Sari la conținut

Duster Prestige Blue dCi 115 4WD


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 54
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare, Revin cu un update după mult timp. Am ajuns la 23000 km și aproape un an de când avem mașina, așa că m-am prezentat la service pentru revizia anuală. Am folosit foarte puțin cu ade

Salutare, După mai bine de un an de gândit și răzgândit dacă avem nevoie de un SUV, împreună cu logodnica mea am comandat la jumătatea lui mai un Duster Prestige, Blue dCi, 4x4, la care am adăuga

Un pic de treabă după distracție. 60x187 cm, cu scaunul pasagerului tras în față și înclinat. Ar fi încăput și ceva de 190cm.

Posted Images

Sună interesant ce zici. Nu sunt sigur că am înțeles. Conectezi încărcătorul Anker la brichetă și ai și un cablu către navigație? În timp ce încarci telefonul rulezi și Android Auto pe același dispozitiv? 

De cele mai multe ori am telefonul încărcat când mă urc în mașină. Nu se încarcă bateria prea mult când merg, dar nici nu se descarcă. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut var.2016 Puteam folosi un tel.pentru waze iar un alt telefon(al partenerei) se incarca normal.Ideea e sa cumperi si cablu bun.Asadar incarcatorul ducea bine mersi ambele device.uri. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, am înțeles acum. Mersi pentru detalii. În 2016 MediaNav nu era compatibil cu Android Auto sau Apple CarPlay, deci aveai Waze direct pe telefon.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare!

Am depășit 4000km cu mașina. În concediu am făcut un tur mai lung prin țară.

Vremea a fost destul de capricioasă, dar am ocolit viiturile.

Prima ieșire de pe asfalt a concediului a fost către o carieră de zgură, apoi tot mai sus pe drumul de beton până am ajuns la un drum un pic rupt. Am ocolit frumos prin stânga și am continuat drumul sugerat de Waze. Deși camerele nu au cea mai bună calitate a imaginii, au fost super utile când a trebuit să ocolesc diverși bolovani. Bineînțeles, am făcut o recunoaștere la picior înainte. Am ajuns apoi pe un drum pe dealuri, unde se vedeau urme de roți, însă iarba era destul de mare. Am mers tot timpul în AUTO - nu am simțit că se chinuie mașina deloc nici măcar la câteva urcări abrupte pe lângă carieră.

După ce am ajuns la asfalt am făcut o inspecție rapidă vizuală și am descoperit foarte mult puf de la iarbă lipit pe sub mașină pe substanța vâscoasă. Probabil când se topește și curge, scăpăm și de iarba de sub mașină.

Pentru zilele 19-21 iulie închiriasem un cort de plafon. Veneam de acasă cu barele montate (Thule Wingbar Evo). Am avut o mică surpriză: cortul are 2 șine prin care se prinde pe bare; pe față, șinele intrau la fix pe bare. Ei bine, în spate, spațiul între bare era mai mic, iar prinderile cortului veneau fix pe piciorul barelor. Soluția a fost să montăm prinderile cortului pe partea stângă în afara picioarelor - nu era centrat pe mașină, dar nu a fost o problemă.

Cortul pe plafon a fost o experiență interesantă; părea că avem foarte mult loc, salteluța a fost confortabilă, plus scapi de grija animalelor sau că vine apa sub cort. Noi am prins vreme de toamnă (ploaie, ceață și frig). Se deschide super repede, dar pentru închidere am așteptat o fereastră în care ploaia s-a oprit. Mi s-a părut ca se usucă destul de repede (l-am șters și scuturat cât s-a putut), dar nu am stat să îl aerisească băieții de la închirieri să vedem cât de ud este după ce l-am predat. Urmăresc topicul de pe Duster Trails legat de corturi - e pe lista "nice to have", dar probabil nu va fi folosit decât de câteva ori pe an.

Partea aceasta a concediului a fost prin Apuseni, cu diferențe destul de mari de nivel, asfalt, drum forestier și a culminat cu un drum cu pietre, cam de 4 km, care a facut trecerea spre Pasul Ursoaia - la fel - fără probleme, dar cu un pic de emoții pentru mine să nu tai anvelopele. Zona Apusenilor a fost superbă, cu totul - inclusiv ploaia și ceața dădeau un farmec aparte - este clar pe lista de revenit pentru o altă excursie, cu drumeții și vizitat peșteri.

Consumul mediu până acum calculat la pompă este 6,1 litri/100km. Primele 2 plinuri ale concediului au fost pe la 5,2, dar apoi am alergat un pic pe autostradă (130-140) și am avut drumul prin Apuseni (cam 8% media).

Drumuri bune!

IMG_20210720_123351.jpg

IMG_20210720_195002.jpg

DSC_6621.JPG

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
La 01.07.2021 la 22:22, bvlad a spus:

Mersi! Țin minte pentru viitor. 

Astăzi am trecut prin spatele mașinii pornite și am realizat că de la toba de eșapament se aude un sunet circular, dar nu pot să îl descriu. Ca și cum ar crește și ar scădea turația motorului.. doar că rămâne constantă 😀. Nu am găsit ceva asemănător pe forum (posibil să nu știu exact ce să caut) 

Este un sunet normal pentru diesel? Poate fi de la EGR? Se mai aude și un țiuit, care continuă cam 1-2 minute după pornire motorului, dar am înțeles că e normal. În mașină nu se aude. 

Nici nu am un alt Duster prin zonă să compar. 

Mulțumesc

am fost in service sa montez carligul si i-am intrebat de toba

concluzie

se schimba pe garantie

Editat de fersedibogdan
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Când (și dacă) schimbi toba, poți să ne spui dacă mai face așa, te rog?

Revin cu un update - aproape 7000 km - încă nu a apărut mesajul pentru reumplere AdBlue. Am observat o singură problemă până acum - de vreo 2 ori m-am chinuit un pic mai mult să deschid capacul de la rezervor în benzinărie. Probabil o să ajung în service dacă mai face așa.

Ieri am făcut prima ieșire mai serioasă pentru Duster - am urcat spre Lacul Vulturilor din Chiojdu. Au fost câteva zone cu noroi (nu foarte adânc). Am mers încet, cu grijă și m-am dat jos de câteva ori din mașină să aleg traseul cel mai bun. Prima urcare de după foișor a fost probabil cea mai grea din traseu din cauza unor bucăți de stâncă în drum - am reușit să trec de ea după vreo 4-5 incercări - am reușit și să opresc motorul :( nu voiam viteză prea mare și rămâneam fără putere. A doua urcare mai dificilă a fost ultima pantă spre platou - la fel, mai multe pietre și rădăcini de copac.

Am atins câteva pietre pe coborâre cu scutul metalic pe frânare. Folosem HDC, dar am mai frânat și eu până la oprire și am transferat greutatea mașinii pe față.

Singura victimă a fost protecția de cauciuc dreapta-față la una dintre treceri la urcare. 

Un traseu dificil din cauza pietrelor și a riscului de a tăia anvelopele. Am identificat și câteva treceri mai delicate din cauza șleaurilor în golul alpin.

Din fericire am întălnit doar vreo 2 mașini care coborau prin pădure - fix în zonele înguste. În total cred că am întâlnit cam 10 mașini. Prin pădure au fost foarte multe crengi care s-au frecat de mașină, atât în lateral, cât și deasupra.

Anvelopele AT și presiunea mai mică în anvelope ar fi ajutat desult de mult. Consider că mașina s-a descurcat foarte bine; eu mai am de învățat.

IMG_20210814_164411.jpg

IMG_20210814_164247.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un pic de treabă după distracție. 60x187 cm, cu scaunul pasagerului tras în față și înclinat. Ar fi încăput și ceva de 190cm.

IMG_20210818_121019.jpg

IMG_20210818_120936.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...