Sari la conținut

Duster 1.3TCE 150CP GPF 4x4 - SL Orange - Gris Comete


Postări Recomandate

Tensiunea la priza de bricheta sta la 14.4-14.8V in timpul mersului doar daca aprind faza scurta (deci renunt la Auto). Doar cu pozitiile aprinse, se apropie 13.4-13.8V daca dau aeroterma la maxim. E ciudat ca dezaburirea (luneta si oglinzi), consumator mare, nu implica 'pilotul' sa incarce... Pe mentinere constanta a acceleratiei, inclusiv pe Cruise Control, nu mi se pare totusi normal sa am doar 12.2V, sa alimentez consumatorii din baterie (probabil daca tensiunea ar scade la bornele bateriei sub 80% (AGM?), ar porni incarcarea, nu stiu...); sunt de acord ca daca 'calc' pedala, sa se decupleze alternatorul de la furnizare curent de incarcare, si compresoul AC sa se decupleze (nu ca asta n-as face asa si cand stai pe loc, porneste-se opreste singur - Dacia zice ca e normal (adica va avea o viata foarte scurta...)). Am mers ieri la temperaturi externe intre -12 si -4 grade (cu zapada in permanenta in compartimentul motor in zona filtru de aer, calculator injectie, baterie...), comportamentul acesta al incarcarii ma intriga si nu pot sa nu ma intreb daca nu poate fi corectat...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 235
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Blocatorul de volan se poate distruge/dezmembra/dezinstala foarte usor, in concluzie nu merita. Vezi pe Youtube canalul asta, chiar are o masina cu blocator de volan pus de hot ( cred ca e episodul cu

Rabdare...cand va ajunge masina, te va contacta dealerul. Ca sa iti ocupi timpul, vezi accesoriile disponibile si daca ai nevoie de ele. Cauta pe net pretul, ce presupune montajul, ce benefi

Coduri OEM Lichid de vara 5L - 7711238966  Lichid de iarna 5L - 7711238976

Posted Images

Totuși de ce îți este frică ? Că ai să rămâi fără baterie ? Că ai să conectezi un consumator care să îi dea în cap bateriei ?

Iar la baterie, nu contează atât de mult tensiunea, ci contează curentul. Mai mult, curentul este limitat de siguranță, deci repet, unde este nemulțumirea ?

Ca încheiere, mașina la mine merge cu Stop & Start 24/7. Bateria merge spre 4 ani și nu am absolut nici o problemă.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nemultumirea este la accesorii cand sistemul 'nu incarca': stergatoare care se mica foarte lent, pompa de stropire mai zgomotoasa si cu debit mai mic, aeroterma cu viteza fluctuanta si 'audibil' cu turatii mai mici... Sunt convins ca la Service as primi 'asa face toate'. Daca se duce bateria, sper sa o acopere garantia (nu sunt sigur...).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ninoniculescu Raspunsul ca asa face toate il poti primi si de aici de pe forum, nu neaparat de la service, pentru ca asta-i adevarul. Si eu am observat imediat dupa pornirea motorului ca stergatoarele la prima "baleere" sunt mai lente, dar sincer sa fiu nu ma deranjeaza asta atata timp cat functioneaza. Pompita de stropire este mai zgomotoaza pentru ca este asezata intr-o zona care este aproape de habitaclu. Bidonasul la majoritatea masinilor este asezat in fata masinii aproape de bara si nu se aude motorasul absolut deloc, poate doar cu motorul oprit si cu urechile ciulite. Aeroterma are acele fluctuatii deoarece masina are incarcare variabila, nu vad o problema sincer la acest lucru. Daca bateria pica pana in 2 ani, se va schimba pe garantie, exclus cei face fac taxi.

Editat de jelly
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Corect cu plus la consum. Insa cum ar fi daca motorul nu ar fi nevoit sa invarta permanent cardanul...? Nu ar compensa acest 1.5L...?

Am observat si semnalat in acest topic lentoarea stergatoarelor la pornire. E clar ca poporul roman nu mai are pic de inventivitate si spirit de inovatie, daca Dusterica a fost proiectat la noi. 

Am mai spus-o, nemultumirile mele, cumulate, pana acum, sunt sub satisfactia pe care mi-o da aceasta masina, insa sunt adeptul adevarului, tot ce e neconform cu asteptarile trebuie spus (nu se pot detecta in drive-teste, nici macar 'netul' nu-ti spune realitatea... chiar daca o cauti). Daca se vor face corectii / ajustari de catre Dacia, clar va creste prestigiul marcii, daca problemele semnalate nu vor fi corectate (acelea care sunt in mod evident probleme de calitate / montaj / chiar proiectare!), atunci Dacia va dispare ca marca in 10 ani. Dixit! :D

[L.E.] Rechemarile si OTS-urile chiar ajuta firma producatoare!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
  • Mak unlocked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...