Sari la conținut

Zgomote/greierasi


Postări Recomandate

Grija mare la reglajul opritorilor de la haion (modelul ce culisează) al meu e 1.3 4x2 2019. Doua zile m-am chinuit la reglaj și acum e liniște totala pe ori ce tip de drum. Nu are nici o treaba cu încuietoarea sau cu cârligul de la încuietoare, toată treaba sta în opritoare, răbdare și reglaj. Ca idee apasă cu ambele mâini în zona dintre număr și bara dacă scârțâie și se mișcă usa nu e ok. Alta chestie la reglaj, atunci când apeși pe butonul de deschidere haionul trebuie sa vina spre tine o idee aproape insesizabil. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 45
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1. Inceasca sa strangi putin suruburile de la fata de usa. 2. Zgomotul din partea dreapta a bordului este produs de capacul de deasupra torpedoului si de intrerupatorul/butonul lampii din torpedo

Eu cred ca sunt ceva probleme si pe partea de proiectare a caroseriei, spun asta deoarece uneori se aud trosnituri in caroserie cand urc sau cobor zone mai abrupte/inalte. Iar la Logan in 15 ani nicio

Nu este 4X4 si in plus de asta nu cred ca as fi dat 18-20.000 eur pe Duster. Nu isi merita banii parerea mea. Dar asta e alta discutie. Iar chestia cu trosnitura s-a auzit de 2x deasupra capului meu i

Posted Images

Deci nu e doar pozitia de minim si cea de maxim trebuie sa le mai invart pe acolo,am inteles. Asa apasam si eu pe usa si se misca in continuare,o sa mai insist la reglaj,multumesc frumos.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar azi am fost si mi-au pus alte tampoane de cauciuc la portbagaj si gata cu zgomotul. Mai ramane un zgomot care mie mi se pare ca vine din zona plafonului.

I-am rugat sa verifice plafoniera si sper ca au facut-o.Cert e ca mi-au scris pe fisa de garantie ca nu e nimic in neregula cu ea,zgomotul insa exista dar poate vine din alta parte. Oricum e mai putin deranjant decat portbagajul,se poate trai cu el.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alte tampoane decat cele din fabrică? La mine in pozitia maxim deschis a tamponului nu atinge zona de sprijin de pe caroserie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-a mai explicat doamna de la receptie ce si cum dar am presupus eu pt ca cele care erau pe masina nu stateau in pozitia in care le lasam. Dupa cateva inchideri si deschideri reveneau la starea initiala,astea vad ca stau cum le-au reglat ei si nu mai sunt zgomote din zona portbagajului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

La an nou,probleme noi:). De vreo saptamana,la franare,indiferent ca e puternica sau lina,imi scartaie fata de usa de la sofer,asta mi se pare mie ca e cel putin. A mai intampinat cineva problema asta?

Ar mai fi ceva si in bord din zona pasagerului,la orice linie de tramvai/denivelare peste care treci cu mai mult de 22 de km/h(da,e foarte exact numarul ca am stat sa observ :))) zdrangane cv in bord.De precizat ca nu am nimic in torpedou.

Deasemenea tin sa precizez ca in ciuda faptului ca fost reglat portbagajul si nu se mai misca,in continuare se aude un zgomot din zona aia,dar am renuntat sa mai investighez ca e fara rost,nu imi dau seama ce poate fi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Inceasca sa strangi putin suruburile de la fata de usa.

2. Zgomotul din partea dreapta a bordului este produs de capacul de deasupra torpedoului si de intrerupatorul/butonul lampii din torpedou. Si eu am acest zgomot si am gasit o solutie de a reduce la tacere zona respectiva, dar din lipsa de timp, am tot amanat.

3. Orice ai face la haion, zgomotul dupa un timp revine. in cazul meu a fost schimbata incuietoarea. A fost liniste totala 2 luni. Acum este tot liniste, dar nu m-am mai dus la Dacia pentru a rezolva situatia, ci am rezolvat eu problema.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Zgomote/greierasi

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • salutare. ce mai recomandati (all season)  va rog? din ce am mai citit s-au mai schimabt din "clasamente". jantele stoc, 17. Va multumesc
    • Vă salut,  Ma puteti ajuta cu o opinie legata de acea depunere in partea inferioara a vasului de expansiune? Motorizarea este este 1.3 TCE cu EDC, nov. 2022 și are 23.000 km. Cutia EDC a fost înlocuită pe garanție la 6000km din cauza unor zgomote la retrogradare. Dupa prima revizie de 1 an, nov.  2023 , am observat ca nivelul de ulei motor depășește cu aprox 0,7cm pe joja iar cu lichid răcire am completat în iarna sa fie la nivel. De curând am văzut ca pe fundul vasului de expansiune exista acele depuneri și nu-mi dau seama dacă e calcar sau sunt uleioase ca nu mă pricep. Aveți idee, sunt normale sau ar trebui să-mi fac griji? Multumesc!
    • E mai ușor sa primești mura.n gura decat sa cauți!
    • Este bine daca initiatorul adauga la profil si detaliile despre masina, motorizare si an de fabricatie. Pe forum se gasesc foarte multe informatii, detalii si experiente despre transmisia 4x4 TL8, inclusiv despre probleme cu aceasta (majoritatea insa ca nu cupleaza sau decupleaza), faptul ca “la viraj stanga sau dreapta mi se cupleaza 4x4 si masina merge infranata, … , dar numai cand virez stanga sau dreapta apare aceasta problema” cred ca poate sa fie generat de cateva cauze, inclusiv poate ca “…recent s a schimbat uleiul la grup pentu ca mi se supraincalzea tractiunea”, de aceea cred ca este bine sa se faca cateva verificari atat via diagnoza cat si electrice sau mecanice. Iar pentru ca titlul topicului este “Probleme tractiune 4x4” atasez doar cateva capturi legate de aceasta pentru un Duster H79, poate sunt de folos si altor colegi de forum (si nu numai):
    • Salut pe toti dusteristi. Gabi poate fi de la mufa de cuplare 4x4 grup diferential spate.Trebui mai intai sa o decuplezi,sa-i dai cu un spray de contacte electrice si sa o cuplezi la loc.Asta ar fi cel mai bun caz.Daca nu merge trebuie vazut cablajul care intra in grup.Acesta se deterioreaza si trebuie inlocuit de un mecanic priceput.Bafta si spor la treaba.
×
×
  • Creează nouă...