Sari la conținut

De unde alimentati cu carburant Dusterul vostru?


Alimentare cu combustibil Dacia Duster  

286 membri au votat

  1. 1. Specificatia de la ce companie alimentati

    • Petrom
      82
    • Mol
      68
    • Lukoil
      26
    • Rompetrol
      58
    • Agip
      1
    • OMV
      47
    • Alte companii
      4


Postări Recomandate

Nu stiu daca e doar o parere personala dar cand alimentez de la OMW fata de alte benzinarii ,merg cu 10-15 km mai putin cu aceeasi cantitate motorina .Baza este Rompetrol ,la motorul actual de 16 ani ,diesel V8 ,este ok ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 214
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Actualizare consum real GPL, in zona Brasov: - locul 1 : MOL -(~8l/100km, ~50%AC, ~70% urban (7,9l/100km sau 8,12l/100km)) ; - locul 2 : Lukoil sau Rompetrol (inclusiv parteneri) (~9l/100km,

Petrom 95 si Socar 95 puneam inainte. Apoi, cand puneam OMV 100 si Rompetrol 100, simteam diferenta mai ales in accelerare, dar si benzina se "topea" mai repede. De ceva vreme merg numai cu Petrom 99

Petrom motorina standard., de cand am luat-o de juma de an, si nu tuseste deloc. Am o statie langa bloc, in cortoceni, si mi-e foarte comod, nu ca as fi fan. Am pus de vreo doua ori d-aia mai smechera

Posted Images

Cred ca e doar o impresie, 10-15 km e irelevant, carburantul asta îl pierzi azi mai mult caieri și poate mâine mai puțin ca azi, depinde foarte mult de timpii la relanti ai motorului, cu cât mai mult cu atât se golește mai repede rezervorul, chiar dacă distanta e fix aceeași. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Am vazut ca se plang multi de motorina de la lukoil. In prezent (pana vine Duster-ul) conduc un Opel si cativa ani in urma alimentam doar de la Rompetrol (pentru ca era aproape de mine si aveam card) motorina era buna n-am ce comenta. Apoi m-am mutat si am inceput sa alimentez de la Petrom. Am sesizat diferenta, motorul nu mai tragea asa bine, dar poate era o perceptie subiectiva; insa cum reviziile le fac eu, ma uit de fiecare data la filtrul de motorina (il schimb la fiecare revizie) si cu motorina de la petrom, in partea de jos (cum sta in vasul filtrului) era mal negru (ca ala de la techirghiol). De vreo 5 ani alimentez doar de la Lukoil,(de obicei in weekend, motorina premium) si filtrul este gri deschis, dar curat de impuritati vizibile, iar motorul toarce bine. Cand au fost -22C (nu iarna asta) motorul a pornit la a doua rotire (nu a cheii). Din experienta mea consider ca motorina le la lukoil este buna momentan; asta nu inseamna ca va fi mereu asa, lukoil stiu ca a avut probleme in trecut.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Vad ca nu s-a mai postat din 2018, revitalizez nitel :)

 

De cand am luat masina de la dealer numai Efix ambele sortimente, relanti stabil.

O mica remarca si anume, daca pun EfixS merg/ajung mai usor la turatii mai mari cu zgomot mai redus-> viteza mare (peste 160 lejer) totusi nu ofera acel cuplu mai pronuntat cum o face cu Efix-ul standard ce-l evidentiaza mai bine dar cu care nu ajunge la turatii mari in acelasi stil cum o face cu EfixS (dupa 150-> 160 se cam plafoneaza)..

Pe scurt:

- Efix standard -> cuplu foarte bun, pe putere in schimb mai slab (viteza maxima mai mica). 

- EfixS -> cuplu mai slab insa ofera o putere ceva mai buna (viteza maxima mai mare, cel mai mult am scos pe CB pe A3 -> 192).

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Si eu tot prima alimentare diesel mol evo pe dracu mi.au spus din reprezentanta Bucuresti Nord ca are aprox 2 litri, ma gandeam ca o imping pana la benzinarie😂😂 dar oricum eu in general alimentam de la Mol, sunt foarte multumit de carburantul lor. 👍

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
    • Din cate stiu pentru Duster HJD ph3 motoarele 1.3 TCe H5H470 \490 sunt cu o transmisie 4x2 TL4, motoarele H5H480 \494 sunt cu transmisie 4x4 TL8.
×
×
  • Creează nouă...