Sari la conținut

Probleme Avarie electrica


Postări Recomandate

Salutare

Am un duster din 2018 4x4 și am o problema.

În mers apare martorul la baterie și cheia cu mesajul Avarie electrica pericol!

Am fost cu ea la reprezentanta dar nu iau dat de capăt.  Mi-au recomandat sa schimb alternatorul . Am făcut un test la baterie și era pe ducă.  Am schimbat bateria , am verificat dacă alternatorul încarcă și după câteva zile a început sa facă la fel . 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Precizează dacă vorbim de Duster ph2 sau ph3, 2017 e foarte vag - eu presupun că vorbim de Duster ph3*. Alternatorul s-a verificat înainte de schimbare - via diagnoză(putere în W și %), voltmetru

Salut, @ozn69 Am avut si eu problema asta acum 3 ani, dar la mine se manifesta doar cand era mai rece (sub 7-8 grade afara). Fiind masina relativ noua atunci, eu am mers cu ea la garantie si a fo

Mașina aia nu mai are garanție ? Bateria schimbată era la fel , tot pentru Stop&Start (EFB) 70Ah cu 720A curent pornire ? Alternatorul se verifică via diagnoză (tensiune, sarcină putere)

Posted Images

Mașina aia nu mai are garanție ?

Bateria schimbată era la fel , tot pentru Stop&Start (EFB) 70Ah cu 720A curent pornire ?

Alternatorul se verifică via diagnoză (tensiune, sarcină putere) și în paralel cu măsurători la bornele bateriei/alternatorului (funcție de posibilități)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare,

Am si eu o problema, cine ma poate ajuta?

Am un Duster an 2015 4x4 1.5dci

in timpul mersului se aprinde si se stinge imediat martorul rosu de baterie urmat de 2 bipuri si nu functioneaza START/STOP

mentionez ca am schimbat prima data releul de tensiune de pe alternator, apoi am schimbat alternatorul, am schimbat senzorul de pe borna de (-) a bateriei, am schimbat bateria  Varta AGM este noua, am schimbat Kitul de pornire (UCH-ul, calculatorul de injectie de la motor SID310) , am urmarit firele pe cablaj cu toate acestea schimbate imi da eroare incontinuu

orice parere este bine venita, va multumesc !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, @ozn69

Am avut si eu problema asta acum 3 ani, dar la mine se manifesta doar cand era mai rece (sub 7-8 grade afara). Fiind masina relativ noua atunci, eu am mers cu ea la garantie si a fost de nevoie de vreo 10 intrari in service pana i-au dat de capat cei de la reprezentanta, impreuna cu uzina.

La mine au schimbat bateria, senzorul de incarcare si cablajul de masa, pe langa verificat alternatorul si alte chestii. Pana la urma au schimbat cablajul de injectie si a disparut problema.

Cel mai probabil undeva prin cablaj era o problema intermitenta, de aceea a si fost foarte greu de diagnosticat la mine, ca pana ajungeam la service se incalzea in compartimentul motorului si nu se mai manifesta problema. Eu am filmat cu telefonul si le-am aratat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 5 ore, ozn69 a spus:

Salutare,

Am si eu o problema, cine ma poate ajuta?

Am un Duster an 2015 4x4 1.5dci

in timpul mersului se aprinde si se stinge imediat martorul rosu de baterie urmat de 2 bipuri si nu functioneaza START/STOP

mentionez ca am schimbat prima data releul de tensiune de pe alternator, apoi am schimbat alternatorul, am schimbat senzorul de pe borna de (-) a bateriei, am schimbat bateria  Varta AGM este noua, am schimbat Kitul de pornire (UCH-ul, calculatorul de injectie de la motor SID310) , am urmarit firele pe cablaj cu toate acestea schimbate imi da eroare incontinuu

orice parere este bine venita, va multumesc !

Prima intervenție trebuia să fie o diagnoză, abia apoi restul (înlocuirea aleatorie de piese)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

salutare,

Am depistat si remediat defectul, am gasit firul rosu care duce de la baterie la electromotor si apoi la alternator (vezi poza) l-am gasit topit in apropiere de alternator, unde era si firul de la releul de tensiune unul peste altul acoperiti cu o banda izolier de panza.

Am taiat firul rosu din dreptul electromotorului si am tras un al fir de la alternator direct la baterie, pe cel de la releul de tensiune l-am izolat si despartit de cel rosu.  Acum functioneaza perfect. 

Iti multumesc @bbm pentru informatia data.

P.S. @t0rquemadainterventiile cu diagnoza au fost 10-20 de catre specialisi la o gramada de service-uri Dacia, nici specialisti si nici diagnoza nu a depistat ca sunt firele topite (incalzite).

IMG_20210530_095234.jpg

IMG_20210530_095243.jpg

IMG_20210603_112128.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 11.05.2021 la 12:06, ozn69 a spus:

...

in timpul mersului se aprinde si se stinge imediat martorul rosu de baterie urmat de 2 bipuri si nu functioneaza START/STOP

mentionez ca am schimbat prima data releul de tensiune de pe alternator, apoi am schimbat alternatorul, ....

Pe diagnoză sigur aveai niște coduri legate de încărcare/alternator (deci nu era degeaba) iar tu ai scris că s-a umblat în zonă ( la alternator/releu regulator de tensiune) - deci se putea/trebuia controlat și acel fir.

Că s-a optat pentru inlocuirea aleatorie de piese e altă discuție

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...