Sari la conținut

Schimbare fluide 1.5 116 PS 2 WD din 2019


Postări Recomandate

Se poate face si vara, dar mai important cred ca este temperatura uleiului din cutia de viteze (pentru unele se si specifica asta), despre restul...desigur ca fiecare procedeaza asa cum considera\doreste .

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 23
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Atasat vederea explodata a circuitului de racire la K9K874, procedura de golire \umplere am oferit-o in pagina precedenta, valabila si pentru K9K874.          

@AdCristian, referitor la schimbarea uleiului din cutia de viteze sunt lungi ”discutii” pe forumuri (daca\cand), parerile sunt impartite, eu la Sanderica (cutie TS4) am 64k km si nu l-am schimbat, ini

Referitor la schimbul ulei cutie de viteze as putea sa mai adaug cateva lucruri interesante, cu date fapte si cifre, inclusiv de la un producator de cutii dar si experienta cu masinile pe care le-am a

Posted Images

Corect, si din pacate pe forumuri "circula" si mult folclor despre "palete coloristice" (de la negru taciune pana la roz-bombon:D), plus ca se mai fac si "paralele" intre uleiul de motor si cel de cutie viteze, etc....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
acum 1 oră, PufarinaUcigasa a spus:

Schimbul de ulei, indiferent care sau unde o fi el, nu se face NICIODATA pe baza culorii.

La cutia de viteze, schimbarea culorii ( innegrirea sa) este un marker care indica faptul ca uleiul a fost suprasolicitat termic si a suferit niste procese oxidative. Cu siguranta ca nu este criteriul principal in alegerea momentului pentru schimbul de ulei la cutie, dar ne indica oarecum uzura sa. Cea mai relevanta ar fi o analiza de laborator, unde sa se analizeze vascozitatea la rece/ cald (daca mai este in parametrii), continutul de apa, microparticule metalice etc. Dar cine face asa ceva? Sau poate ca s-ar gasi un laborator sa faca, insa testul cred ca ar costa mai mult decat 2-3 litri de ulei nou... Asa ca cel mai bine facem preventiv schimbul la 5 ani sau max 100k km si stam linistiti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...

A schimbat careva in regie proprie lichidul de racire la Duster cu adblue K9K874 ? Prin ce se diferentiaza operatiunea fata de modelul precedent fara adblue ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atasat vederea explodata a circuitului de racire la K9K874, procedura de golire \umplere am oferit-o in pagina precedenta, valabila si pentru K9K874.

K9K874CircuitRacire.png

 

 

 

 

 

Editat de Gil26
  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...