolvat..multumesc anticipat pentru raspunsuri..scz pentru greseli :) 

la codul DF 026  imi mai apare:

2 Def In limitare maxima

CO Circuit dechis

3 Incoerenta semnal

4 DEF Comparatii ale informatiilor de conf.

5 Def semnal incorect 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Schimbarea pieselor nu plug&play, sper că știi asta, trebuiau rescrise injectoarele.

Nu cred că e nevoie să mai scriu că, înainte de orice înlocuire de piese, trebuia luat cablajul la verificat și nici că, după 12 ani calculatorul de injecție poate avea probleme (lipituri reci)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Felix1977 tinand cont ca pentru DF026 ai 2.DEF-In limitare maxima destul de probabil ca nu a fost scris codul injectorului sau nu a fost scris corect, depinde si ce tester s-a folosit, ex in CLiP este comanda SC002 =Scriere coduri injectoare (se poate verifica codul si cu ID009 =Cod injector1), dupa scriere se ia contactul si se asteapta mesajul "dialogue lost" daca nu trebuie asteptat cel putin 9 minute (altfel datele pot sa fie corupte) apoi se pune contactul si apasa OK. Tinand cont ca ai 4.DEF eroarea poate aparela punerea contactului iar cu 3.DEF 5.DEF si CO probabil eroarea apare si la ralanti (iar unul din efecte este o marirea acestuia, dar poate sa nu fie singurul) si atunci asa cum foarte bine \corect s-a scris anterior trebuie verificat cablajul (izolarea, continuitatea si absenta interferentei rezistentei)  intre injectorul #1 (193) si calculatorul de injectie (120) firele 3KW de obicei de culoare gri si 3L de obicei de culoare roz-somon, posibile lipituri reci, etc...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...