Sari la conținut

Un nou membru cu Duster Avantaj


Postări Recomandate

Probleme ALIMENTARE CU GPL 

As fi curios daca intre cei care detin Duster cu motorizare TCE ECO-G 100 au intalnit urmatoarea problema: 

Am alimentat de doua ori cu GPL de la aceeasi statie (TSV). Stiu ca in rezervor intra intre 32 si 34 l GPL. 

La prima alimentare, cand am vazut ca a depasit 36 litri i-am spus sa opreasca pompa, apoi la a doua alimentare am zis sa vad daca se opreste si cand am vazut ca au intrat deja 39 litri, i-am spus sa opreasca. 

Intre cele 2 alimentari am mai facut ”un plin” la alta statie (tot TSV) si alimentarea s-a oprit automat la 33,2 litri. Pana acum (6000 km), de fiecare data se oprea automat pompa, intre 32 si 34 l GPL. 

Mentionez ca merg pe GPL pana golesc rezervorul, iar apoi rulez cam 50-60 km (o zi) pe benzina (stiu ca este recomandat sa ruleze masina si pe benzina). 

O fi de vina ”plutitorul” din rezervor sau statia aia de alimentare are o problema?!

 Oricum, ma ingrozeste ideea ca va trebui sa gasesc si sa duc masina la un service Dacia care are ”compentențe” si pe GPL (cel mai apropiat este undeva aproape de centrura Bucuresti si este foarte ”peste mână” pentru mine.

Cred ca sunt sanse mici sa primesc un raspuns, dar am zis sa incerc :) 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare  Cum se prezintă Duster TCE ECO-G 100  după un an si jumatate de la achizitie si 28000 km ? Garantii:  - înlocuit senzorul buclucaș (GPL) cu care multi din posesorii aceleiași

Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 (4x2) după 5000 km (2 luni si 10 zile de la achiziție) Într-o postare anterioară spuneam că voi pleca în vacanță și voi reveni cu detalii despre cum se comportă ac

@Makdupă prima parte a reparatiei inainte de reevaluare stiu că era aproape 14000 lei - apoi s-a mai adaugat puntea spate (la geometrie apărea o mică deviație), sină scaun sofer (s-a strambat la 105kg

Posted Images

Am si un Logan 1.6 MPI cu instalatie GPL Landi Renzo din fabrică. In 14 ani am schimbat la instalatia GPL, filtrele (cam la un an), butelia la 10 ani (obligatie legala), garnituri la vaporizator (o data) si senzor de presiune (o data). În afara de prima revizie la GPL pe care am facut-o la Dacia si mi-au luat cat nu face, celelalte le-am facut la alte firme in afara retelei Dacia. Deci sigur se poate merge si la firme in afara retelei, dar nu toate acestea lucreaza la Landi Renzo, insa sunt si din acestea. 

Acum, insa, pentru problema de care spuneam mai sus (doar daca este intradevar o problemă - ramane sa mai urmaresc cum se prezinta ”situatia”) va trebui sa merg la Dacia, pentru ca am garantie.

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 10.09.2021 la 16:13, Sa1fire a spus:

Probleme ALIMENTARE CU GPL 

As fi curios daca intre cei care detin Duster cu motorizare TCE ECO-G 100 au intalnit urmatoarea problema: 

Am alimentat de doua ori cu GPL de la aceeasi statie (TSV). Stiu ca in rezervor intra intre 32 si 34 l GPL. 

La prima alimentare, cand am vazut ca a depasit 36 litri i-am spus sa opreasca pompa, apoi la a doua alimentare am zis sa vad daca se opreste si cand am vazut ca au intrat deja 39 litri, i-am spus sa opreasca. 

Intre cele 2 alimentari am mai facut ”un plin” la alta statie (tot TSV) si alimentarea s-a oprit automat la 33,2 litri. Pana acum (6000 km), de fiecare data se oprea automat pompa, intre 32 si 34 l GPL. 

Mentionez ca merg pe GPL pana golesc rezervorul, iar apoi rulez cam 50-60 km (o zi) pe benzina (stiu ca este recomandat sa ruleze masina si pe benzina). 

O fi de vina ”plutitorul” din rezervor sau statia aia de alimentare are o problema?!

 Oricum, ma ingrozeste ideea ca va trebui sa gasesc si sa duc masina la un service Dacia care are ”compentențe” si pe GPL (cel mai apropiat este undeva aproape de centrura Bucuresti si este foarte ”peste mână” pentru mine.

Cred ca sunt sanse mici sa primesc un raspuns, dar am zis sa incerc :) 

 

Salut! Da, eu am patit asta de multe ori si mai ales cand mai aveam gaz in butelie si alimentam in timpul zilei  pe acele calduri toride.  Odata chiar am lasat pompa sa bage pana se opreste  si s-a oprit la 39 litri. Dar tin minte ca atunci am mers aproape 600 km pe gaz. De obicei nu fac asta sa alimentez full in timpul zilei, ci dimineata cand stiu ca plec la un drum in afara localitatii, dar mai apar si neprevazute...

Cand am patit asta prima oara, am zis ca m-au tepuit cei de la benzinarie, dar am vazut ca am facut mai multi km decat ar fi fost normal. Si am intampinat acest lucru la mai multe benzinarii. Mai am un Logan cu o capacitate utila de 42 litri si mi s-a mai intamplat sa intre 46-47 litri. Dar asta numai cand este foarte cald afara.

Editat de jelly
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De cand am alimentat 39 litri, am mers deja 155 km si inca sunt aprinse toate ledurile verzi de la indicatorul nivelelui de GPL, deci e clar ca nu mi-au bagat de la statie mai putin decat indica pompa. 

Daca nu as lua in calcul problema de siguranta in exploatare, ar fi ok sa am o autonomie mai mare pe GPL. La Logan intrau 42 l, iar acum 39 l, iar daca punem in calcul si faptul ca Duster cu motorizare TCE ECO-G 100 consuma mai putin GPL/100km, decat vechiul Logan 1.6 MPI cu instalatie GPL, inseamna ca am autonomie mai mare la un plin cu Duster comparativ cu Logan (+ consum mai mic :)). 

Iau in calcul inclusiv sa nu remediez problema (daca este o problema) dar sa bag la alimentare doar cat stiu eu ca ar trebui sa intre (avand in vedere ca, de fiecare data merg pe GPL pana golesc butelia) mai ales cand este foarte cald afara. In fine, ramane sa tin sub observatie ”problema”.

Multumesc tuturor pentru raspunsuri (chiar ajuta, m-am mai linistit putin si voi avea rabdare sa vad ce si cum pe mai departe, inainte sa ma grabesc sa bag masina in service pentru o asa zisa problema, care ar putea sa nu fie chiar ”o problema”)

Cele bune tuturor  

PS

Cred ca odata cu aparitia noilor modele Logan, Sandero și Sandero Stepway, care se vand, in marea lor majoritate,in varianta de motorizare benzina+GPL, se va mari si numarul celor din afara retelei Dacia, care vor oferi service pentru acest tip de instalatie GPL (identică !!, pe toate modelele mentionate, inclusiv Duster). 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Ds19 mulțumesc de informație!

Deși pare că este o anormalitate eu, sincer, mă bucur pentru autonomia mai mare. Voi monitoriza in continuare aspectul asta (miros mercaptan, să nu depaseasca 40 l sau altceva iesit din comun) - voi merge la service doar daca apar ”alte” anomalii la alimentare. 

Mulțumesc, încă o dată, tuturor!  Chiar ajută astfel de informații :) 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...