Sari la conținut

Un nou membru cu Duster Avantaj


Postări Recomandate

Salut

Sunt nou posesor Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100. 

Am decis să mă alătur membrilor acestui forum pentru pentru a cunoaște din experienta altora si a transmite, la randul meu, plăcutele sau neplăcutele prin care voi trece cu noua achizitie. 

Acest Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 se află ca dotări intre versiunea Comfort si SL Blueline.

Mai precis:

INTERIOR de Comfort, la care apare, in plus, navigatia de 8 inch  (nu de 7), deci un pic mai mare 

Nu am putut alege AC automat si a trebuit sa accept varianta clasica de AC. In rest dotari de Comfort. 

EXTERIOR de SL 

- Bare de pavilion longitudinale cu aspect crom satinat

- Geamuri spate și lunetă cu tentă de culoare închisă

- Ornament față/spate cu aspect crom satinat

- Oglinzi retrovizoare exterioare cu aspect crom satinat

Dar jantele nu sunt de 17 (cm are SL-ul) ci de 16 - aliaj 16″ Cyclade

Forțînd un pic nota, e cam ca in aia care spune ”Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul”

Masina a fost cumparata prin programul Rabla 2021 - nu am dat vechiul Logan 1,6 MPI cu GPL din fabrica pentru ca masina inca se prezinta foarte bine si o va prelua pustiul meu dupa ce isi ia permisul.

Pe voucher am dat 500E și am ales o culoare metalizată + pachet legisativ si covorase. Practic, la aceasta serie limitata nu am putut alege nici un fel e optiune suplimentara in afara  culorii. Fată de pretul initial am mai primit o reducere de 200 E pentru disconfortul creeat de faptul ca am primit masina initial fara navigatie , aceasta urmand a fi montata ulterior (e vorba de aproape celebra criza a semiconductorilor) - ei au spus că în iunie, dar eu cred că mai de graba prin iulie (azi este deja 28,06 si nu am nici o veste. 

Una peste alta, am dat pe masina mai sus descrisă, cu tot cu banii de voucher (2500 lei),  inclusiv culoarea metalizata - gris highland - pachet legislativ si covorase, un preț total de 13800 E. Mie mi se pare o alegere mai buna decat daca as fi dat cu un pic peste 1000 E mai putin pe noul Sandero Stepway (GPL) tot prin Rabla. 

Deja am scris un post destul de lung si ma voi opri deocamdata aici. Doar atat adaug: nu prea tin sa merg la economie (consider ca am facut  ”economia” deja in momentul cand am ales varianta GPL) si după 1000Km am pe bord un consum de 10,7 l/100km  GPL - 75% mers in Bucuresti ”bara la bara” cu AC pornit - asta arata ”bordul” - consmul calculat de la plin la plin mi-a dat un pic mai mic - cam 10,5l/100Km. Ma astept sa mai scada ceva consumul dar nu mult (0,3-0,5l/100km). Nu folosesc functia ECO desi am incercat și imi cam dă impresia ca mă trage cineva inapoi cand vreau sa accelerez :) 

Acesta este prima mea postare pe form, voi reveni si cu alte amanunte (am ceva experienta in a conduce o masina Dacia cu GPL asa cum am mentionat mai sus si poate asta ma va ajuta sa rezolv eventuale probleme ce ar putea aparea și voi aminti desre ele aici pe forum. 

Mai jos o sa incarc o fotografie cu ”bolidul” bifuel 

Cele bune tuturor

 

IMG-20210609-WA0010 (1).jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare  Cum se prezintă Duster TCE ECO-G 100  după un an si jumatate de la achizitie si 28000 km ? Garantii:  - înlocuit senzorul buclucaș (GPL) cu care multi din posesorii aceleiași

Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 (4x2) după 5000 km (2 luni si 10 zile de la achiziție) Într-o postare anterioară spuneam că voi pleca în vacanță și voi reveni cu detalii despre cum se comportă ac

@Makdupă prima parte a reparatiei inainte de reevaluare stiu că era aproape 14000 lei - apoi s-a mai adaugat puntea spate (la geometrie apărea o mică deviație), sină scaun sofer (s-a strambat la 105kg

Posted Images

salut!,pana la urma are sau nu camera de marsarier imperecheata cu navigatia de 8,ca pe canalul de youtobe a lui andreiST apar controverse,unii au primitnmasina cu camera altii nu...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, 

Aceiasi masina am luat-o si eu de 2 sapt numai ca pe culoarea alb , momentan era singura optiune .......  ca sfat pune camera de marsarier te costa fix 500 ron deoarece montajul e gratis... 

Editat de Nemo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 28.06.2021 la 20:35, lykos a spus:

salut!,pana la urma are sau nu camera de marsarier imperecheata cu navigatia de 8,ca pe canalul de youtobe a lui andreiST apar controverse,unii au primitnmasina cu camera altii nu...

Nu are camera  de marsarier în forma de bază a acestei versiuni.  Nu am folosit așa ceva până acum și nu mi-am pus problema să iau pt. Duster. Dar dacă este doar 500RON (mlțumesc lui Nemo pentru informafie), când voi fi chemat să mi se monteze navigația, iau in calcul si asa ceva. Despre navigație nu pot spune ceva, până în prezent, pt. că nu este încă montată pe mașină. O sî revin cu detalii după ce va fi montată. 

Acum 15 ore, Nemo a spus:

Salut, 

Aceiasi masina am luat-o si eu de 2 sapt numai ca pe culoarea alb , momentan era singura optiune .......  ca sfat pune camera de marsarier te costa fix 500 ron deoarece montajul e gratis... 

Salut

Mulțumesc pentru informație!

Chiar iau in calcul acest aspect pentru atunci cand voi fi chemat sa mi se monteze navigatia. 

Acum sunt in ”studiu de piata” pentru achizitia unor jante de 17″ Maldive pe care să le ”încalț” cu anvelope all season sau de iarna. Sunt mulțumit de cele de 16″ insa oricum as da-o tot îmi trebuiesc si gume pentru sezonul rece. Pe net am gasit cu 1500RON/4buc + 80 RON capace pt ele. In targ (Vitan) am gasit cu 1800 RON.

De asemenea, vreau sa iau covorase de cauciuc (”tăviță”) - cel mai convenabil am gasit pe internet cu 146 RON de origine - am gasit in magazine si aftermarket dar arata si miros (mai de graba put) îngrozitor. 

La fel, am gasit, tot pe internet, bandouri de protecție usi si protectii plastic aripi, de origine, cu 700 RON. 

Nu am luat nimic din toate acestea încă, dar zilele următoare le comand. Am incercat sa gasesc sa le cumpar din acelasi loc dar nu am gasit. 

Preturile sunt, toate, destul de mult sub cele practicate de Dacia, daca toate acestea le  cumparam odata cu masina. Acum vanzatorii spun ca sunt ”de origine” dar ... cine stie 

 

Acum 3 ore, lykos a spus:

Salut!Cred ca pretul e în functie de dealer!

Pretul a fost exact ca in oferta Dacia - 12999E - fara alte optiuni- prin programul Rabla 2021. Am dat in plus 390 E pe culoare, 110 E covorase si pachet legislativ, 500 E pe voucher-ul Rabla pt., și mi-au scazut 200 E pt ”disconfortul” creeat de utilizarea masinii fara navigatie pana la montarea ei.

Dar da, pretul poate diferi de la dealer la dealer.  Unii ofera voucher Rabla gratuit (undeva prin Covasna sau Harghita este sigur un dealer care ofera asa ceva) - unii dau covorasele (pe care oricum le inlocuiesti) gratuit, samd.

Imi cer scuze pentru micile greseli de tiparire a textelor de mai sus (acum am observat) dar am incercat sa-i dau tastaturii de la laptop puțina cafea si se pare ca nu i-a placut și acum ”f” se autotastează cand nu te astepți iar ”u” nu intra mereu. 

Asa ca, daca nu snt atent, până voi schimba tastatura,  risc sa postez ca în bancul de mai jos: 

Ea: - Ma despart de tine si-ti trimit poze cu noul meu iubit.

El: - Misto!

Ea: - Mersi!

El: - Nmi mltmi, ca am o litera care nmi merge la tastatra... :) 

Bancul este în spirit de glumă și sper cu permisiunea moderatorului - dacă am greșit postand asta, rog moderatorl să cenzureze (șteargă) această postare și îmi cer scuze. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Covoras portbagaj am luat de aici: WWW.ALEMARAUTO.RO, am mai cumpărat de la ei nu e prima data si ca de obicei a fost ok, am ales varianta la 75 RON si e cea mai buna deoarece lasă urechile ptr prindere plasa libere

Editat de Nemo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

DE CE AM LUAT DUSTER ?

Cel puțin în teorie, orice mașină nouă creează puține probleme spre deloc în primii 4-5 ani, bineînțeles, în funcție și de stilul de condus, calitatea drumurilor și nr. de kilometri parcurși. 

Am cumparat Duster cu GPL din următoarele motive: 

- aveam nevoie de o masina de familie ceva mai spatioasă cu portbagaj modular (scaune spate rabatabile) pentru a transporta și unele obiecte mai voluminoase;

- merg deseori în provincie pe drumuri de pământ (șleauri) iar garda la sol și unghiurile de atac si degajare ale Dusterului mă ajută mult;

- petrec mult timp în aglomerație, iar functionarea cu GPL salveaza mulți bănuți ”arși” așteptand în infinitele coloane ale dimineților și dupa-amiezelor bucureștene;

- pentru drum întins (autostrazi) nu am nevoie de mai mult de 130-140 Km/h, iar TCE ECO-G 100 pe Duster face față la asa ceva (Duster este un crossover, cu pretenții de SUV, destul de ușor - sub 1,3 tone). Daca am mașina foarte încărcată, ca șă nu forțez nota, pot rula 20-30Km/h mai putin si nu pierd mare lucru, daca asta se întamplă de 2-3 ori pe an.

- fata de noile Logan si Sandero, Duster-ul este construit pe o platformă ”învechită” dar e vorba de o platforma GLOBAL Access, pe care erau realizate atat modeele Renault cat si Dacia,  în comparație cu noua platforma pt. Logan si Sandero care are doua versiuni denumite generic High Specification și Access - probabil ați ghicit: Renault foloseste, pentru masinile marca proprie, varianta High Specification, iar pentru Dacia e alocată varianta Access, acasta fiind o versiune simplificată în ceea ce privește arhitectura, echipamentul, izolarea fonică, samd. Tehnologic judecând problema, noua platformă pare peste cea invechită, însă, eu nu sunt convins ca este chiar așa,  fie și dacă luăm ca bază a raționamentului doar denumirile generice și pentru ce tipuri de masini sunt/au fost folosite cele doua platforme. Să nu uitam ca politica Renault este cea de a reduce numarul de platforme utilizate, ÎN PRIMUL RÂND pentru reducerea costurilor, chiar dacă este promovata doar ideea de tehnologie noua, ceea ce, nu contest, este absolut real, insa, asa cum spuneam, cu costuri ai mici. Practic, avem o noua platformă mai tehnologizata, cu costuri reale mai mici (!) dar pe care platim la fel sau chiar mai mult(!). În fine asta este o parere personala, si nu am pretentia ca detin adevarul absolut, însă cam așa îmi pun eu problema. 

- un alt motiv pentru care am ales Duster, in loc de destul de aspectuosul Sandero Stepway, este diferenta de preț mică (o mie si ceva de Euro) și am preferat plusul de spatiu oferit de Duster. În realitate, comparatia am facut-o intre Duster si Renault Captur (cu acelasi motor) care este mai scump cu aproximativ 3500 - 4000 E (tot prin programul rabla). Am ales Duster pentr ca in Captur ma simteam un pic ”inghesuit” și diferenta semnificativa de pret la achizitie, cat si in viitor la intretinere. 

 Mai sunt si alte motive, dar mai putin seminificative. 

Cam astea sunt principalele motive pentru care am ales Duster 

Cele bune tuturor

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Sa1fire locked și unlocked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...