Sari la conținut

Un nou membru cu Duster Avantaj


Postări Recomandate

Plafonare putere motor

Cand masina  ruleaza pe GPL am observat ca atunci cand doresc sa accelerez mai zdravan (in treapta a 4-a sau a 5-a), cam pe la 3000 -3500 rot/min - nu pot spune cu certitudine daca asta este intervalul dar voi reveni cu detalii -motorul pierde brusc din putere (asta afirm prin ”plafonare”) si trebuie sa iau piciorul de pe acceleratie pt a reveni. Am mai patit asta, inca de cand am cumparat-o dar nu am luat in seama, considerand ca e normal, insa, azi am rulat pe benzina si ... nu am intamplat aceeasi problema, iar asta m-a pus un pic pe ganduri (la vechiul 1,6 MPI cu GPL, nu am aceasta problema). De aia mă intreb: o fi normal? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare  Cum se prezintă Duster TCE ECO-G 100  după un an si jumatate de la achizitie si 28000 km ? Garantii:  - înlocuit senzorul buclucaș (GPL) cu care multi din posesorii aceleiași

Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 (4x2) după 5000 km (2 luni si 10 zile de la achiziție) Într-o postare anterioară spuneam că voi pleca în vacanță și voi reveni cu detalii despre cum se comportă ac

@Makdupă prima parte a reparatiei inainte de reevaluare stiu că era aproape 14000 lei - apoi s-a mai adaugat puntea spate (la geometrie apărea o mică deviație), sină scaun sofer (s-a strambat la 105kg

Posted Images

La 21.07.2021 la 16:19, stoshiba a spus:

Si ce fac cu masinile care vor fi vandute dupa 31 august 2021, le cumperi ca sa stai cu ele in parcare ca nu mai poti sa le inmatriculezi. Fabricantul trebuie sa faca rechemare pentru a fi conforme cu noile dispozitii date de UE. Nu sa ma oblige pe mine cumparator sa ma grabesc sa fac o inmatriculare pe repede inainte.La noi autaritatile statului sunt dusmani si nici nu vor sa colaboreze intre ele( fiscul cu directia de inmatriculari). La sectorul 4 totul este on-line si dureaza sa inscrii masina la fisc cel putin 10 zile.

Ai un bonus de la Dacia daca o inscrii, ca sa nu zici ca nu primesti nimic

https://campanii.dacia.ro/

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu habar nu aveam!

Dupa ce iau voucher-ul, folosesc butonul „Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton” („și vei susține forumul” :) ) 

Mulțumesc de info @PufarinaUcigasa

@PufarinaUcigasa- am incercat dar  promotia nu este valabila pentru Duster 

Ma uitam la preturile Duster 2021 facelift in Fanta 

Varianta Comfort ECO-G are preț de pornire 16850 E comparativ cu varianta non facelift Comfort ECO-G, vanduta in continuare în Romania de la 15100 E.

Nu stiu care au fost preturile din Franta inainte de facelift dar stiu ca, in principiu, in Franta se vindeau la pret mai mic decat in Romania (o diferenta de 300-400E).

Daca la diferenta intre 16850 și 15100 mai adaugam si diferenta de. sa zicem, 300E, ajungem teoretic la viitorul pret al variantei Comfort ECO-G cu care se va vinde în Romania - cam 17150 E ?! Mi se pare o diferenta mare, doar pentru faruri led, forma dierita lumini spate, un alt tip de navigatie si o noua forma a tetierelor.  

Comparativ cu pretul real de pornire a variantei SL Avantaj ECO G (discount suplimentar 200E si achitat contravaloare voucher RABLA) = 13300E ... sunt 3850 E cu care alimentez cu GPL pentru aproximativ 75000 km 

Nu înțelegeam cum naiba s-au zgarcit cei de la Dacia de au reușit să lase  jumatate din esapament la noile Logan si Sandero, apoi am citit o explicatie simpla 50 E ( jumatate de conducta de evacuare) x 1.000.000 unitati vandute = 50.000.000 E !!!

 

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu înțelegeam cum naiba s-au zgarcit cei de la Dacia de au reușit să lase  jumatate din esapament la noile Logan si Sandero, apoi am citit o explicatie simpla :

Logan/Sandero III au fost proiectate (platformă CMF-B, Clio5, Captur2) din start ca hibride (vezi Captur E-tech), ghici unde e bateria

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@t0rquemada

Despre ceea ce afirmi, nu știam (mulțumesc de informație), însă, din ce văd la un Clio 1.0 cu GPL, are esapamentul intreg (!!!) și după cum spui, si aceasta masina a fost construită pe aceeasi platforma și nu cred ca Logan si Sandero au fost gandite ca hibride (probabil mild hibrid) iar Clio, NU ?!   Atașez foto

Captur E-tech este cea mai revolutionara masina hibrid de care am luat la cunostinta pana acum. Inainte e a lua Duster eram pus pe fapte mari, inclusiv ma gandeam la un E-tech. Nu am luat, intr-un final, din rationamente economice - aș fi dat prea mult pentru o masina super tehnologizata dar in acelasi timp si super complicata (trei motoare sunt ... prea multe) care nu este certificata in timp ca si fiabilitate - nu mi-am asumat riscul, asa ca, am ajuns sa  comand Caprur 1.0 GPL, doar ca, in drum spre banca m-au sunat sa-mi spuna ca au gresit calculul pretului si ... a doua zi am comandat Duster (și așa eram cu sufletul îndoit pt ca in Captur ma simteam ceva mai ... înghesuit, așa că, greseala lor a turnat gaz pe foc).  

Sa revenim: daca la Clio se poate pune o conducta de esapament normala, atunci, la Dacia, de ce nu se poate?! Ok, indiferent care ar fi explicatia tehnica (pozitionarea in spate a bateriilor sau alta) ajungem tot la explicatia reala (din punctul meu de vedere) care e legata de aspectul economic. 

 

IMG_20210730_125044.jpg

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@stoshiba

Te salut

Din câte știu, și la Duster se poate decupa elementul care se vrea înlocuit si se cuplează noul element cu coliere dedicate pt asa ceva.

Da, stiu ca e sudat cap coada si chiar citeam pe forum păreri  cum că, ”asta e” folosim cat ține și apoi înlocuim. Sunt de acord și cu aceasta afirmatie. Daca tine 6-7 ani (mai mult sau mai putin) poate că nu ar fi un capăt de țară să înlocuim tot traseul tevii de esapament. 

Eu în 6 ani înlocuiesc masina, fara sa investesc in reparatii majore (asa cred ca e corect sa vinzi o masina, bineînțeles informând cumpărătorul despre starea tehnică și dacă ai înlocuit ceva important care ar putea să ”cadă” din diferite motive pana atunci- ex. : ambreiaj - iar cine o cumpara, o pune la punct după cum doreste (cel putin, eu asa as proceda daca as cumpara o masina SH). Daca voi cere 7000E o s-o vand extrem de usor, iar daca la cei 7000E mai adaug si economia de aproximativ 7000E din diferenta intre consumul pe benzina si cel pe GPL, ajung exact la câți bani am dat inițial pe masina - ”voilà” afacere! :) 

Oricum, din discutii avute cu cunoscuti care lucreaza in domeniu, este o diferentă destul de importantă între noile Logan, Sandero si asa zis ”învechitul” Duster, în favoarea Dusterului, la mai toate capitolele, exceptand partea de tehnologie nouă privind siguranta în conducere (mai ales cele „pieton friendly”) dar, personal, nu mă dau în vânt după radarul care se poate ”speria” de un fir de iarbă, dar în același timp e posibil să nu ”vadă” un bou, daca este ecranat de ceva murdărie sau alte motive și practic nu te poți baza și pe el în 100% din situații. 

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...