Sari la conținut

Un nou membru cu Duster Avantaj


Postări Recomandate

t0rquemada

Din cate imi dau seama, BC-urile sunt facute in fel si chip in functie de dealer

La mine exact ca mai jos scrie - NIMIC ALTCEVA 

 

Denumire produse si servicii

Referinta / Cod VIN: VF(******)

DACIA DUSTER SL AVANTAJ ECO-G 100

Culoare: GRIS HIGHLAND KQA

Tapiterie: Comfort

Optionale: GEAMURI SP CU TENTA COLOR, RETRO CROM SATINAT, BARE LONGITUDINALE CROM, LOOK EXTERIOR

Accesorii:  Trusa de securitate, Covorase textile Premium

Reducere comerciala vehicul: * prima de casare se reduce la plata diferentei

 

ATÂT

Nici macar nu au adus aminte de camera (oprional sau nu)  dealer Dacoserv

 

@stoshiba

Multumesc, acum am priceput la ce te referi cand spui TdB ”mic”. 

Din cate stiu TdB ”mic”.cat si cutia cu 6 trepte nu s-au montat pe Duster pana la inceputul acestui an. Ele sunt un fel de imbunatatiri aduse in urma dorintelor exprimate de clienti. Cutia cu  6 pt ca masina ”o cerea” pe a 6-a, iar acest  TdB ”mic” in loc de  TdB ”mare”  , pentru ca ăla ”mare” :) nu afisa consumul pe GPL iar clienții cereau asa ceva. 

Si ai dreptate: personalul de la reprezentante (dealer) este destul e slab pregatit - toti cauta in calculator daca intrebi ceva

t0rquemada,

Pe factura e si mai ”bine”, scrie doar atat: 

DACIA DUSTER SL AVANTAJ ECO-G 100

Culoare: GRIS HIGHLAND 

Punct :(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare  Cum se prezintă Duster TCE ECO-G 100  după un an si jumatate de la achizitie si 28000 km ? Garantii:  - înlocuit senzorul buclucaș (GPL) cu care multi din posesorii aceleiași

Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 (4x2) după 5000 km (2 luni si 10 zile de la achiziție) Într-o postare anterioară spuneam că voi pleca în vacanță și voi reveni cu detalii despre cum se comportă ac

@Makdupă prima parte a reparatiei inainte de reevaluare stiu că era aproape 14000 lei - apoi s-a mai adaugat puntea spate (la geometrie apărea o mică deviație), sină scaun sofer (s-a strambat la 105kg

Posted Images

Știi tu ceva dar nu complet.

Încă de la lansarea generației II Lodgy/Dokker apoi Logan II/Sandero II și în 06/2013 Duster ph2 s-a implementat soluția cu un sigur TdB (Tablou de Bord) pentru benzină și diesel, dar cu display mic (nu are CB dar știa de CCSL) sau display mare (are CB).

Cele cu display mic s-au pus întotdeauna pe echiparea E0 Acces aka cheală și până la un punct trecerea la euro6 și pe E1 Ambiance ulterior doar Acces a rămas cu display mic.

Revenind, la Duster ph3 s-a păstrat ideea cu TdB cu display mic și TdB display mare fiind rafinată, astfel încât poți primi TdB cu display mic și în echipare de top.

TdB cu display mic nu știe să afișeze Tmotor și nici nu știe să calculeze consumul total de carburant

TdB display mare nu știe să calculeze consumul total de carburant

Doar combinația H4D470* aka 1,0TCe aka ECO-G 100 + cutie TL4 e nouă în combinația asta (2021) în rest nu e nimic nou.

TdB știți ce înseamnă

CB = computer de bord

CCSL= cruisecontrol speed limiter

* codul e pe o etichetă pe suportul motor dreapta spre habitaclu

 

p.s Dacă nu scrie nimic de cameră și nu vrei să te cerți cu dealerul se poate rezolva ceva

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

t0rquemada

Te salut

Mulțumesc de informatii - e clar pentru mine că port o discuție cu cineva care știe cu adevărat ce și cum stau lucrurile. 

Da, aș fi interesat de ”p.s.” și mulțumesc anticipat :)

Cele bune

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Modul ECO la Duster ECO-G 100

Am spus că nu folosesc modul ECO, dar dupa ce un prieten, care si-a luat, odata cu mine, un Clio 1.0 GPL, mi-a spus că el merge in oras doar cu ECO pornit si ca este foarte mulțumit (consumul lui 8,7% - nu stiu exact alte conditii dar din ce am inteles 90% in Bucuresti) am încercat și eu să experimentez mai ceva mai mult ”rulajul” în modul ECO. Rezultat: DEZASTRU !! Nu cred că am nimerit eu o masina cu probleme ci pur si simplu așa merge Duster-ul 1.0 GPL în modul ECO,  precum un Trabant care traverseaza Transfagarasanul.  

Poate că, la mersul bara la bara, s-ar putea activa functia ECO si nu ar deranja prea tare, insă dacă o uiți activată, când se elibereaza traseul, nu vei avea o experienta prea plăcută. Nu stiu insa cat de mult ajuta, la o eventuala economie de combustibil, pentru ca atunci cand mergi bara la bara, in desele opriri, motorul se opreste datorita functiei STOP/START. La drum intins am avut putine ocazii, pana acum, pentru a face experimente cu functia ECO. Ce am observat (sau mi s-a parut mie) ca pedala acceleratiei se intareste cand activez Eco la drum intins. O combinate ECO + pilot automat, poate ar functiona corect, dar inca nu am ajuns la acest ”nivel” de cunoastere :) 

Sunt curios dacă alții, dintre posesorii acestei masini, cu 1.0 GPL, au alte pareri - poate asa descoperim impreuna ce si cum poate/nu poate mașina. Eu unul, consider functia  Eco inutilă pt. functionarea pe GPL -sau, poate, e utila la functionarea pe benzina?!

Astept si alte pareri

Cele bune !

p.s. Acum înțeleg de ce, pe site-ul Dacia, cand folosesti aplicatia de estimare a consumului, pentru masina aleasa, atunci cand trebuie sa bifezi cat de des folosesti functia Eco, ti se recomanda sa alegi ”NICIODATĂ” la motorizarile cu GPL 

Punand lucrurile cap la cap, ar rezulta ca aceasta functie este pentru functionarea pe benzina/motorina (dupa caz)

Sau poate ca daca bifezi ”NICIODATA” iti arata consumul pe GPL, iar bifand ”Deseori, ”Rar” samd, rezultatul estimarii indica consumul pe benzina? Cam multe necunoscute pentru mine :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Duster SL Avantaj TCe   ECO G 100 a incept sa scada nivelul de antigel, si a ajuns sub minim cu 2-3 milimetri, si are un antigel de culoare galbena. Pot sa completez cu antigel de aceasi culoare sau trebuie un anume tip de antigel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Sa1fire locked și unlocked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...