Sari la conținut

Limitare acceleratie 1.5 dCI


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 73
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1.5 dci 4x4. da in nas inca de noua. undeva la 2000 - 2100rpm, doar in treapta a 5 a, are un moment, din cand in cand, in care taie pentru o fractiune de secunda gazul. Se intampla mai ales la mers co

Întreruperile n-au dispărut nici la a mea, apar totuși suficient de rar încât sa nu le mai dau importanță. Probleme cu accelerația n-am avut. MY2018, vreo 37000 km..

Salut!  Si la mine face la fel, mai accentuat pana cand se incalzeste motorul . Am mai observat ca dupa un drum mai lung, "fenomenul" nu mai este asa accentuat. Am fost in service Dacia , au pus pe te

Posted Images

  • 5 months later...

1.5 dci 4x4. da in nas inca de noua. undeva la 2000 - 2100rpm, doar in treapta a 5 a, are un moment, din cand in cand, in care taie pentru o fractiune de secunda gazul. Se intampla mai ales la mers constant (coasting), sau accelerare usoara. de 2 ani incoace s-a schimbat pedala de acceleratie, s-au facut toate update-urile de soft, etc etc etc. Problema ramane.

Mai are momente in care accelereaza foarte, foarte lent, apoi, 5 minute mai târziu, totul ok. Atunci cand accelereaza lent am senzatia ca daca calc pedala se infraneaza, daca ii dau motorina doar cat trebuie mentine viteza pana ii trece.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, s-au rezolvat întreruperile la voi? Noi avem masina din 2018, are 32000 km si tot asa face, indiferent ce am incercat. Doar treapta 5, coasting pe la 2000 2100 rpm.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Întreruperile n-au dispărut nici la a mea, apar totuși suficient de rar încât sa nu le mai dau importanță.

Probleme cu accelerația n-am avut.

MY2018, vreo 37000 km..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut!  Si la mine face la fel, mai accentuat pana cand se incalzeste motorul . Am mai observat ca dupa un drum mai lung, "fenomenul" nu mai este asa accentuat. Am fost in service Dacia , au pus pe tester, totul ok, dar spuneau ceva de "Volet" admisie , ca este posibil sa nu se deschida corect in anumite perioade de functionare a motorului. Mai este posibil ca "intreruperea" sa fie la momentul cand se face curatarea filtrului de particule.

Editat de mikail
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa mi-au spus si mie legat de datul in nas si lipsa de putere din cand in cand - sa nu fie regenerarea. Cum noi mergem cu masina doar in afara orasului, aflam de la o saptamana la alta daca mai da in nas sau nu. Deocamdata da.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
La 20.04.2019 la 15:25, alin1974 a spus:

Buna ziua,  eu am o Dacia Lodgy, 110 cp euro 5. Acelasi fenomen am patit si eu de cand am lutat masina( de noua). Totul se intampla intre 2200 - 2500 rot/min. Initial am crezut ca este de la regenerarea filtrului. Totul fara eroare ramasa. Pe la 40000 km, dupa un drum mai lung, a facut foarte des. Eroarea ramasa era ceva legat de debit carburant si amestec. S-a schimbat rampa de injectie, are pe ea un senzor si nu vune piesa separata,dar dupa 5000 km a inceput iar dar si la turatii mai mici. Aceeasi eroare. Mecanicul, care si initial mi-a spus ca este simtom de pompa, a cerut la inlocuire pompa de injectie. S-a înlocuit si problemele au dispărut. Acum nu mai am nici o intrerupere si masina are 57000 km. Totul a fost facut in garantie.

Eu v-am impartasit problema mea si sa sugerez sa nu o lasati "ca merge si asa". Nu este de la regenerare. Initial asa am crezut si eu. Bafta tuturor.

Salut! Ce tester au folosit? Ai idee? Clip sau Ddt? Pe tester (Clip) nu am nicio eroare. A mea este euro 6 1.5 blue dci.

Si Duster-ul meu intrerupe undeva in tr a 5 a...cam pe la 2200-2500 de ture.

De obicei am obs ca face atunci cand reduci si schimbi din tr 6 si apoi mentii timp de cateva minute tr 5 linistit.

O sg data mi-a intrerupt si mai sus de 2500 de ture la o accelerare mai tare in tr a 4 a.

Editat de ionitaauras
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...