Sari la conținut

Probleme Avarie electrica


Postări Recomandate

Salutare

Am un duster din 2018 4x4 și am o problema.

În mers apare martorul la baterie și cheia cu mesajul Avarie electrica pericol!

Am fost cu ea la reprezentanta dar nu iau dat de capăt.  Mi-au recomandat sa schimb alternatorul . Am făcut un test la baterie și era pe ducă.  Am schimbat bateria , am verificat dacă alternatorul încarcă și după câteva zile a început sa facă la fel . 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Precizează dacă vorbim de Duster ph2 sau ph3, 2017 e foarte vag - eu presupun că vorbim de Duster ph3*. Alternatorul s-a verificat înainte de schimbare - via diagnoză(putere în W și %), voltmetru

Salut, @ozn69 Am avut si eu problema asta acum 3 ani, dar la mine se manifesta doar cand era mai rece (sub 7-8 grade afara). Fiind masina relativ noua atunci, eu am mers cu ea la garantie si a fo

Mașina aia nu mai are garanție ? Bateria schimbată era la fel , tot pentru Stop&Start (EFB) 70Ah cu 720A curent pornire ? Alternatorul se verifică via diagnoză (tensiune, sarcină putere)

Posted Images

Mașina aia nu mai are garanție ?

Bateria schimbată era la fel , tot pentru Stop&Start (EFB) 70Ah cu 720A curent pornire ?

Alternatorul se verifică via diagnoză (tensiune, sarcină putere) și în paralel cu măsurători la bornele bateriei/alternatorului (funcție de posibilități)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare,

Am si eu o problema, cine ma poate ajuta?

Am un Duster an 2015 4x4 1.5dci

in timpul mersului se aprinde si se stinge imediat martorul rosu de baterie urmat de 2 bipuri si nu functioneaza START/STOP

mentionez ca am schimbat prima data releul de tensiune de pe alternator, apoi am schimbat alternatorul, am schimbat senzorul de pe borna de (-) a bateriei, am schimbat bateria  Varta AGM este noua, am schimbat Kitul de pornire (UCH-ul, calculatorul de injectie de la motor SID310) , am urmarit firele pe cablaj cu toate acestea schimbate imi da eroare incontinuu

orice parere este bine venita, va multumesc !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, @ozn69

Am avut si eu problema asta acum 3 ani, dar la mine se manifesta doar cand era mai rece (sub 7-8 grade afara). Fiind masina relativ noua atunci, eu am mers cu ea la garantie si a fost de nevoie de vreo 10 intrari in service pana i-au dat de capat cei de la reprezentanta, impreuna cu uzina.

La mine au schimbat bateria, senzorul de incarcare si cablajul de masa, pe langa verificat alternatorul si alte chestii. Pana la urma au schimbat cablajul de injectie si a disparut problema.

Cel mai probabil undeva prin cablaj era o problema intermitenta, de aceea a si fost foarte greu de diagnosticat la mine, ca pana ajungeam la service se incalzea in compartimentul motorului si nu se mai manifesta problema. Eu am filmat cu telefonul si le-am aratat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 5 ore, ozn69 a spus:

Salutare,

Am si eu o problema, cine ma poate ajuta?

Am un Duster an 2015 4x4 1.5dci

in timpul mersului se aprinde si se stinge imediat martorul rosu de baterie urmat de 2 bipuri si nu functioneaza START/STOP

mentionez ca am schimbat prima data releul de tensiune de pe alternator, apoi am schimbat alternatorul, am schimbat senzorul de pe borna de (-) a bateriei, am schimbat bateria  Varta AGM este noua, am schimbat Kitul de pornire (UCH-ul, calculatorul de injectie de la motor SID310) , am urmarit firele pe cablaj cu toate acestea schimbate imi da eroare incontinuu

orice parere este bine venita, va multumesc !

Prima intervenție trebuia să fie o diagnoză, abia apoi restul (înlocuirea aleatorie de piese)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

salutare,

Am depistat si remediat defectul, am gasit firul rosu care duce de la baterie la electromotor si apoi la alternator (vezi poza) l-am gasit topit in apropiere de alternator, unde era si firul de la releul de tensiune unul peste altul acoperiti cu o banda izolier de panza.

Am taiat firul rosu din dreptul electromotorului si am tras un al fir de la alternator direct la baterie, pe cel de la releul de tensiune l-am izolat si despartit de cel rosu.  Acum functioneaza perfect. 

Iti multumesc @bbm pentru informatia data.

P.S. @t0rquemadainterventiile cu diagnoza au fost 10-20 de catre specialisi la o gramada de service-uri Dacia, nici specialisti si nici diagnoza nu a depistat ca sunt firele topite (incalzite).

IMG_20210530_095234.jpg

IMG_20210530_095243.jpg

IMG_20210603_112128.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 11.05.2021 la 12:06, ozn69 a spus:

...

in timpul mersului se aprinde si se stinge imediat martorul rosu de baterie urmat de 2 bipuri si nu functioneaza START/STOP

mentionez ca am schimbat prima data releul de tensiune de pe alternator, apoi am schimbat alternatorul, ....

Pe diagnoză sigur aveai niște coduri legate de încărcare/alternator (deci nu era degeaba) iar tu ai scris că s-a umblat în zonă ( la alternator/releu regulator de tensiune) - deci se putea/trebuia controlat și acel fir.

Că s-a optat pentru inlocuirea aleatorie de piese e altă discuție

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...