Sari la conținut

Duster 1.3TCE 150CP GPF 4x4 - SL Orange - Gris Comete


Postări Recomandate

Incantat! :heart: Multe chestii "a la Dacia", dar mai multe satisfactii... Dealerul Meridian Nord exceptional de comunicativ si serios (dl. Murariu...). Toate optiunile, capacele centrale jante incluse. Covorasele ok, numai ca in spate obtureaza tubulatura de aer spate, va trebui un mic decupaj. Frumoasa, sprintena, extrem de usor de condus, m-am adaptat instant (de la Frontera, Lacetti, Matiz...) :-D Am luat-o la 9.9 km acum am cam 40, mers numai 2x4... Consum mediu 13.4, dar mult timp instantul sub 8... Nu am incredere in el si nici in GSI, nu pot schimba a 5-a la 52 km/h!!! Cand fac asta se duce instantul in 11, deci e subturata!!! Merg pur si simplu "la ureche" - 1700-1900 rpm - si instantul pare ok. Sotia si fiul: incantati si ei! Incep sa citesc hartoagele (credit si alte zeci de foi) pe care le-am semnat ca primarul. B-) Cauciurile M+S Bridgestone Dueler par total impotriva iernii la ce profil au, trebuie Bridgestone Blizzak LM005 100H cred, fara jante anul acesta. :whistle: Multumesc tuturor pentru sfaturi, pareri si ajutor! Voi pune orice update aici.

WhatsApp Image 2020-09-25 at 15.36.21.jpeg

WhatsApp Image 2020-09-25 at 15.36.11.jpeg

WhatsApp Image 2020-09-25 at 15.35.53.jpeg

WhatsApp Image 2020-09-25 at 15.35.42.jpeg

WhatsApp Image 2020-09-25 at 15.35.29.jpeg

Microfon si...? Ce este 'senzorul de langa'?

16010488681415667340916377668270.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 235
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Blocatorul de volan se poate distruge/dezmembra/dezinstala foarte usor, in concluzie nu merita. Vezi pe Youtube canalul asta, chiar are o masina cu blocator de volan pus de hot ( cred ca e episodul cu

Rabdare...cand va ajunge masina, te va contacta dealerul. Ca sa iti ocupi timpul, vezi accesoriile disponibile si daca ai nevoie de ele. Cauta pe net pretul, ce presupune montajul, ce benefi

Coduri OEM Lichid de vara 5L - 7711238966  Lichid de iarna 5L - 7711238976

Posted Images

Fă poza la preșuri te rog. Oricare dintre ele și pune-o aici. Nu are cum sa obtureze gurile de aer pentru pasagerii spate... Și eu le-am avut pe toate pe mașină (Duster 1 PH2, Duster 2 și cele de Renault Duster ).

Legat de senzorul din plafon este pentru citirea temperaturii din habitaclu, pentru climă.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 13 ore, Mak a spus:

Cum sa schimbi la 1900 rpm?

Asa propune "up" GSI-ul, cam intre 1700 si 1900 pentru acest al meu 1.3 benzinar... Ciudat e ca nu propune si "down", de exemplu intr-a 6-a la 20 km/h! Ciudat. 

Aseara am facut ceva drum, luminile Auto sunt ok, luminozitatea fazei scurte e bunicica, insa proiectoarele de ceata am impresia ca bat cam jos si sunt cam slabe (am citit pe aici ca ar trebui schimbate becurile cu ceva mai bun...), ele, in principiu, dupa cum le este numele, ar trebui sa ajute pe ceata, poate cumva sa bata putintel mai sus cred... Exista 'galbene'?

Ce nu imi place: gaurile de sub balamale capota catre aripi (sursa de zgomot la viteze mari cu siguranta, si acolo se poate strange zapada-gheata... Spatiul in spate la picioare e mic, mic, mai mic decat la Matiz (!)... am vazut de mult asta... ne adaptam, sezuturile scaunelor sunt bune! Cotiera e asa-si-asa, impiedica putintel schimbarea vitezelor. Feedbackul directiei pe loc cu motorul pornit este ciudatel, o idee sacadat, dar in mers este super, se intareste cu cresterea vitezei, sa vedem si la peste 100km/h cum se va comporta. MediaNav - inca nu m-am jucat sa updatez sau sa 'navighez', sunetul pare bunicel dar merg fara muzica o perioada, sa aud masina, destul de bine antifonata de altfel comparand cu ce altceva am condus/conduc. Pachetul Orange inca nu a venit (am si uitat de el la dealer...), sunt curios ce viteza are si ce acoperire...

E nevoie de scuturi rezervor si grup spate, cel de la motor pare ok, nu imi dau seama daca acopera si cutiile de viteza si de transfer... Si bavete noroi ar trebui, pe spate par ca se vor prinde cam greut. Multe accesorii ar fi necesare, huse scaune, poate si o husa pentru masina... Cauciucuri de iarna trebuie sa dau comanda zilele acestea, neaparat!

Da, ma murdaresc pe pantaloni cand ma dau jos din masina, de la praguri (plastic peste tabla... hmmm :| ) si singura solutie e sa fie masina curata sau sa am pantaloni cu 'autocuratare'. :-D

Voi face ceva poze la presurile din interior, sunt gri, cam tari, nu au miros greu, cu marginea indoita-profilata mult, asta este motivul pentru are obtureaza fluxul e aer la picioare pasageri spate...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Enjoy.

Btw..sub scaunul pasagerului ai "sertarul"?

Si..sa ai la indeamna niste pastile pentru prima zgarietura & stuff. Pare ca o sa te ia inima :)

 

btw..sper ca ai glumit cu "ceata". alea se folosesc cateva minute in toata viata masinii! Doar daca stai in Anglia s-ar putea sa ajungi la cateva zeci de minute in ani de zile.

Eu le-am aprins in 11.000 de 2 ori max 10 minute in ceata grava pe langa Brasov si atat. Cat e legal si util.

Si sunt foarte puternice!

 

 

Acum 2 ore, Mak a spus:

Pai nu "asculti" dupa acel GSI.Eu schimb dupa 2500 rpm.E totusi un benzinar Turbo!

da. cred ca am explicat si la mine pe topic.

 

trage de jos ( de aia apare mereu idicatia sa schimbi)

la mers in rodaj si normal asa cum scrie in carte schimbi 2k .2.5 k .

vrei sa te dai la ea 3k + .

la masina incarcata si "cand i idai" - 4k..4.5k

am ajuns de 3 ori la turatiile alea si nu pentru ca aveam nevoei sa traga ci pentru ca nu stateam sa schimb in sus cand depaseam ( (niste trenutele de Bg cu handicarpati lipiti  - PH, DB, B, GR) - m-am dus lansat .

asta doar dupa 6500 km si dupa ce am facut prima revizie.

de la 3.5 se aude turbina serios..zici ca decolezi.

 

 

Editat de foxbat
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked și unlocked this topic
  • Mak locked this topic
  • Mak unlocked și locked this topic
  • Mak unlocked și locked this topic
  • Mak unlocked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...