Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu amortizezi nimic în 4 ani deoarece, conform condițiilor de garanție, pierzi garanția la elementele afectate: tablă, motor, cablaje.

H5H e un motor nou, cu mult plastic pe el, personal nu aș face modificări de genul.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 19
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Recapitulând: - motoarele de la Dacia sunt diferite în versiunile cu GPL, adică unele piesele sunt modificate față de versiunea pe benzină. - 1,3 TCe ca și 1,2 TCe sunt motoare cu injecție d

1. Am scris destul de clar detalii când va fi posibil. 2. Atât timp cât pe site-ul oficial al prins la Dacia nu apare decât Logan 1,6 nu am ce discuta. (lista separată nu ține loc de omologare RA

O parerea " psiho-sociala" - motoarele astea sunt economice.daca vrei si mai multa economie mergi pe diesel. Realizezi ca se putea face " de fabrica" cu GPL ca la modelul de 1.0. Daca te ast

1.2 tce a fost clar un eșec: consuma ulei clar. In Romania Dacia-Renault au refuzat să accepte asta in fata unuia dintre puținii care i-a dat în judecată pe motiv ca-si pusese gpl. Au fost reduși la tăcere de miile de contestatari din UE care au reclamat consumul de ulei care, se pare, că era provocat de o aliniere a segmenților că urmare a vibrațiilor normale de funcționare. Reducerea acestor a fost probabil realizată prin ușurarea motorului de multe elemente redundante metalice.

Când vb de amortizarea instalației, mă refer strict la investiția în instalația gpl. Dar asta o știe toată lumea!

Pierderea garanției (numai la motor!) se compensează (cică) prin acea asigurare!

Tot ce-am zis mai sus e la nivel de comentariu simplu. Presupuneri bazate pe un anumit pachet de cunoștințe tehnice și juridice. Nu am pretenția corectitudinii.

Până acum în jurul 1.3 tce e o mare tăcere! Pe tot netul. Și dacă eu am 30000 in primul an fără nici o problema, cu siguranță alții pe Megane-uri au ajuns la 100.000 sigur! Sper, spre binele meu, sa fie un motor reușit!

A! Nu știu de ce instalația gpl PRINS pomenită merge cu amestec benzina-gaz. Probabil pentru a menține temperatura și presiunea la finalul arderii in valori suportabile de către materialele folosite și cu care gazele arse iau contact! Probabil că un senzor citește acești parametri și reglează acel procent gpl-benzina.

Din pacate, tot ce am zis mai sus, Pb tehnice, sunt păstrate secrete de cei care le cunosc, companii etc. Asta e și motivul pt care am redeschis acest subiect.

Daca știe cineva ceva in plus...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La 1,2 TCe alta e problema, detalii când va fi posibil.

La 1,3 TCe pe lângă GDI mai ai și filtrul de particule în ecuație, așa că fiecare face ce vrea pe banii lui, asumându-și pierderea garanției. Garanția acelei firme nu acoperă costul unui motor nou,  celor care pun botul la basme de genul le reamintesc că în cazul unui Duster ph2 cu 1,2TCe de aprox 16.000 euro motorul fără accesorii era doar 7000 euro.

@foxbat: Nu e vorba doar de țevăraie

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun!

Accept că ce zic eu nu e musai adevărat! Dar astept, pe lângă refuzul simplu al consemnărilor mele:

1. Care era pb la 1.2 tce? Pe scurt, cum am rezumat-o eu. O propoziție nu cred că e out of topic!

2. Dacă aveți o schema de funcționare care să includă și algoritmul respectiv pt instalația LPDI PRINS de care discutam va rog sa le prezentați pt a înțelege legătura dintre GPF și pierderea garanției. Ținând cont că instalațiile respective gpl sunt dedicate pt fiecare motor in parte, speram că olandezii au ținut cont de prezenta GPF-ului!

3. Aveți o asigurare din aceea la care se.pune botul pt a vedea cum suntem trași pe sfoară? Eu nu am reușit să fac rost. Sunt curios daca e vreo șmecherie... Nu e exclus, dat fiind realitățile din Romania, dar nu-mi place sa arunc cu noroi gratuit!

Cu consemnarea că fiecare face ce vrea cu garanția lui sunt de acord... Nu sunt de acord cu exprimări de genul a crede basme de către unii...

Și totuși,

4. de ce la inst gpl LPDI funcționarea e cu amestec benzina-gaz? Nu cumva are legătură și cu GPF-ul? Regenerarea acestuia cum are loc: cu injecție postardere sau cu al 5-lea injector? Sau prin alta modalitate?

Cunoscând aceste detalii ne putem asuma, sau dimpotrivă, montarea unei inst gpl pe 1.3 tce!

Editat de aramis1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 9 ore, t0rquemada a spus:

@foxbat: Nu e vorba doar de țevăraie

 

daca nu e prea off topic si ai putea detalii ( ai zile in care esti criptic rau si altele in care dai muulte detalii :). Te rog posteaza intr-o zi din cele cu "detalii":)

merci

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Clusterul de bord = Tabloul de bord = unul dintre ECU-urile prezente in masina.  Indicatorul de combustibil nu are treaba cu injectia. Intrebam de reprogramarea injectiei pentru ca unele serii de sasiu au OTS (Operatiune Tehnica Speciala). Daca este si a ta, vei afla la urmatoarea intrare in service autorizat/reprezentanta. Oricum, destula vorba...te rog sa ne tii la curent. Zi faina !
    • Di nou Cluj / Padis / Boga si retur> https://photos.app.goo.gl/7E4K2oLcBboPnXT47
    • Clar nu are legatura cu lag.ul turbinei. Lag.ul il ai la inceput cand accelerezi. Eu eram deja in repriza de ceva timp.  Am patit.o si eu si tatal meu (el merge mai des cu ea). Am crezut ca i se pare, ca poate era pe eco sau poate nu era in turatia de cuplu sau poate avea limitatorul de viteza setat. O sa fac o programare curand pentru ca initial voiam sa astept urmatoarea revizie sa le semnalez problema. @PufarinaUcigasa Am avut interventie in service pentru indicatorul de combustibil. Am mers de cateva ori, au schinbat si sonda din rezervor ca in final sa isi dea seama ca e din soft. Softul cui nu stiu exact...al clusterului de bord sau ECU? Nu stiu cata relevanta ar avea pentru ca s.a intamplat si inainte treaba asta. Ca idee ... de cand o am n.a vazut nici macar odata 5000 rpm pentru ca nu a fost necesar. Are reprize destul de bune pana in 4000-4500.  M.am chinuit putin sa reproduc problema si nu a mai vrut deloc. Va fi greu de reprodus treaba asta si poate va fi nevoie de un sistem de diagnoza conectat (asta daca nu e persistenta eroarea).    
    • E clar ca fiecare sofer simte altfel comportamentul masinii, dar eu totusi as crede ca e aceleasi motiv la baza : traseul injectie - clapeta de acceleratie - pedala de acceleratie, incluzand bineinteles si ECU-urile aferente. Din pacate, @mpaun a experimentat posibilul rezultat de care se temeau ceilalti - lag foarte mare, intr-o situatie critica. @mpaun ai avut cumva o interventie in service, in care s-a facut reprogramarea injectiei ? La comportamentul descris de tine, in jurul valorii de 2400 RPM, turbina trebuie sa fie sigur in sarcina, iar cand iti da asa de tare in nas, ori primeste eroare pe CAN, ori efectiv o componenta fizica e defecta. Ai incercat cumva sa forjezi putin motorul, spre limita superioara la RPM ? Poate vibratiile fac in anumite momente sa sara ceva de pe pozitie suficient cat sa faca comportamentul descris de tine. De asemenea as incerca cu cineva pe loc sa tureze motorul in gol, poate observi scapari de aer/presiune prin anumite locuri.
    • La diesel problema apărea doar la mers cu viteză constantă, cu pedala de accelerație un pic apăsată, deobicei in treapta a V-a. Si se simțea ca o smucitura foarte scurtă, nicidecum să se piardă din elan sau să-ți dea timp de vreo reacție. Lui i s-a tăiat gazul în accelerare puternică și se pare ca a fost destul de lung momentul de a avut timp sa gândească și să schimbe treapta..
×
×
  • Creează nouă...