Sari la conținut

Duster 1.3TCE 150CP GPF 4x4 - SL Orange - Gris Comete


Postări Recomandate

...ok... sa se bucure ceilalti participanti la trafic de proiectoarele mele... nu mai conteaza ca pe ceata deasa eu nu vad la 5 metri in fata mergand cu 10 km/h... probabil si faptul ca "tremura" (nu's prinse bine?) cand merg pe drumuri mai denivelate e tot un 'feature', e ca un fel de fluturare de mana sa vada cei de pe sensul opus ca vin eu cu proiectoarele de ceata aprinse... :))

Am gasit un "discontinued product" cu aprobare ECE: https://www.nightbreaker.co.uk/ledriving-f1 , din documentatia de pe site nu rezulta clar ca e compatibil cu Phase III (ma refer la prindere, pentru ca altfel cred ca e ok...). Se (mai) gasesc pe la noi la preturi bunicele, trebuie cautate atent pe 'gogu'... Insa nu ma bag inca, cum am zis, voi pune ceva bun, nou.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 235
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Blocatorul de volan se poate distruge/dezmembra/dezinstala foarte usor, in concluzie nu merita. Vezi pe Youtube canalul asta, chiar are o masina cu blocator de volan pus de hot ( cred ca e episodul cu

Rabdare...cand va ajunge masina, te va contacta dealerul. Ca sa iti ocupi timpul, vezi accesoriile disponibile si daca ai nevoie de ele. Cauta pe net pretul, ce presupune montajul, ce benefi

Coduri OEM Lichid de vara 5L - 7711238966  Lichid de iarna 5L - 7711238976

Posted Images

pe ceata deasa se merge  cu 10 km/h. acele lumini sunt mai mult ca sa te vada lumea :). si e esential sa fie cat mai jos puse incat sa nu ti faca un "perete" alb cand le aprinzi.

nu intru in teorie cu lumina, reflexie, refractie etc. pe scurt, pe ceata se merge cu alte sisteme si nici alea nu sunt pt viteza.

Vorbim de ceata serioasa ( personal in cateva decenii de soferit am intalnit o de cel mult 10 ori )  unde nu vezi la o lungime de masina. ceata" uzuala" n-are treaba cu aceste detalii si se merge f bine cu luminile de intalnire reglate sa bata cat mai jos ( setare masina incarcata daca nu exista autolevel).

nu imi dau seama ce zici tu de tremurat - poti sa vezi daca se misca lampile pur si simplu punand degetul pe ele:)

solutia pe care ti-am dat o e perfecta - led barul il poti pune jos de tot ( vezi ca sunt multi pe YT ) si il comanzi separat cand vrei ( pe off sau pe ceata ).

 

ce subiecte mai avem astai? ca mai ai putin si termini cam tot ce are masina asta pe ea:)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 07.10.2020 la 19:48, ninoniculescu a spus:

Problema: plec de loc, autonomie 166 km, merg 500m, pac bec benzina aprins, un segment ramas si averizare sonora, autonomie afisata --. Am pus 41 de litri, deci in principiu ar mai fi fost 9 litri. Masina nu a stat inclinata... Bug de computer de bord sau senzor de nivel benzina?

Problema aparuta din nou: autonomie afisata la pornire 170 km, 2 patratele full, merg 5 km, se aprinde becul benzina, autonomie afisata 100 km, apoi --; apoi doar o patratica aprinsa (am consumat deci cam 6 l in 5km daca ma iau dupa indicatiile din bord); am mai mers 8km si apoi am alimentat cu 41 de litri, deci indicatorul de putina benzina e cat-de-cat in mintile lui, doar computerul de bord / afisarea / estimarea autonomiei si patratelele indicatoare sunt pe langa realitate... Probabil se va rezolva probabil prin ceva update de soft...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

3000 km (am stat 2 luni in casa, carantina... :nervos: ).

Senzatii amestecate, placute si nu, azi dupa un drum de vreo 400 km: Otopeni-Targoviste-Bran-Predeal-Manastirea Caraiman-Otopeni:

- consum mediu (pe bord) 6.9 km/100km, destul de real pe consumul pavelelor (dupa ce scade de jumatate indicatia totala, nu mai calculeaza corect, pentru ultimele 2 pavele (sunt 8 in total si fiecare pavela scade in modul ei propriu...) ar trebui sa fie vreo 12-13 litri in rezervor, insa apare avertismentul cu bec benzina si dispar ca prin minune pavelele...);

- frane foarte bune;

- 4x4 pe Auto mereu, mers vioi, cu depasiri (cam dese... :roll:) la 3500-5500 rpm, ninsoare, zapada, ghetus, polei, mazga (noroi si gheata in urcare-coborare la Manastirea Caraiman (!)), comportament foarte bun zic eu, sunt putin crispat in depasiri pe zone cu denivelari, probabil inca nu ne cunoastem foarte bine, cauciucurile Bridgestone Blizzak exceptionale; 4x4 zmuceste putin masina stanga dreapta cand fata pierde aderenta (la accelerari violente sau la patinarea rotilor), dar nimic de speriat; 4x4 Auto s-a comportat onorabil la urcare pe noroi (doar intr-o curba la Caraiman, ac de par, am dat a 1-a);

- caldura berechet, atmosfera bord foarte placuta, chiar daca de la 26,5 grade sare imediat la High pe clima asta automata si diferenta de temperaturae foarte mare...;

- asistenta la coborare: am incercat-o azi prima oara la coborarea in curbele de la Manstirea Caraiman, jos noroi, mazga, gheata: se decupleaza aproape instant (becul incepe sa clipoceasca), nu poate mentine datorita pantei abrupte,  ajutata cu frana de serviciu mi-a dat senzatia ca franele tin neuniform (huruie ceva cand lucreaza, sper ca nu pe sabotii  de frana lucreaza el sau nu apasa destul de 'tare' in frane... ::gandire: );

- farurile se aburesc rau si mult in colturile de jos inspre botul masinii datorita proiectarii deficitare :(; probabil la primavara va disparea condensul, pe noapte parca vad gheata in ele...;

- timoneria asa cum o stim, ambreiajul nu mi-a mai dat senzatii urate, desi 'freaca' pedala; huruitul intr-a 5-a si a 6-a in jurul 2000 rpm este prezent, il evit la maxim prin turatii superioare...;

Acum problema sau feature, nu stiu, poate @t0rquemada are ceva informatii sau service scrie pe mine: am montat in locul brichetei un voltmetru auto, destul de precis (verificat si pe alte masini, si cu un multimetru in paralel pe baterie) si am avut surpriza neplacuta zic eu de a observa urmatorul comportament: faruri pe Auto, clima pe Auto (temperatura stabilizata in habitaclu), tensiune intre 12.2V si 12.8V - daca accelerez, iar daca ridic piciorul de pe acceleratie 14,4V-14,8V; faruri pe Auto, clima pe manual cu aeroterma peste mijlocul indicatiei (deci ceva consumatori electrici pe 'mediu'), tensiune 13,4V - daca accelerez, iar daca ridic piciorul de pe acceleratie 14,4V-14,8V; farurile pe faza scurta sau lunga (deci consumatori electrici 'mari'), tensiune 14.4V-14.8V. Dezaburirea nu prea are influenta, ce ma deranjeaza este aceasta fluctuatie si faptul ca in accelerare sau la mers constant cu luminile de zi practic "nu incarca", tensiunea indicata e in jur de 12.2V cu farurile pe Auto - iar la deccelerare, creste peste 14.4V... Cand se comporta asa, la 12.2V, aeroterma nu are 'vlaga' si turatia ei fluctueaza uneori, stergatoarele, pompele de stropire nu au 'putere', nu stiu ledurile de pozitie... oare scanteia bujiilor e 'vartoasa", bobinele de inductie ridica tensiunea/curentul la cat trebuie? Nu realizez o lipsa de putere, mai degraba un delay la accelerare! Nu am folosit modul Eco iar S&S a fost decuplat tot timpul...

Multumesc anticipat celor care au vreo opinie legat de acest comportament!

 

+ zapada multa adusa de vant prin grila "de protectie" in compartimentul motor, in zona filtrului de aer si a calculatorului de injectie; nu s-a topit nici dupa 9 ore de mers, e tot acolo... E de pastrat, daca tot e gratis...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se aud si la mine franele cand hill descent control-ul (sau eu) franeaza usor. Parerea mea e ca e de la plăcuțele de frână față. Nimic de speriat, zgomotul va dispărea cand vom pune plăcute noi. (alt model decat cel de pe masina :))

O ușoară aburire am si eu exact in partea din fata. Nu trebuie sa iti faci griji, e trecut si in manualul de utilizare ca "prezenta condensului poate fi un fenomen natural legat de variațiile de temperatura si umiditate. In acest caz, urmele vor dispărea progresiv in momentul utilizării lampilor".

Multa sănătate!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 4 ore, ninoniculescu a spus:

Acum problema sau feature, nu stiu, poate @t0rquemada are ceva informatii sau service scrie pe mine: am montat in locul brichetei un voltmetru auto, destul de precis (verificat si pe alte masini, si cu un multimetru in paralel pe baterie) si am avut surpriza neplacuta zic eu de a observa urmatorul comportament: faruri pe Auto, clima pe Auto (temperatura stabilizata in habitaclu), tensiune intre 12.2V si 12.8V - daca accelerez, iar daca ridic piciorul de pe acceleratie 14,4V-14,8V; faruri pe Auto, clima pe manual cu aeroterma peste mijlocul indicatiei (deci ceva consumatori electrici pe 'mediu'), tensiune 13,4V - daca accelerez, iar daca ridic piciorul de pe acceleratie 14,4V-14,8V; farurile pe faza scurta sau lunga (deci consumatori electrici 'mari'), tensiune 14.4V-14.8V. Dezaburirea nu prea are influenta, ce ma deranjeaza este aceasta fluctuatie si faptul ca in accelerare sau la mers constant cu luminile de zi practic "nu incarca", tensiunea indicata e in jur de 12.2V cu farurile pe Auto - iar la deccelerare, creste peste 14.4V... Cand se comporta asa, la 12.2V, aeroterma nu are 'vlaga' si turatia ei fluctueaza uneori, stergatoarele, pompele de stropire nu au 'putere', nu stiu ledurile de pozitie... oare scanteia bujiilor e 'vartoasa", bobinele de inductie ridica tensiunea/curentul la cat trebuie? Nu realizez o lipsa de putere, mai degraba un delay la accelerare! Nu am folosit modul Eco iar S&S a fost decuplat tot timpul...

E normal, ai încărcare pilotată și variabilă funcție de diverși parametrii:

- pe accelerare dă tot ce poate (taie încărcarea/AC-ul etc)

- pe frânare (de motor sau serviciu) recuperează energia, tensiunea ajunge la 15.6v (la brichetă ajunge prin vreo 8 conexiuni de unde și valoarea indicată)

Un efect al sistemului fiind arderea becurilor de fază scurtă / STOP mai des - de aici și inutilitatea utilizări unor becuri "supravoltate" pe fază scurtă, se vor arde (și) mai repede.

 

 

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da da. si eu ma intrebasem intial ( acum vreo cateva luni ) ce i cu valorile alea dar m-am lamurit. frumos explicat,@t0rquemada !

 

vezi ca poti sa eviti  asta f simplu ( nu mi amintesc acum  exact ) - fie mergi doar cu luminle de zi , fie aprinzi si pozitiile . intr- unul din scenarii, efectul "pilotarii " se reduce si sta in zona 14.x .

ma rog- eu am testat pe o vreme cam rece ( -9) si masinuta "lupta " sa urce bateria cat mai repede, la drum lung se estompa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
  • Mak unlocked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...