Sari la conținut

Limitare acceleratie 1.5 dCI


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 73
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1.5 dci 4x4. da in nas inca de noua. undeva la 2000 - 2100rpm, doar in treapta a 5 a, are un moment, din cand in cand, in care taie pentru o fractiune de secunda gazul. Se intampla mai ales la mers co

Întreruperile n-au dispărut nici la a mea, apar totuși suficient de rar încât sa nu le mai dau importanță. Probleme cu accelerația n-am avut. MY2018, vreo 37000 km..

Salut!  Si la mine face la fel, mai accentuat pana cand se incalzeste motorul . Am mai observat ca dupa un drum mai lung, "fenomenul" nu mai este asa accentuat. Am fost in service Dacia , au pus pe te

Posted Images

Ok. Multumesc! Eu merg cam mult. O am din septembrie si am deja 12.000 km. 

A inceput sa faca cam la fiecare 200 km in ultimii 2.000 km si pe tester nimic. 
O sa incerc sa merg in reprezentanta fix in ziua in care imi face. 

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
La 19.05.2020 la 10:45, PufarinaUcigasa a spus:

Castrol se aplica la 1.5 Blue dCI si benzinarele 1.33 TCe.

La motorizarile mai vechi raman uleiurile deja stiute

Pe mine m-au întrebat la service ce ulei prefer. Am ales Castrol deși Blue am doar la culoarea caroseriei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...
La 08.11.2020 la 11:49, mikail a spus:

Salut!  Si la mine face la fel, mai accentuat pana cand se incalzeste motorul . Am mai observat ca dupa un drum mai lung, "fenomenul" nu mai este asa accentuat. Am fost in service Dacia , au pus pe tester, totul ok, dar spuneau ceva de "Volet" admisie , ca este posibil sa nu se deschida corect in anumite perioade de functionare a motorului. Mai este posibil ca "intreruperea" sa fie la momentul cand se face curatarea filtrului de particule.

Salut! ...un update, referitor la "simptomul de accelerare cu pb" am observat ca acum dupa schimbul de ulei, acceleratia este liniara, (schimat ulei MOTUL 5-30, norma renault),  la ~10000Km efectuati,  inainte am avut ulei ELF. Nu stiu daca are vreo legatura, dar rezultatul acum este ca acceleratia este liniara, fara turbo boost(parca asa-i spune la simptom"). Sa vedem in urmatorii km cum se comporta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inceput sa merg mai turat cu ea. Asta mi-au spus cei de la Apan Braila. Gen schimbat dupa 3000 rpm. 
De exemplu inainte dadeam tr 6 la 110 km. Acum o vede doar dupa 120 km. Nu mai face. 
Mi-au spus ca daca nu o “guit” putin o sa mi se infinde EGR-ul. 
Niciodata nu mergeam oricum dupa indicatorul din bord ca era prea “lesinat”.

Se pare ca au avut dreptate schimbat putin mai sus 3000 in loc de 2500 si simptomele au disparut.

Plus ca pe ornamentul de toba gaseam fff putina funingine inainte.
Acum luceste.🤣🤣

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da, asa mi s-a recomandat la ultima revizie (desi asta este stilul meu de mers) si asa am mers(~2500>>3000+), dar acum dupa schimbul de ulei ...am senzatia ca este alta masina. Accelereaza liniar fara aceea (piedica) pe la 2000 ture. Am senzatia ca acest motor de 1.5D, este cam la limita dpdv putere si orice componenta (ulei fara lubrifiere corecta, roti infranate, filtre infundate, etc...), pot duce la diverse simpome pe care le simte conducatorul auto. Spunea cineva de la service, ca si aerul(aspiratie si racire turbo) din perioada verii vs perioada iernii, poate avea influenta in functionarea motorului. Nu stiu daca este asa sau nu..., ca nu sunt mecanic, dar faptul ca motorul care echipeaza Duster 1.5Dci euro 5, este la limita dpdv putere, este clar...asa este!

am inteles tot de la service Dacia, ca la urmatoarele modele s-a schimbat ceva la conducta de turbo...intr-adevar acele modele mai noi, merg diferit...am testat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mai obs o chestie. Desi pare turat, daca mergi pe un drum drept, liber, constant cu 110 km in tr 5 o sa ai surpriza ca ai un cns instant mai mic decat in tr 6 tot la 110 km

Am obs pe un drum judetean cand mergeam la tara si nu ma grabeam. 
Eu din sept pana acum am facut 2 schimburi (am 30.000 km deja cu ea) si nu am obs diferente majore dupa schimb. Doar putin cum se aude motorul ca de….e ulei nou. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca ai pus acelasi tip de ulei, cred ca este normal sa nu fie nicio diferenta, eu am pus alt producator (cu acceasi norma RN0720). Chestia cu consumul , este posibil, dar numai "motorul de la masina":D..stie"" de ce.

Raman la parerea ca acest tip de Duster/motor a avut o problema constructiva, iar la modelele ulterioare au modificat ceva la aspiratie/turbo. Se vede clar diferenta (poza motor-conducta aspiratie si conducta turbo) intre modelul diesel, Duster 2014 si modelul Duster 2016+

Duster 2016--.jpg

Duster 2014.jpg

Chiar acum, mikail a spus:

daca ai pus acelasi tip de ulei, cred ca este normal sa nu fie nicio diferenta, eu am pus alt producator (cu acceasi norma RN0720). Chestia cu consumul , este posibil, dar numai "motorul de la masina":D..stie"" de ce.

Raman la parerea ca acest tip de Duster/motor a avut o problema constructiva, iar la modelele ulterioare au modificat ceva la aspiratie/turbo. Se vede clar diferenta (poza motor-conducta aspiratie si conducta turbo) intre modelul diesel, Duster 2014 si modelul Duster 2016+

Duster 2016--.jpg

Duster 2014.jpg

prima poza este Duster 2016+ a doua este Duster 2014

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...