Sari la conținut

Un nou membru cu Duster Avantaj


Postări Recomandate

@Gaby86

Salut

La 2200 km, la masina mea, arata ca in foto de mai jos. 

Nu se observa vre-o pata in acea zona.

Apare doar acea ”umezire” in zona de racord a furtunului din dreapta imaginii, care, din cate am inteles, chiar intră în categoria ”normal” la aceasta motorizare. 

După ce am citit răspunsul dat de @PufarinaUcigasa, aș proceda exact așa cum ne-a explicat, în amănunt (mulțumim), deși fără să stiu ce ne-a spus aș fi fost tentat să procedez cum a spus @jelly (mulțumim). Daca ar fi să țin cont de ambele păreri, nu aș sterge, aș mai ține sub observatie, cativa kilometrii, sa vad daca se agraveaza problema (care nu cred că este una gravă). Daca pata se mareste, atunci as sti sa-i spun ”atotpriceputului”, din service, că am tinut sub observatie fenomenul, o vreme, si ca este inutil sa ma aburească cu expresii de genul ”e normal”. 

Cele bune tuturor

IMG_20210719_091210.jpg

Totuși aș avea și eu o întrebare pentru cei care au această motorizare: 

Am observat că atunci când mașina este in viteza a 4 a la accelerare/decelerare, maneta schimbătorului de viteza are un ”joc” fata spate, ceva mai accentuat decât ceea ce s-ar putea încadra în categoria ”normal”. Se observa atât vizual dar se simte, cel mai bine, atunci cand țin mana pe schimbator. La fel se intampla si la voi? Indiferent de raspunsuri, la prima vizita in service voi intreba ”meseriașii” dar prefer să fiu mai bine documentat cand mi se va raspnde cu celebrul, ”e normal” (!!).

Multumesc anticipat :) 

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare  Cum se prezintă Duster TCE ECO-G 100  după un an si jumatate de la achizitie si 28000 km ? Garantii:  - înlocuit senzorul buclucaș (GPL) cu care multi din posesorii aceleiași

Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 (4x2) după 5000 km (2 luni si 10 zile de la achiziție) Într-o postare anterioară spuneam că voi pleca în vacanță și voi reveni cu detalii despre cum se comportă ac

@Makdupă prima parte a reparatiei inainte de reevaluare stiu că era aproape 14000 lei - apoi s-a mai adaugat puntea spate (la geometrie apărea o mică deviație), sină scaun sofer (s-a strambat la 105kg

Posted Images

Cand am luat masina anul trecut, era si la mine in zona prezentata de tine la acel furtun o usoara pata de ulei. Am sters cu carpa, nu a trebuit sa ma duc in service pentru atata lucru si de atunci nu a mai aparut. Referitor la treapta a 4 a de viteza, ai cumva cutie in 6 trepte?

Editat de jelly
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Te salut si eu!

Din pacate sunt ceva probleme cu, cutiile in 6 trepte. Am un prieten care si-a luat Duster la inceputul lunii iulie are aceiasi motorizare 1.0 Tce,  dar asta mai putin conteaza si la el e la fel ca la tine plus ca uneori nu revine in punctul mort cand o scoate din viteza. O sa se duca la garantie dar ideea e ca o sa-i puna aceiasi timonerie in caz ca o schimba.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un video de prezentare a noului Logan, care are aceeasi motorizare + aceeași cutie de viteză in comentarii cineva a observat exact problema mentionată mai sus și de mine - chiar mentiona minutul din video in care se observa asta, insă nu il mai gasesc. Este posibil sa fie o problema comună dar inca nu am suficiente date ca sa afirm cu certitudine asta si de aceea incercam sa ma informez, sau poate ca ma insel si chiar am o problema destul de ... nașpa - ramane de vazut.

La masina mea nu sunt probleme cu revenirea la punctul mort - cutia ”gaseste” usor vitezele - mi se pare ok, exceptand problema despre care facem, aici, ”vorbire”.

Cele bune si inca o data mulțumesc (orice informatie este binevenita :))

 

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care ar vrea sa stie mai multe date despre consum (eu recunosc, ca si acesta, a fost unul din motivele pentru care am cumparat o masina Bi-Fuel :) ) 

Bucuresti - Turnu Magurele - dimineata (plecare ora 5), făra AC - consum 6,3% (drum liber)

Turnu Măgurele - Bucuresti - plecare ora 10 - cu AC pornit - consum 7,4 % (drum puțin aglomerat)

Circulat cu viteza legală / aproape legala - consun pe GPL indicat la bord (am observat ca intre calculul de la ”plin la plin” si ce indica ”bordul”, diferentele sunt neseminficative)

Sunt extrem de mulțumit din acest punct de vedere, iar masina ”urca” usor in viteza pana la 110-115 km/h, respectand felul in care motorul iți ”cere” să schimbi vitezele. De la 110 in sus, daca vrei neaparat sa ”simti” in continare acceleratia, trebuie sa retrogradezi. 

 

2,74 lei/l/GPL x 7,40 l/100km = 20,28 lei/100km

20,28 lei : 5,80 (preț benzină) = (echivalent)  3,50 l benzina /100 km, cu AC pornit, la drum intins, putin aglomerat, cu viteza medie 70-75 km/h. 

Poate că, doar un hibrid ar mai ajunge la un consum atat de convenabil. 

Editat de Sa1fire
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se poate regla timoneria, sa nu mai fie asa de tensionata maneta. Totusi, smucitura se va diminua, nu elimina.

Daca nu intra corect intr-o viteza, atunci se va schimba timoneria. Teoretic s-a schimbat furnizorul si n-ar mai trebui sa reapara problema la timonerie. Practic, ramane de vazut

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Sa1fire locked și unlocked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...