Sari la conținut

Pistol cu impact pentru roti


Postări Recomandate

Am două seturi de roți complete pentru Duster. Ieri le-am schimbat singur în curte. Pentru prima data am folosit cricul și cheia pentru a schimba o roată la o mașină personală. Cricul e anemic (e destul de incomod să învârți manivela), iar cheia are brațul destul de scurt. Mă tentează să îmi cumpăr un pistol cu impact pentru roți dacă voi găsi la un preț decent (max 250 lei). Vreau doar la curent, cu fir.

Am găsit așa ceva : https://www.emag.ro/masina-de-insurubat-cu-impact-steinhaus-pro-iw1100-1100-w-450-nm-4-tubulare-geanta-transport-6426228058076/pd/D0D7X9BBM/?ref=fav_pd-title sau mă mai gândeam la Parkside de la Lidl când va mai apare.

A folosit cineva vreunul din cele două? Sau aveți alte sugestii? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pistolul de orice fel îl folosești la deșurubare nu și la înșurubare, asta dacă nu vrei să faci un nou topic "Am stricat filetul la șuruburile roților".

Ideal ar fi ceva pneumatic, dar trebuie compresor de peste 50L. Cel indicat ( ca și fratele de la lidl) e ok, dar unii (pe diverse review-uri) se plâng că nu "duce" - oricum la Duster trebuie să învingi doar 110Nm.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pistolul de impact de la Lidl cu acumulatori, si imi schimb rotile de iarna/vara la cele 2 masini ale mele plus la alte 2 masini ale preietnilor.

Pistolul de Lidl are 5 setari de cuplu:  100, 150, 200, 300, 400Nm

La desfacere pun la 400 iar la strangere la 100, apoi pun cheia dinamometrica la 115Nm ca sa fiu sigur ca strang la cel putin 110Nm.

In cazul in care sunt stranse suruburile cu ranga la niste baieti "destepti" de la vulcanizare, atunci nu merge cu pistolul.

E un film pe youtube cu un tip din Ungaria care mai face review-uri la scule Lidl si a facut teste cu acest pistolsi daca imi aduc bine aminte a reusit sa desfaca suruburile stranse pana la 180Nm.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă e să cumpăr va fi unul electric cu fir. Cel cu acumulatori nu mi se rentează pentru ca l-as folosi doar la o singură mașină de două ori pe an, iar cel pneumatic nici atât că nu am compresorul.

Știți cumva dacă si cel electric(cu fir) de la Lidl are trepte de reglare?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut toti dusteristii!

Apropo de pistolul cu impact(desurubare-strangere) dupa intrebuintare 1an-2ani,trebuie verificat metrologic,pentru ca el nu isi mai face treaba,va lucra in niste valori imprecise.Chiar si cheia dinamometrica,care este cea mai buna in cazul de fata,trebuie verificata metrologic ca sa fi sigur de momentul strangerii prezoanelor indicat de Dacia(110Nm)Eu strang rotile cu o cheie dinamometrica MyProject 40-210Nm cu prelungitor si tubulara de impact.

 

 

Editat de Mak
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 6 ore, marco79ro a spus:

Dacă e să cumpăr va fi unul electric cu fir. Cel cu acumulatori nu mi se rentează pentru ca l-as folosi doar la o singură mașină de două ori pe an, iar cel pneumatic nici atât că nu am compresorul.

Știți cumva dacă si cel electric(cu fir) de la Lidl are trepte de reglare?

Asta e cel de la lidl:

https://stesbintegrationprod.blob.core.windows.net/public/articlemanual/3066590619/309645_RO.pdf

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 30.11.2021 la 22:00, marco79ro a spus:

Am două seturi de roți complete pentru Duster. Ieri le-am schimbat singur în curte. Pentru prima data am folosit cricul și cheia pentru a schimba o roată la o mașină personală. Cricul e anemic (e destul de incomod să învârți manivela), iar cheia are brațul destul de scurt. Mă tentează să îmi cumpăr un pistol cu impact pentru roți dacă voi găsi la un preț decent (max 250 lei). Vreau doar la curent, cu fir.

Am găsit așa ceva : https://www.emag.ro/masina-de-insurubat-cu-impact-steinhaus-pro-iw1100-1100-w-450-nm-4-tubulare-geanta-transport-6426228058076/pd/D0D7X9BBM/?ref=fav_pd-title sau mă mai gândeam la Parkside de la Lidl când va mai apare.

A folosit cineva vreunul din cele două? Sau aveți alte sugestii? 

Am avut duminica de dimineata pana din cauza ventilului pus neatent la schimbarea cauciucurilor de iarna( la vulcanizare:); Am schimbat roata cu cricul care arata  anemic, nu imi place deloc dar a mers. Am pus roata sub masina ca masura de prevedere ca nu inspira nici o incredere cricul subtire ca de jucarie. Acum regret cricul solid de la Dacia 1300, daca stiam ce ma asteapta il pastram:).  Cu cheia din dotare nu as fi avut vreo sansa dar de cand am vazut-o prima data  am pus langa ea in masina o tija plina de otel pentru a o prelungi, noroc ca e cheia goala pe dinauntru:). Fierul ala salveaza situatia:)

La 01.12.2021 la 19:47, t0rquemada a spus:

Gasesc un fragment foarte util inmanualul aparatului de la Lidl

"Folosiți maşina de înşurubat electrică cu percuție exclusiv pentru a strânge şuruburile şi piulițele în scopul premontării. Cuplul de strângere inal dorit al şuruburilor sau piulițelor nu trebuie obținut cu maşina de înşurubat electrică cu percuție, ci cu ajutorul unei chei dinamometrice reglată pentru cuplul respectiv.
• Cuplul de strângere real obținut trebuie veriicat cu ajutorul unei chei dinamometrice."

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...