Sari la conținut

Zgomote/greierasi


Postări Recomandate

Multumesc frumos pentru raspuns. Nu am umblat pana acum la nicio masina la nimic ca la batranul Logan si Astra nu aveam probleme de genul.De aceea trebuie sa intreb cu riscul de a ma face de ras,daca trebuie sa dau fata de usa jos si sa strang suruburile de pe sub ea sau sunt unele la vedere,in partea de jos.Multumesc!

Cand reusesti sa rezolvi zgomotul din bord si daca vrei,sa postezi aici rezolvarea te rog.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 45
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1. Inceasca sa strangi putin suruburile de la fata de usa. 2. Zgomotul din partea dreapta a bordului este produs de capacul de deasupra torpedoului si de intrerupatorul/butonul lampii din torpedo

Eu cred ca sunt ceva probleme si pe partea de proiectare a caroseriei, spun asta deoarece uneori se aud trosnituri in caroserie cand urc sau cobor zone mai abrupte/inalte. Iar la Logan in 15 ani nicio

Nu este 4X4 si in plus de asta nu cred ca as fi dat 18-20.000 eur pe Duster. Nu isi merita banii parerea mea. Dar asta e alta discutie. Iar chestia cu trosnitura s-a auzit de 2x deasupra capului meu i

Posted Images

Eu cred ca sunt ceva probleme si pe partea de proiectare a caroseriei, spun asta deoarece uneori se aud trosnituri in caroserie cand urc sau cobor zone mai abrupte/inalte. Iar la Logan in 15 ani niciodata nu am auzit sa trosneasca caroseria. Nu stiu cum e la Duster Ph2, dar din ce stiu s-a umblat putin pe la caroserie cand s-a facut Ph3 , poate si din cauza asta sunt si acele probleme cu chederele de la usi, etc. Daca gresesc, rog pe cineva sa ma corecteze.

Editat de jelly
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este 4X4 si in plus de asta nu cred ca as fi dat 18-20.000 eur pe Duster. Nu isi merita banii parerea mea. Dar asta e alta discutie. Iar chestia cu trosnitura s-a auzit de 2x deasupra capului meu in plafon,  de am zis ca gata sa cutat tabla si cele mai multe pe spate care cred eu ca au fost din cauza haionului. Acum ca l-am facut sa nu se mai auda, momentan este liniste.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine se aude cv in plafon dar nu ca o trosnitura ci ca si cum nu ar fi planseul fixat si loveste in tabla,dar asta e mai putin deranjant ca se aude mai rar.  Cum ai rezolvat cu haionul,jelly? De la incuietoare?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 23.01.2021 la 8:10, jelly a spus:

 Iar chestia cu trosnitura s-a auzit de 2x deasupra capului meu in plafon,  

Si la mine se auzea si am apasat pe clipsurile de fixare in sus - rezultand prinderea mai fixa a plafonului de caroserie si nu mai trozneste. La PH3 nu stiu exact cum este.

image.png.272a258701e1356a3bf11adf533d2382.png  

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Zgomotele sunt de la carcasa celei de a treia lampa de stop. Am auzit acelasi zgomot ca o trosnitura si cand stateam in masina parcat pe o suprafata perfect plana deci nu cred ca sunt zgomote de la caroserie pur si simplu se dilata si se contracta foarte mult plasticul ala.

A reusit cineva sa gaseasca zgomotul din bord,partea de la pasager? Am auzit ca ar putea fi de la airbag dar in acelasi timp altii care au umblat la el si i-au strans șuruburile spun ca zgomotul tot e. Aveti idee ce e pana la urma?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Zgomote/greierasi

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...