Sari la conținut

Diagnoza Duster 4x4 109cp


Postări Recomandate

DF569 PRESENT OR STORED - TURBOCHARGING CIRCUIT *
1.DEF: Turbocharging pressure too high.
2.DEF: Turbocharging pressure too low.

1.DEF
Run TEST 4: Turbocharging pressure sensor check.
Run TEST 5: Turbocharger control solenoid valve check.
Run TEST 21/30 Turbocharger check. (nu ai specificat tipul de injecție)

*Întâi se tratează defectele de mai jos, dacă există
Firstly, deal with the following faults:
– DF001 Coolant temperature sensor circuit,
– DF004 Turbocharging pressure sensor circuit,
– DF007 Rail pressure sensor circuit,
– DF011 Sensor supply voltage no. 1,
– DF012 Sensor supply voltage no. 2,
– DF026 Cylinder 1 injector control circuit,
– DF027 Cylinder 2 injector control circuit,
– DF028 Cylinder 3 injector control circuit,
– DF029 Cylinder 4 injector control circuit,
– DF052 Injector control circuit,
– DF054 Turbocharging solenoid valve control circuit,
– DF098 Fuel temperature sensor circuit,
– DF209 EGR valve position sensor circuit,
– DF272 EGR valve control circuit,
– DF619 EGR valve jammed open,
– DF644 Fuel flow regulator circuit,
– DF647 EGR valve position regulation,
– DF653 Cylinder no. 1 fuel injection calibration,
– DF654 Cylinder no. 2 fuel injection calibration,
– DF655 Cylinder no. 3 fuel injection calibration,
– DF656 Cylinder no. 4 fuel injection calibration,
– DF721 Engine overheating,
– DF771 Flow regulation adaptive,
– DF885 Rail pressure,
– DF1089 Turbocharging pressure consistency,

Deci senzor presiune supraalimentare defect și/sau EGR, atenție că în stadiul actual nu-și mai face regenerare:

– The OBD and Level 1 or OBD and Level 2 warning lights are illuminated (depending
on the vehicle),
– The particle filter might be clogged (depending on equipment).
– Engine performance reduced and limited.
 

P.S. Completează corect profilul

 

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 05.12.2020 la 10:24, mikail a spus:

salut, unde se poate face o diagnoza completa 1.5dci 2014 (Bucuresti), dar si explicata, multumesc!

Cea mai corecta solutie, din experienta, e la reprezentanta. La Galati sunt ok, la Braila sunt ok, la Bucuresti nu stiu sa iti zic.

Cauta o reprezentanta Dacia/Renault de incredere in Bucuresti si mergi cu incredere.

Daca nu vrei sa platesti reparatii/interventii platesti doar diagnoza. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Buna seara daca cineva poate sa ma ajute ,acesti martori cand au aparut prima data problemele pe tester erau lipsa presiune supraalimentare cei de la dacia au curatat pompa de vacum masina a mers pana la explozia interculerului am schimbat aceasta piesa  masina a functionat corespunzator ,din nou am cerut un tester la care diagnoza a fost presiune supraalimentare mare  am schimbat senzorul presiune a mers foarte bine pana cand iar aceiasi problema ma loveste ce este de facut va multumesc

20201218_185139.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • s-a rezolvat problema cu errorile..au fost de vina conectorii care nu facea contact perfect..insa acuma intre turatiile de 1500 si 2000 scoate fum gros negru si motorul face urat.." parca ar sparge nuci "  daca dau gas mai mult merge frumos...o sa verific debitorul de aer sa vad daca merge in parametri....revin ..
    • @Makdupă prima parte a reparatiei inainte de reevaluare stiu că era aproape 14000 lei - apoi s-a mai adaugat puntea spate (la geometrie apărea o mică deviație), sină scaun sofer (s-a strambat la 105kg/1,80m  ) , ornament inscris Duster - probabil ca finalul a fost spre 20000 lei (mai degraba mai puțin), dar nu stiu exact.  Am spălat masina - nu sunt inflitratii de apa - dar trebuie sa astept o ploaie torențială pt a fi sigur ca nu am probleme.  Din exterior masina arata ca inainte de accident (cu rezerva ca nu am un ”ochi” de specialist) - pe sub ea se observa ca s-a intervenit. Cam asta a fost - am avut norocul ca service-ul sa fi colaborat pana nu de mult cu Euroins -  acolo era un centru de constatari daune Euroins, chiar la ei in ”ogradă” - acum nu mai e, dar au pastrat relatia - cred ca si asta a contat si nu am avut probleme cu asiguratorul. Aveai dreptate cand spuneai de Euroins ca sunt naspa in relatia cu pagubitii si eram dispus sa apelez la cei pe care mi i-ai recomandat, doar ca am ”trișat”  și am mers la aia care au ”pile” la Eurions.  Dupa reparatie pot spune doar ca oamenii aia si-au dat silinta sa iasa bine - mie asa mi-au lasat impresia + nu am avut dureri de cap cu dosarul + masina la schimb. Da, poate la service Dacia iesea mai bine - nu stiu- insa e mulțumitor cum a iesit. Acum nu o pot vinde pt ca pierd prea multi bani si nu voi incerca vreodata sa pacalesc un cumparator, dar peste 3-4 ani cand apare Duster 3 si Bigster, ca s-o schimb, se mai atenuează din pierdere (devalorizarea normala aproape o inghite pe cea datorata accidentului) Cele bune
    • @Sa1fireai văzut cumva costul reparatiei? Stiu ca poate nu te intereseaza aspectul asta,doar asa de curiozitate.Sa încerci sa o speli la selfwash și sa observi dacă ai probleme cu apa.
    • Te salut @abc Daca maresti fotografia facuta dupa reparatie, din spatele masinii, pe suportul de la numar, scrie cam tot ce te-ar putea interesa
    • Cum se numeste service-ul in care a fost facuta reparatia?
×
×
  • Creează nouă...