Sari la conținut

Bee / Albinutza


Postări Recomandate

@foxbat: Da, știu ce zice lumea din jurul meu, dar nu contează. Ideea e că nu voi vinde niciodată mașina și de aceea vreau sa o îngrijesc cât de bine pot, să mă pot bucura cât mai mult de ea. Mai am una, la fel luată de nouă acum mulți ani și cocolită la fel de mult, cu care am mers mai mult prin străinătate, și oricât de mult am avut grijă de ea, tot e plină de mici ciobituri de la pietre aruncate de mașinile din față (cu toate că păstrez distanța) sau alte zgârieturi. La aia măcar stau liniștit că e tablă galvanizată și nu ruginește așa, dar tot mă doare sufletul. De asta am zis că încerc acum cu Dusterul și varianta asta cu înfolierea, să vedem cum se comportă în timp. Știu că acum trend-ul e să nu mai tragi de o mașină zeci de ani, dar eu gândesc un pic altfel...

Din fericire Dusterul nu va fi mașină de oraș (am o vechitură pentru frecat prin oraș și într-adevăr pe aia se văd toate amintirile din parcări), ci mai mult pt. excursii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 21
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No hai să vă prezint și eu noua mea achiziție. Este vorba despre un Duster SL Orange, TCe 150 4WD, culoarea Orange Atacama (de aici i se trage și porecla de "Albinuța") Am luat-o prin programul

Actualizare de topic... 1. În sfârșit am terminat cu înmatricularea, am numerele negre și toate actele. Am scăpat de emoții cu prostia asta cu înmatricularea obligatorie până la sfârșitul anului

@Mak: am vrut să fie culoarea originală, de aceea am ales folia transparentă. @foxbat: da. Sper să își dovedească utilitatea în timp, să își merite banii ăștia mulți. Știu că puteam să o vopsesc

Posted Images

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente nedorite! De asemenea, iti doresc o cutie de viteze fara probleme!

Cand mai faci km sa ne spui te rog cum stai cu zgomotele cutiei de viteze in accelerare (intre 1900-2100 turatii in vitezele 5 si 6). Multumesc!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@PPV: azi am adus-o acasă şi m-am fâţâit un pic cu ea prin oraş. Chiar am ciulit urechile la sirenaj, dar deocamdată nu am auzit nimic suspect. Mâine o ceruiesc prin toate găurile şi îi montez husele de scaune, iar duminică vreau să o scot la un drum mai lung, să vedem acolo. Oricum, părerea mea e că dacă auzi sirenajul, nu merge destul de tare muzica :twisted:

Legat de subiect, ce nu prea îmi place e schimbătorul. Parcă ceva nu e cum trebuie acolo, nu ştiu cum să explic senzaţia. Culmea că după ce am tot citit înainte de problemele cu timoneria, Dusterul ăla frecat pe care am făcut test-drive nu avea nicio problemă. Intra foarte bine în orice viteză, revenea perfect la punctul mort, nu agăţa nimic. La al meu ceva nu-mi place. Să vedem în timp, ori mă obişnuiesc cu el ori poate se mai lasă după rodaj, ori se strică şi mai tare şi atunci merg pe garanţie :P

@Stef13: şi folia va fi protejată pe deasupra cu un tratament full ceramic :roll:

PS: Vorba unui coleg de birou: păcat că nu o pot lua în casă cu mine (maşina adică), că stau la bloc la etajul I... :wub:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 18 ore, 205 a spus:

@PPV: azi am adus-o acasă şi m-am fâţâit un pic cu ea prin oraş. Chiar am ciulit urechile la sirenaj, dar deocamdată nu am auzit nimic suspect. Mâine o ceruiesc prin toate găurile şi îi montez husele de scaune, iar duminică vreau să o scot la un drum mai lung, să vedem acolo. Oricum, părerea mea e că dacă auzi sirenajul, nu merge destul de tare muzica :twisted:

Legat de subiect, ce nu prea îmi place e schimbătorul. Parcă ceva nu e cum trebuie acolo, nu ştiu cum să explic senzaţia. Culmea că după ce am tot citit înainte de problemele cu timoneria, Dusterul ăla frecat pe care am făcut test-drive nu avea nicio problemă. Intra foarte bine în orice viteză, revenea perfect la punctul mort, nu agăţa nimic. La al meu ceva nu-mi place. Să vedem în timp, ori mă obişnuiesc cu el ori poate se mai lasă după rodaj, ori se strică şi mai tare şi atunci merg pe garanţie :P

@Stef13: şi folia va fi protejată pe deasupra cu un tratament full ceramic :roll:

PS: Vorba unui coleg de birou: păcat că nu o pot lua în casă cu mine (maşina adică), că stau la bloc la etajul I... :wub:

Man....sa fie primit.masina si muierea nu sunt investitii ci pagube totale la buget.nu lasa pe nimeni sa ti strice nebunia..pardon..bucuria. bucura te cat poti si nu ti fa chip cioplit(casco da).

Acum 23 ore, PPV a spus:

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente nedorite! De asemenea, iti doresc o cutie de viteze fara probleme!

Cand mai faci km sa ne spui te rog cum stai cu zgomotele cutiei de viteze in accelerare (intre 1900-2100 turatii in vitezele 5 si 6). Multumesc!

 

Nimic de semnalat la mine.12000km.doar turbina urla de la 4500 in sus

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Revin cu noutăți despre mașinuță...

1. I-am montat husele de scaune (cele cumpărate din reprezentanță). Nu e cine știe ce filozofie, se pot monta și de către un singur om, așa cum le-am montat eu, dar dacă mai aveam o a doua pereche de mâini ar fi fost mult mai ușor (deci dacă vă gândiți să le montați, faceți rost înainte de o nevastă sau un prieten să vă ajute, că va fi mult mai ușor). Husele sunt de calitate, mă bucur că le-am montat, că nu-mi mai fac acum probleme că se murdăresc cele originale. Dacă se pătează cu ceva, le scot și le bag la mașina de spălat. Ca și calitate sunt mult peste ce am mai cumpărat din comerț și am montat pe celelalte mașini ale mele.

2. Am ajuns la concluzia că a meritat toți banii folierea mașinii. Ieri am scos-o un pic pe dealuri (apropo, se descurcă excelent) și dacă n-aș fi avut folia, când auzeam mărăcinii și crengile de pe marginea drumului cum zgârie mașina m-aș fi zgâriat și eu pe ochi de ciudă. La fel și la spălătorie, la celelalte mașini îmi făceam griji cum să le spăl, cu șampon scump, cu prosop de uscare profesional, retușat cu quick detailer și cârpe speciale și scumpe, ca să nu afectez lacul mașinii. Acum? Ștearsă rapid cu o ieftineală de cârpă cu microfibră de câțiva lei din Selgros, fără să-mi mai fac griji de "pânze de păianjen"  sau alte urme pe lacul mașinii. La fel, nu mai trebuie să mă subțiez în garaj (este cam înghesuit acolo) când trec pe lângă ea, să nu cumva să o ating cu vreo capsă de la pantaloni sau cu un fermoar ca să se zgârie. 

3. Am verificat și roata de rezervă. Ăștia au pus anvelope premium (Good Year) pe mașină, dar la rezervă au dat cu bâta în baltă (e ceva chinezărie Giti). Sper să țină în caz de pană, să nu fie din aia de unică folosință, să te lase când ți-e lumea mai dragă...  

4. Mi-a venit și sertarul de sub scaunul pasagerului (știu că s-a mai discutat subiectul acesta, deci poate interesează pe cineva). Am văzut pe youtube că mașina vine cu găurile gata făcute (fără sertar), dar se poate comanda ulterior. Dacă e cineva interesat și nu îl puteți comanda, faceți rost de la vreo cunoștință sau chiar de aici de pe forum de un VIN al unei mașini mai vechi care a venit din fabrică cu sertarul respectiv și comandați pe acel VIN sertarul (ca piesă de schimb). Sertarul împreună cu șuruburile a fost în total 408 lei, dar nu l-am putut monta, că îmi lipsesc 2 elemente cu care se prinde sertarul de podeaua mașinii. Am poze cum ar trebui să arate, dar nu știu nici cum se numesc oficial și nici codul lor. Aștept acum răspuns, încerc să le comand și pe alea. Intenționez să pun stația CB în sertarul acesta, de aceea țin morțiș să îl am. E ascunzătoarea perfectă pentru stație, să nu se vadă, iar când o folosesc, scot doar microfonul de acolo. Nu-mi place să văd mățăraie sau chestii aruncate aiurea prin mașină.

5. Și câteva prime impresii după (doar) vreo 700 km: îmi place tot mai mult mașinuța, păcat că nu apuc să o conduc decât în weekend. Îmi dă impresia de mașină străină, bine închegată. Sigur, nu e perfectă, mai sunt mărunțișuri care se puteau face mai bine, dar per total sunt foarte mulțumit de alegerea făcută și chiar nu-mi pare rău că am luat-o. Evident că pot să emit o părere obiectivă abia după câțiva ani de folosire, dar ca primă impresie, chiar îmi place. Am plimbat-o și pe autostradă și pe coclauri și pentru mine e mașina ideală de aventură. Ba chiar aș putea spune că mașina asta e terapie psihică, numai gândul că vine iarăși weekendul și iarăși mă plimb cu ea mă ajută să trec mai ușor peste săptămânile de kkt de la serviciu...:twisted:

Acum îi fac rodajul ca la carte și o conduc potolit, dar de-abia aștept să fac câteva mii de km și după aceea să văd cu adevărat ce poate. Consumul mediu tot scade (nu mă interesează aspectul ăsta, nu o conduc subturat, dar cu fiecare drum făcut tot mai scade cu o zecime). Ieri când m-am uitat ultima dată pe CB afișa 7,1%, deci din punctul meu de vedere e super ok. Probabil va mai scădea un pic, după 10.000 km va fi consumul real, când se lasă de tot motorul.

Când am spălat-o am băgat ca ciobanul jetul de apă pe la uși, să simulez o ploaie torențială, să văd dacă intră apă în ea cum ziceau haterii cu portmoneele, dar nu s-a infiltrat nicio picătură de apă.

Sirenaj încă nu am, tot am ciulit urechile cu muzica oprită dar nimic.

Schimbătorul de viteze e ok, fie m-am obișnuit cu el fie chiar s-a lăsat/rodat, acum e chiar ok.

Frânele sunt foarte ok, farurile luminează bine, servodirecția e parfum, atât de ușor merge, gadget-urile funcționează toate ok și sunt folositoare, scaunele sunt ok-ish. Singurul lucru care mă enervează e cotiera aia inutilă (e mult prea sus în dreapta și suportul de pe ușă mult prea jos/prea departe, deci nu poți să te lăfăi cu coatele susținute la drum lung).

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poti pune te rog poze cu interiorul, mai exact cum arata husele de scaun ? Si pune te rog un cod de produs, pentru cine isi doreste pe viitor ? :) Sunt foarte interesat, pentru ca s-ar putea sa am nevoie de ele in urmatorii ani...

Legat de statie, o solutie pe care o folosesc eu - statia e pusa in spate, pe polita de la portbagaj. Motivul : este aproape priza de la portbagaj si apoi pot trage usor cablul de la antena, prin bara longitudinala si apoi printre cheder si portiera. Antena nu este cu suport fix, ci cu talpa magnetica ( care a rezistat si la 170 km/h, de 120 mm ). Sistemul de radio CB il montez in maxim 5 minute...nu mai zic de faptul ca il poti tine in masina fara probleme - atat antena, in portbagaj cat si statia, in sertarul de sub scaun.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...